بستن
خلاصه فیلم جان ویک John Wick : یک آدم کش حرفه‌ ای به نام جان ویک که پس از مرگ همسرش از شغل آدم کشی بیرون آمده است، پس از حمله به منزلش و سرقت ماشین و کشتن سگ خانگی او دوباره دست به اسلحه می برد تا برای انتقامی خونین بپاخیزد، جان ویک در این مسیر با یکی از سردسته های خلافکاران و دوست قدیمی‌ اش به نام مارکوس باید مقابله کند و …
درباره فیلم جان ویک John Wick : محصول کشور آمریکا،بریتانیا و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Chad Stahelski در سال 2014 ساخته شده است. در فیلم جان ویک بازیگرانی چون Alfie Allen، Keanu Reeves، Michael Nyqvist، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

254.2MB

کیفیت : 1080

854.4MB

خلاصه فیلم جان ویک John Wick : یک آدم کش حرفه‌ ای به نام جان ویک که پس از مرگ همسرش از شغل آدم کشی بیرون آمده است، پس از حمله به منزلش و سرقت ماشین و کشتن سگ خانگی او دوباره دست به اسلحه می برد تا برای انتقامی خونین بپاخیزد، جان ویک در این مسیر با یکی از سردسته های خلافکاران و دوست قدیمی‌ اش به نام مارکوس باید مقابله کند و …
درباره فیلم جان ویک John Wick : محصول کشور آمریکا،بریتانیا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Chad Stahelski در سال 2014 ساخته شده است. در فیلم جان ویک بازیگرانی چون Alfie Allen، Keanu Reeves، Michael Nyqvist، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم هیجان انگیز John Wick محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی است فیلم پر طرفدار جان ویک به کارگردانی Chad Stahelski در سال 2014 ساخته شده است. در فیلم جان ویک 1 بازیگرانی چون Alfie Allen، Keanu Reeves، Michael Nyqvist، Willem Dafoe، به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم پس از اکران توانست نظرات مثبتی از سوی بینندگان خود دریافت کند و بتواند در سال 2014 به یکی از فیلم های محبوب تبدیل شود.در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 2014 همراه ما باشید و از دیدن این فیلم لذت ببرید.

داستان فیلم جان ویک 2014

جان ویک یک خلافکار بسیار خطرناک بازنشسته سازمان مافیایی است که تصمیم گرفته است تا از کار خود استعفا دهد تا با همسر خود زندگی آرام داشته باشند. همسرش به علت بیماری فوت می‌کند و بعد از مرگ خود وصیت می کند که یک سگ برای جان ویک فرستاده شود. جان با آن سگ ارتباط عاطفی برقرار می‌کند تا این که یک روز که با فورد موستانگ خود به گردش می‌رود…. فیلم عملیات دریای سرخ 2018 ساخت چین می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد با تماشای این فیلم اوقات خوشی را سپری کنید.

بررسی فیلم جان ویک 2014

فیلم جان ویک یک فیلم اکشن است فیلم اکشن یا فیلم یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند.جان ویک یک فیلم اکشن پر انرژی است که می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند. چاد استالسکی و دیوید لیچ، به عنوان کارگردانان «جان ویک» بیشترین تاثیر ممکن را روی کیفیت بالای اکشن‌های فیلم داشته‌اند.فیلم دارای صحنه های هیجان انگیز است که به راحتی می تواند بیننده را برای دنبال کردن فیلم ترغیب کند.بازیگران به خوبی در فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.از نکات مثبت فیلم فیلمبرداری بسیار حرفه ای آن است همچنین شخصیت جان ویک به حدی عمیق و حرفه ای طراحی شده است که در جریان فیلم با اینکه او یک شخصیت منفی است اما مخاطب حس خوبی به او پیدا می کند.جان ویک یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن در سال 2014 است زیرا سادگی یکی از دلایلِ موفقیت «جان ویک» است، ویژگی‌های متعددی هم هستند که شاید در نگاه اول به چشم نیایند، اما در کنار هم در بالا بردن کیفیت فیلم و تبدیل کردن آن به چیزی که امروز هست تاثیر بسیاری داشته‌اند. از اجرای جذاب تکنیک‌های جوجیتسو توسط شخصیت اصلی گرفته تا انتخاب یک بازیگرِ کاریزماتیک و کاربلد در چنین نقش‌هایی که آمادگی جسمانی و خستگی‌ناپذیری بالایی را می‌طلبد و طراحی صحنه‌های اکشن با ریزه‌کاری‌ها و هنگام با پیشرفت‌های سینمای زمانه‌ی خودش، همه از چیزهایی هستند که دست در دست هم دادند تا «جان ویک» این‌طوری در فضای شلوغ فرهنگ عامه در موقعیت منحصر به ‌فردی قرار بگیرد. بدون تردید فیلم جان ویک 2018 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

معرفی شخصیت های فیلم جان ویک 1

جان ویک: اسم واقعی شخصیت اصلی جاردانی جوونویچ بوده و  پسری یتیم از طایفه‌ی روسکا روما متعلق به کشور بلاروس است.در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 4 همراه ما باشید.

هلن ویک: هلن، همسر جان است. او یک عکاس مشهور بود و در یک رستوران با جان ملاقات کرده و به تدریج عاشق او ‌می‌شود. آن‌ها نهایتا ازدواج کرده و لحظات بسیار خوبی را در کنار هم رقم زدند. این شرایط دوام چندانی نداشت و هلن با گذشت تنها پنج سال به سرطان مبتلا شد و جان خود را از دست داد.

وینستون: او صاحب شعبه‌ی نیویورک هتل کانتیننتال است؛ هتلی که یک مکان بی‌طرف بوده و قاتلان استخدام شده اجازه‌ی درگیری در آن را ندارند

چارون: او یکی از کارمندان اصلی شعبه‌ی نیویورک هتل کانتیننتال به شمار می‌رود. او احترام بسیاری برای جان ویک قائل است. این شخصیت برخلاف چهره‌ی آرامی که دارد، قادر است به خوبی از سلاح‌های گرم برای کشتن اهداف مورد نظر بهره ببرد.

ویگو تاراسوف: ویگو تاراسوف موسس گروه مافیایی نیست و ریاست آن را از پدرش به ارث برده است. او یک روز در کافه مردی را می‌بیند که سه فرد دیگر را تنها با یک مداد می‌کشد. ویگو که یک قاتل بالفطره را کشف کرده، به او پیشنهاد همکاری می‌دهد. بدین ترتیب، همکاری میان ویگو و جان شکل می‌گیرد.

یوسف تاراسوف: یوسف تاراسوف تنها فرزند ویگو تاراسوف است. او در پمپ بنزین فورد موستانگ مک وان را دیده و عاشقش می‌شود. از همین رو، سعی می‌کند جان ویک را برای فروش متقاعد کند اما موفق نمی‌شود. او که تحمل «نه» شنیدن را ندارد، به همراه افرادش به خانه‌ی جان حمله کرده و پس از کتک زدن او و کشتن سگش، فورد موستانگ را دزدیده و محل را ترک می‌کنند.

خانم پرکینز: او یکی از قاتلینی است که با دیوان عالی و گروه‌های مافیایی مرتبط با آن همکاری می‌کند. در مقایسه با دیگر قاتلین، بی‌رحمی خاصی در چشمانش موج می‌زند؛ زیرا از کشتن لذت می‌برد. در عین حال که کشتن را برای لذتش انجام می‌دهد، علاقه‌ی بسیاری هم به پول دارد. همین ویژگی هم باعث شد در هتل کانتیننتال به جان شخصیت اصلی داستان سوء قصد کند.جان ویک 2014 بدون سانسور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.

مارکوس: مارکوس یکی از قاتلین قدیمی دنیای تبهکاری به شمار می‌رود که به نوعی نقش پدر و استاد را برای جان ویک داشته است. همین مسئله هم باعث می‌شود در ظاهر پیشنهاد ویگو تاراسوف برای کشتن جان را بپذیرد اما نهایتا هر بار که فرصت داشته، به کمک او رفته است. در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 2014 با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

اورلیو: یک مکانیک بسیار ماهر است که مغازه‌ی بزرگی داشته و افراد نسبتا زیادی زیر دست او کار می‌کنند. او و جان دوستان قدیمی هستند. همین هم باعث شد تا به محض دیدن خودروی دزدیده شده توسط یوسف تاراسوف، صاحب آن را تشخیص دهد. او همچنین روابط بسیار قوی‌ای در دنیای تبهکاری دارد؛ روابطی که او را قادر ساخت با چند تماس تلفن، لوکیشن خودروی جان را پیدا کند.

کلام آخر

فیلم جان ویک 2014 یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن و جنایی است که پس از اکران توانست محبوبیت زیادی در میان مخاطبان به دست آورد اگر شما نیز به فیلم های اکشن و جنایی علاقه دارید پیشنهاد میکنم حتما این فیلم را تماشا کنید.در ادامه از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم مکانیک است با تماشای این فیلم زیبا اوقات نابی را سپری کنید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شهرام 6 سال پیش

    این دفتر هم به سر آمد !!!
    قریب به 4-3 ماه ، همراه با شما عزیزان و دست اندر کاران سایت وزین فیلم تو سریال
    بودم . با سخاوت کامل ، مجموعه ای بی نظیر را در اختیار کاربران منجمله بندهء حقیر
    گذارده اید که شخصا از شما سپاسگزارم .
    شاید در برخی پُست ها و بعد از دانلود یک فیلم ، به علت اهمال یا فراموشی پیام تشکری ننوشته باشم
    که همین جا از شما پوزش میطلبم .
    همراهیِ مستر ایلیا با مخاطبان و کاربران سایت ، بسیار گرم و صمیمانه میباشد .
    سرعت پاسخگویی به سوالات ، نمرهء 20 را برای این سایت به همراه دارد .
    به جرات اذعان مینمایم که در این چند ماه ، حظِّ فراوانی را در کنار شما عزیزان تجربه نمودم .
    و در آخر…

    راهتان توفنده و مستدام

    4
    0
    مجتبی 2 سال پیش

    دمت گرم مرد بزرگ

    راستی فیلم با حذفیاته؟؟؟

    2
    0
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      حذفیات نداره

      2
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *