بستن
خلاصه فیلم غریبه Outlander : طی دوران وایکینگ‌ها، کینن، مردی از دنیایی دوردست، به زمین می‌آید که و به دنبال او یک هیولای نابودکننده بیگانه، مشهور به مورون نیز پا به زمین می گذارد…
درباره فیلم غریبه Outlander : محصول کشور آلمان،آمریکا،فرانسه و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی howard mccain در سال 2008 ساخته شده است. در فیلم غریبه بازیگرانی چون Jim Caviezel، Ron Perlman، Sophia Myles، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

خلاصه فیلم غریبه Outlander : طی دوران وایکینگ‌ها، کینن، مردی از دنیایی دوردست، به زمین می‌آید که و به دنبال او یک هیولای نابودکننده بیگانه، مشهور به مورون نیز پا به زمین می گذارد…
درباره فیلم غریبه Outlander : محصول کشور آلمان،آمریکا،فرانسه و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی howard mccain در سال 2008 ساخته شده است. در فیلم غریبه بازیگرانی چون Jim Caviezel، Ron Perlman، Sophia Myles، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم «غریبه» (Outlander) یک فیلم اکشن و علمی-تخیلی آمریکایی است که در سال 2008 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی «هاوارد مک کین» و نویسندگی «رابرت مک کین» ساخته شده است.

داستان فیلم در مورد «کینن» (با بازی «جیم کاویزل»)، یک مرد جوان است که در عصر حاضر زندگی می‌کند. کینن به طور تصادفی به گذشته، دوران وایکینگ‌ها، سفر می‌کند.

خلاصه داستان

داستان فیلم «غریبه» در مورد «کینن» است، یک مرد جوان که در عصر حاضر زندگی می‌کند. کینن به طور تصادفی به گذشته، دوران وایکینگ‌ها، سفر می‌کند.

کینن در آن دوران با «گرودا» (با بازی «سوفیا مایلز»)، یک زن وایکینگ، آشنا می‌شود. کینن و گرودا عاشق یکدیگر می‌شوند، اما عشق آنها با چالش‌هایی روبرو است.

کینن باید در آن دوران زنده بماند و از گرودا محافظت کند. او همچنین باید راهی برای بازگشت به زمان خود پیدا کند.

شخصیت‌ها

  • کینن: شخصیت اصلی فیلم است. او یک مرد جوان است که در عصر حاضر زندگی می‌کند و به طور تصادفی به گذشته سفر می‌کند.
  • گرودا: یک زن وایکینگ است که عاشق کینن می‌شود.
  • ثورگ: یک وایکینگ شرور است که به دنبال کینن است.
  • ثوربرن: پدر گرودا است که با کینن مخالف است.
  • هارلد: پادشاه وایکینگ‌ها است.

جوایز و افتخارات

  • فیلم «غریبه» در جشنواره فیلم «سان فرانسیسکو» در سال 2008 برنده جایزه «بهترین فیلم اکشن» شد.
  • این فیلم همچنین در جشنواره فیلم «اسکاتلند» در سال 2008 برنده جایزه «بهترین فیلم» شد.

نقد فیلم

فیلم «غریبه» یک فیلم خوش‌ساخت و جذاب است که داستانی اکشن و پرتنش را روایت می‌کند. این فیلم به خوبی دنیای وایکینگ‌ها را به تصویر می‌کشد.

بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. جیم کاویزل و سوفیا مایلز به خوبی توانسته‌اند نقش‌های «کینن» و «گرودا» را به تصویر بکشند.

فیلم «غریبه» یک فیلم خوب است که می‌تواند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد. این فیلم داستانی اکشن و پرتنش را روایت می‌کند و بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    رضا 4 سال پیش

    عالی بود

    2
    1
    جواد 4 سال پیش

    سلام
    خسته نباشید
    تشکر از همه زحماتتون
    لطفا موقع صدا برداری،کمی کیفیت صدا رو بیشتر مد نظر قرار بدید

    2
    0
    هادی 3 سال پیش

    این فیلم عالیه ۷

    2
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *