بستن
خلاصه فیلم از تاریکی نترس Don't Be Afraid of the Dark : سالی دختر کوچکی است که برای ادامه زندگی به نزد پدرش الکس فرستاده می شود. الکس که بعد از طلاق از همسرش با دختری به نام کیم معاشرت دارد به دلیل آنکه در حال بازسازی یک بنای تاریخی است نمی تواند توجه چندانی به دخترش نشان دهد. سالی که در حال قدم زدن در عمارت است پی می برد زیرزمینی مخفی در
درباره فیلم از تاریکی نترس Don't Be Afraid of the Dark : محصول کشور استرالیا،آمریکا،مکزیک و در ژانر ترسناک، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Troy Nixey در سال 2011 ساخته شده است. در فیلم از تاریکی نترس بازیگرانی چون Bailee Madison، Guy Pearce، Katie Holmes، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

خلاصه فیلم از تاریکی نترس Don't Be Afraid of the Dark : سالی دختر کوچکی است که برای ادامه زندگی به نزد پدرش الکس فرستاده می شود. الکس که بعد از طلاق از همسرش با دختری به نام کیم معاشرت دارد به دلیل آنکه در حال بازسازی یک بنای تاریخی است نمی تواند توجه چندانی به دخترش نشان دهد. سالی که در حال قدم زدن در عمارت است پی می برد زیرزمینی مخفی در
درباره فیلم از تاریکی نترس Don't Be Afraid of the Dark : محصول کشور استرالیا،آمریکا،مکزیک و در ژانر ترسناک ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Troy Nixey در سال 2011 ساخته شده است. در فیلم از تاریکی نترس بازیگرانی چون Bailee Madison، Guy Pearce، Katie Holmes، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Godgoblin 5 سال پیش

    خیلی وقت بود که در ژانر تخیلی ترسناک بغیر از Alen یا کلبه وحشت ( البته منظورم کلبه وحشتی که کمدی بود نیست بلکه نسخه واقعا ترسناکش هست ) یا فیلم خانه جن و تعداد انگشت مار فیلمهایی که واقعا شما رو توی تاریکی و سکوت شب و بخصوص که تنها هم باشید که دیگه واویلا!
    بنظرم توی محیط و شرایطش اگر باشید البته اگه یک آدم ترسوترو پرآشوبتر از خودتون هم همراه باشه که لذت بیشتری خواهید برد حسابی آدرنالین خونتون میزنه بالا از شدت هیجان.
    اینهایی که اسم بردم بخصوص فیلم خانه جن حتمن شما رو سرجاتون میخکوب میکنه تا چند روز توالت رفتن رو براتون عذاب میکنه
    در مورد این فیلم باید بگم واقعا لذت بردم هم داستان قشنگ و جالبی داشت هم هیولاهایی جالب داشت و هم بازیگرها خوب بازی کردن و هم جلوه های ویژه خوبی داشت هم انیماتورش ریخت و ترکیب حتی جثه هیولاها رو عالی ساخته حتی اونقدر عالی بودن که آدم یجورایی فکر میکنه واقعا همچین چیزهایی وجود دارن فقط یکسری ضعف های کوچیک داشت که زیاد هم بچشم نمیان متاسفانه پایان مسخره و مزخرفی داشت اونجایی که نامادری تلاش میکنه طناب رو با اون وسیله تیز قطع کنه هیثلاهایی که اونهمه هوشمند و و حسابی پر تعداد هم بودن هیچ حرکت اونچنانی جهت مانع شدن از برش زن نکردن حتی یک گاز ناقابل به دست زن نزدن چه برسه به اینکه دست جمعی بریزن روی سرش بعدش هم که به شکل کاملا مسخره زن رو کشیدن داخل سوراخی که بعد از دریچه عمیق و عمودی بود و زن درست زمانی که پدر دخترک میرسه دوباره سرش رو از اون سوراخ میاره بیرون دوباره کشیده میشه داخل وحتی ذره ای هم مقاومتی برای پایین کشیده نشدن بدست موجوداتی که زور اونچنانی نداشتن هم نکرد همون لحظه مرد هم سرش رو داخل اون دریچه کرد اما دیگه نه اثری از همسرش بود نه از اون موجودات پر تعداد!
    بعدش هم که پدر و فرزند بجای فرار کردن ٠ همونجا شروع به گریه کردن و دلداری دادن میکنن خبری هم دیگه از اونهمه هیولاهایی که قاعدتن باید برای گرفتن دخترک به عنوان غذا و کشتن پدرش میومدن نبود !
    در پایان فیلم مرد و خترش فقط برای گذاشتن یک نقاشی یادگاری بی معنی فقط برمیگردن به خونه ای که باید منطق حکم میکنه باید تخریب میشد برعکس گذاشته شده بود برای فروش که خانواده بعدی که قرار بود برن اونجا توسط موجودات اهریمنی دوباره قتل عام بشن درحالیکه مرد در جریان مشکلات وحشتناک اونجا بود و باید جهت نابودیشون کاری میکرد یا حداقل برای دفع اون اهریمن ها حتی المقدور اون چاه کم قطر پشت اون دریچه رو با یک بونکر بتون مسلح مسدود میکرد میدونم الان میگین کارگردان احمقش برای نسخه بعدی احتمالا به مرد اجازه مسدود کردنش رو نداد :-)
    فیلم هم که با مکالمه مسخره دو تا هیولا تموم شد که صدای کارکتر دوم صدای همون زنی بود که کشیده بود داخل اون سوراخ
    البته من نتونستم این حماقت بزرگتر کارگردان رو هضم کنم که چرا مرد با پلیس برای کشته شدن زنی که خیر سرش مثلا عاشقش هم بود تماس نگرفت!
    خیلی ساده زن رو همونجا رها کرد حتی برای نجات مثلا عشقش هیچ اقدامی نکرد
    البته چندین مورد مسخره دیگه هم وجود داره که نمیخوام بهشون اشاره کنم تا همینجاش هم براتون طوماری نوشتم که حسابی عصبانیتونم کرده.
    با تمام این اوصاف بنظرم نسبت به هزارن چرت و پرت هایی که توی این سی سالی که دیدم فیلم قشنگی بود و ارزش یک بار یا حتی دوبار دیدن رو داشت
    میتونه شما رو به هیجان لازم برسونه تا آدرنالین خون شما رو بالا ببره
    خوش باشید و سربلند و شجاع :-)

    4
    2
      Mz 4 سال پیش

      اندازه یک فیلم طول میکشه که بیای نظر این رو بخونی!!خخخخخ

      فیلم جالبی نیست دروغ میگه!

      3
      2
      ش 3 سال پیش

      سلام به نظرم اصلا فیلم ترسناکی نیست و به قول این دوستون موارد مسخره و فکر نشده توش زیاده
      در کل شاید شایدشایدشایدشاید برای یه بار دیدن بد نباشه

      2
      3
    فیلمدوست 4 سال پیش

    واسه دیدن فیلم فقط باید تریلر فیلم رو دید.چون هر کس یه سلیقه ای داره.مثلا یکی میگه این فیلم رو 10 بار دیدم خیلی باحاله.ولی یکی دیگه خوشش نمیاد.من عاشق مسافران جنیفر لارنس هستم و تا حالا 50 بار دیدم ولی دوستم یه بار به زور دیده خخخخخ

    5
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *