بستن

77% رضایت

خلاصه فیلم جزیره شاتر Shutter Island : سال ۱۹۵۴ تدی دنیلز، یک مارشال امریکایی، برای تحقیق در مورد ناپدید شدن یکی از بیماران بیمارستان روانی اشکلیف به جزیره شاتر می رود. تدی با تحقیقات زیرکانه و مهارتش، خیلی زود سر نخی از معما بدست می آورد...
درباره فیلم جزیره شاتر Shutter Island : محصول کشور آمریکا و در ژانر راز آلود، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Martin Scorsese در سال 2010 ساخته شده است. در فیلم جزیره شاتر بازیگرانی چون Emily Mortimer، Leonardo DiCaprio، Mark Ruffalo، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

دانلود جزیره شاتر

لینک های دانلود زبان اصلی

خلاصه فیلم جزیره شاتر Shutter Island : سال ۱۹۵۴ تدی دنیلز، یک مارشال امریکایی، برای تحقیق در مورد ناپدید شدن یکی از بیماران بیمارستان روانی اشکلیف به جزیره شاتر می رود. تدی با تحقیقات زیرکانه و مهارتش، خیلی زود سر نخی از معما بدست می آورد...
درباره فیلم جزیره شاتر Shutter Island : محصول کشور آمریکا و در ژانر راز آلود ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Martin Scorsese در سال 2010 ساخته شده است. در فیلم جزیره شاتر بازیگرانی چون Emily Mortimer، Leonardo DiCaprio، Mark Ruffalo، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

جزیره شاتر (Shutter Island) یک فیلم نئو نوآر و تریلر روان‌ شناختی، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و محصول سال ۲۰۱۰ ایالت متحده آمریکا است. فیلم‌ نامه این فیلم توسط لایاتا کالوگریدیس بر اساس رمانی به همین نام نوشته دنیس لهان به رشته تحریر درآمده است.فیلم جزیره شاتر پس از اکران توانست نظرات مثبتی را از سوی منتقدان و مخاطبانش به دست آورد.در ادامه با دانلود فیلم جزیره شاتر همراه ما باشید.

داستان فیلم جزیره شاتر

مردی به نام تدی دانیلز در سال 1954 به بیمارستان روانی در جزایر بندرگاه بوستون می رسد،همراه با شریک اش به نام چاک.تدی بر این باور است که آنها به بیمارستانی به نام اشکیف فرستاده شده اند تا ناپدید شدن یک بیمار را بررسی کنند.ریس امنیت معاون مک فرسون از آن ها می خواهد اسلحه های گرم خود را تسلیم کنند و به مطب دکتر کاولی پزشک اصلی مرکز بروند.کاولی به تدی و چاک می گوید که یک بیمار هذیانی به نام راشل سولاندو ناپدید شده است.تدی دو یادداشت مرموز را در سلول راشل پیدا می کند که روی آن ها قانون 67 است.تدی متوجه می شود که دکتر راشل،دکتر شیهان فرستاده شده است.مشکوک می شود و همچنین وقتی با همکار کاولی،مردی آلمانی به نام نهرینگ،آشنا می شود تدی خواب می بیند که در آن همسر مرده اش دولورس به او می گوید که راشل هنوز اینجاست.تدی با اعتقاد به اینکه ریچل برای فرار از کمک کرده است،در جلسات گروه درمانی خود با سایر بیماران مصاحبه می کند،اما چیزی به دست نمی آورد.تدی که در طوفان در پناهگاهی به سر می برد،به چاک می گوید که آتش افروزی که همسرش،اندرو لیدیس را کشت باید در اشکلیف باشد.اما ظاهرا گم شده است.تدی همچنین فاش می کند که با یک بیمار سابق اشکلیف در حال انجام آزمایشات غیر قانونی بر روی براندازان سیاسی است.چاک نگران است که این مردان به جزیره کشیده شده اند و توسط کاولی و سایر کارمندان اشکلیف راه اندازی شده اند.تدی متوجه می شود که….بدون تردید فیلم جزیره شاتر می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم هیجان انگیز باشد.

بررسی فیلم جزیره شاتر2010

داستان فیلم در مورد تدی دانیلز لئوناردو دی‌کاپریو و همکارش چاک ایول مارک رافلو است که ماموریت می‌یابند که برای تحقیق درباره مفقود شدن یکی از خطرناک‌ ترین مجرمان روانی (زنی به نام ریچل که به جرم خفه کردن 3 فرزند خود در آب محکوم شده‌است) به جزیره کوچکی در حوالی شهر «بوستون» به نام «جزیره شاتر» بروند و این جزیره متروکه که محل نگهداری خطرناک‌ ترین مجرمان روانی است شروع اتفاقات رمزآمیزی برای این 2 تن است.فیلم جزیره‌ی شاتر فیلمی بسیار زیبا با درون‌ مایه‌ روان‌شناسی است. فیلم شاتر آیلند از روی رمانی با همین نام به نویسندگی دنیس لهان ساخته شده است. این فیلم به خوبی اختلالات روانی گوناگونی مانند اختلال استرس پس از سانحه PTSD، اختلال دو قطبی، رفتارهای پارانوئید، اعتیاد به الکل را نمایان می‌کند.فیلم جزیره شاتر فیلمی سرشار از رمز و راز است که تا ۲۰ دقیقه‌ی پایانی آن، رازش پنهان می‌ماند.جزیرهٔ شاتر، چهارمین همکاری مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو و یکی از بهترین فیلم‌های اسکورسیزی است؛ فیلمی که می‌توان از آن به عنوان یک فیلم نوآر نئوکلاسیک نام برد.در فیلم تازه اسکورسیزی، آب جایگاه ویژه‌ای دارد: مادر دیوانه بچه‌هایش را در آب غرق کرد؛ طوفان بزرگی به زودی جزیره را در بر می‌گیرد و به این ترتیب آب به نماد دلهره، ترس، نابودی و مرگ بدل می‌شود. فیلم هر چه جلوتر می‌رود، مرز میان بیماران روانی، روان پزشکان، زندانبانان و آن چیزهایی از گذشته که روح و روان تدی را تسخیر کرده، کم رنگ‌ تر و نامتمایزتر می‌کند. قصهٔ فیلم، که از روی رمان پرفروشی به قلم دنیس لهان الگو برداری شده است، در سال ۱۹۵۴‌، در اوج جنگ سرد می‌گذرد. در دوره‌ای که در هر گوشه و کناری توطئه‌ای در جریان بود. فیلم از همان آغاز، و حتی قبل از آغاز موقعی که تم موسیقیایی آن همراه تصویری از لوگوی را کوهستان استودیوی پارامونت پخش می‌شود. نوعی حس مشئوم و مرگبار را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.با دانلود فیلم نه گلوله شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بپردازید.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی شاتر

لئوناردو دی کاپریو در نقش تدی دانیلز

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو: بازیگر و تهیه‌ کننده آمریکایی است. او برای بازی در فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای و دورانی مشهور است و افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده‌است. فیلم‌هایش تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷٫۲ میلیارد دلار در جهان فروش داشته و نام او هشت بار در رتبه ‌بندی‌های سالیانهٔ بازیگران با بیشترین دستمزد در جهان قرار گرفته ‌است. دی‌کاپریو فعالیت حرفه‌ای خود را در اواخر دههٔ ۱۹۸۰ با حضور در آگهی‌های تلویزیونی آغاز کرد. در اوایل دههٔ ۱۹۹۰، او در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی مانند سیت‌کام پدر و مادری نقش‌های طولانی‌مدتی را ایفا کرد و نخستین نقش سینمایی برجستهٔ او توبیاس وولف در زندگی این پسر (۱۹۹۳) بود. او در ۱۹ سالگی برای بازی در نقش پسری معلول در چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد (۱۹۹۳) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد. او برای بازی فیلم‌های عاشقانهٔ رومئو + ژولیت (۱۹۹۶) و تایتانیک (۱۹۹۷) به شهرت بین‌المللی رسید. پس از اینکه تایتانیک پرفروش‌ترین فیلم آن زمان شد، حجم کاری او تا چندین سال کاهش یافت. دی‌کاپریو به ‌منظور از بین بردن تصویرش از یک قهرمان رمانتیک به ‌دنبال نقش‌هایی در سایر ژانرها، شامل درام جنایی در اگه می‌تونی منو بگیر (۲۰۰۲) و دارودسته‌های نیویورکی (۲۰۰۲) بود؛ فیلم دوم اولین همکاری او با کارگردان مارتین اسکورسیزی است.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی جزیره شاتر با زیرنویس چسبیده فارسی با ما بمانید.

مارک رافالو در نقش چاک ایول

مارک آلن رافلو: بازیگر آمریکایی است. او بازیگری را در اوایل دههٔ ۱۹۹۰ آغاز کرد و برای حضور در نمایش این جوانان ما (۱۹۹۸) و فیلم درام می‌توانی روی من حساب کنی (۲۰۰۰) شناخته شد. او نقش اصلی کمدی‌های عاشقانهٔ رفتن از ۱۳ به ۳۰ (۲۰۰۴) و درست مثل بهشت (۲۰۰۵) و تریلرهای در برش (۲۰۰۳)، زودیاک (۲۰۰۷) و جزیره شاتر (۲۰۱۰) را به عهده داشت. او در نقش مکمل فیلم علمی تخیلی عاشقانهٔ درخشش ابدی یک ذهن پاک (۲۰۰۴) نیز حضور داشت.رافلو برای نقش مکملش در نمایش برادوی برخیز و بخوان! در سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزهٔ تونی شد. او برای ایفای نقش بروس بنر / هالک در فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول شامل انتقام‌جویان (۲۰۱۲)، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به شهرت بین‌المللی دست یافت.بدون شک دانلود فیلم سینمایی جزیره شاتر 2010 با دوبله فارسی می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم روانشناختی باشد.

بن کینگزلی در نقش دکتر جان کولی

سِر بن کینگزلی: بازیگر انگلیسی برنده جایزه اسکار است. او از سال ۱۹۶۶ تاکنون مشغول بازیگری بوده‌است. او با بیش از ۵۰ سال سابقه در حرفه بازیگری، نامزد و برنده جوایز بیشماری بوده‌است. از جمله چهار بار نامزدی و یکبار دریافت جایزه اسکار برای فیلم گاندی، یک جایزه گرمی ، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا.او به دلیل بازیگری در نقش مهاتما گاندی در فیلم گاندی در سال ۱۹۸۲ بیشتر شناخته شده‌است که در ۵۵مین دوره جوایز اسکار موفق به دریافت آن شد. مطابق کتاب رکوردهای گینس حضور نزدیک به ۳۳۰٬۰۰۰ سیاهی لشکر در سکانس مراسم تشییع در این فیلم، بیشترین تعداد افراد حاضر در یک فیلم بوده‌است.کینگزلی در سال ۲۰۰۲ به پاس یک عمر فعالیت در عرصه سینما و صنعت فیلم بریتانیا موفق به اخذ نشان شوالیه از سوی ملکه انگلیس گردید. همچنین در سال ۲۰۱۰ در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود ستاره ای به وی اعطا گردید. در سال ۲۰۱۳ او موفق به دریافت جایزه بفتا گردید.

میشل ویلیامز در نقش همسر دنیل

میشل اینگرید ویلیامز (انگلیسی: Michelle Ingrid Williams؛ زادهٔ ۹ سپتامبر ۱۹۸۰) بازیگر آمریکایی است. او اساساً برای بازی در فیلم‌های مستقل با مضامین تاریک یا غم‌انگیز مشهور است و افتخارات گوناگونی از جمله دو جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده برنده شده‌است. ویلیامز دختر سیاستمدار و بازرگان لری آر. ویلیامز است و فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور مهمان در تلویزیون آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی او در فیلم خانوادگی لسی (۱۹۹۴) بود. او برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی درام نوجوانانهٔ داوسونز کریک (۱۹۹۸–۲۰۰۳) در میان عموم شناخته شد. این روند با چند فیلم کم‌مخاطب ادامه یافت اما برای بازی در درام کوهستان بروکبک (۲۰۰۵) به پیشرفتی غیرمنتظره دست یافت و نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

امیلی مورتیمر در نقش راشل سولاندو

امیلی کاتلین آن مورتیمرEmily Kathleen Anne Mortimer (زاده ۱ دسامبر ۱۹۷۱ در لندن) بازیگر انگلیسی است. وی بیشتر به خاطر حضور در فیلم جزیره شاتر مشهور است. امیلی مورتیمر همچنین صداپیشگی نقش سوفی در نسخه انگلیسی زبان فیلم قلعه متحرک هاول (۲۰۰۴) را اجرا کرده‌است.از آثار درخشان او می توان به جزیره شاتر،شبح و ظلمت،قدیس،بچه،الیزابت اشاره کرد

در نهایت

فیلم جزیره شاتر یکی از بهترین فیلم های ژانر روانشناختی است که در سال 2010 منتشر شده است در این فیلم بازیگران مشهور هالیوود ایفای نقش کرده اند.پیشنهاد میکنم حتما این فیلم زیبا را تماشا کنید و از دیدن آن در کنار دوستانتان لذت ببرید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم دوازده میمون است با تماشای این فیلم اوقات نابی را سپری کنید.

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منا 5 سال پیش

    عالیییی

    0
    0
    م 4 سال پیش

    سانسور دارع؟

    3
    1
    آرین 4 سال پیش

    اگه امکان داره فیلم ها رو به زبان اصلی(بدون دوبله و دو زبانه) هم برای دانلود بذارید و حتی الامکان با زیرنویس چسبیده هم بذارید، مرسی از سایت خوبتون

    3
    3
    Mohammad 4 سال پیش

    من تازه فهمیدم نت اینجا نیم‌بهاست?♥️♥️

    1
    0
    احسان توسی 3 سال پیش

    لطفا قید کنید ،فیلم سانسور شده یا بدون سانسور است،متشکرم،خیلی خوب هستید

    0
    0
      ilya 3 سال پیش

      سلام
      بدونه حذفیات هست

      7
      0
        مایکی 2 سال پیش

        ببخشید میشه لطفا بالا کنار فیلم با رنگ قرمز بنویسید سانسور شده هست یا نه؟ دوست دارین مردم رو ادیت کنید؟ خودتون دیوانه نمیشی برای هر فیلم میان ازت میپرسن ؟ نمیفهمم ات هم دوست داری خودتو عداب بدی هم بقیه رو ؟ میشه قال قضیه این سانسور بیشرف رو برای همیشه بکنی؟

        2
        0
          ilya 2 سال پیش

          سلام
          عزیز اونایی که هست با رنگ زرد کنار تصویر زدیم.وقتی نزاشتیم یعنی نیست

          1
          0
    مسعود 3 سال پیش

    عالی بهترین سایت

    0
    0
    من معترضم 2 سال پیش

    2گیگ اینترنت منو بگا داده اخرم 20 دقیقه بیشتر از فیلمو پخش نمیکنه چرا؟؟؟؟

    0
    1
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      عزیز با چه برنامه ایی دانلود میکنید؟

      0
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *