بستن
خلاصه فیلم روح سوار: روح انتقام جو Ghost Rider: Spirit of Vengeance : شعله خشم جانی بریز در گوشه ای از شرق اروپا دوباره بر افروخته می شود تا گروهی از شیاطین که قصد نابودی انسان ها را دارند بسوزاند...
درباره فیلم روح سوار: روح انتقام جو Ghost Rider: Spirit of Vengeance : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Brian Taylor در سال 2012 ساخته شده است. در فیلم روح سوار: روح انتقام جو بازیگرانی چون Ciarán Hinds، Idris Elba، Nicolas Cage، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

دانلود روح سوار: روح انتقام جو
خلاصه فیلم روح سوار: روح انتقام جو Ghost Rider: Spirit of Vengeance : شعله خشم جانی بریز در گوشه ای از شرق اروپا دوباره بر افروخته می شود تا گروهی از شیاطین که قصد نابودی انسان ها را دارند بسوزاند...
درباره فیلم روح سوار: روح انتقام جو Ghost Rider: Spirit of Vengeance : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Brian Taylor در سال 2012 ساخته شده است. در فیلم روح سوار: روح انتقام جو بازیگرانی چون Ciarán Hinds، Idris Elba، Nicolas Cage، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم روح سوار: روح انتقام (Ghost Rider: Spirit of Vengeance) فیلمی اکشن، فانتزی و ترسناک به کارگردانی نیل مارشل و نویسندگی ماتیو مایکل کارن و ایوان اسپیلیوتوپولوس است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این فیلم دنبالهٔ فیلم روح سوار (۲۰۰۷) و سومین فیلم در مجموعه فیلم‌های روح سوار است. در این فیلم نیکلاس کیج در نقش جانی بلیز، روح سوار، بازی می‌کند.

داستان فیلم از این قرار است که جانی بلیز، روح سوار، پس از اینکه توسط میستریو (کالفین هریسون) شکست خورد، اکنون در بیابان‌های مغولستان زندگی می‌کند. او توسط نیکل (ایدریس البا) و مورول (پیت پترسن)، دو نفر از پیروان شیطان، پیدا می‌شود. آنها از بلیز می‌خواهند که به آنها کمک کند تا شیطان را شکست دهند. بلیز ابتدا قبول نمی‌کند، اما پس از اینکه متوجه می‌شود که شیطان قصد دارد پسرش، دامنیک (فرناندو سانتوس)، را به عنوان میزبان جدید خود انتخاب کند، موافقت می‌کند.

بلیز، نیکل و مورول به نیویورک می‌روند و در آنجا با شیطان روبرو می‌شوند. شیطان بلیز را شکست می‌دهد و دامنیک را به عنوان میزبان جدید خود انتخاب می‌کند. بلیز با کمک نیکل و مورول، به دامنیک ملحق می‌شود و با شیطان مبارزه می‌کند. در نهایت، بلیز موفق می‌شود شیطان را شکست دهد و دامنیک را نجات دهد.

فیلم روح سوار: روح انتقام با بودجهٔ ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و در گیشهٔ جهانی ۱۸۲ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم با انتقادات متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد. برخی از منتقدان بازی کیج را ستایش کردند، اما برخی دیگر فیلم را خسته‌کننده و کلیشه‌ای دانستند.

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Reza 6 سال پیش

    سلام و روزتون بخیر
    خواستم از سایت خوبتون و تلاش هاتون برای هرچه کاملتر شدن سایت تشکر کنم و بگم واقعا عالی هستید

    7
    2
      ilya 6 سال پیش

      سلام
      ممنونم رضا جان.نظر لطف شماست

      5
      3
    M@HYaRR 6 سال پیش

    slm
    chra saytetun …….ir dre
    ama bdne sansre filmatn
    be hr hal dmtun gm

    1
    1
    شایان 4 سال پیش

    فیلم خوبی هست
    هم قسمت یک و هم دو
    کارکتر روح سوار خیلی قدرتمند هست اما متاسفانه اون جور که باید به تصویر کشیده نشده
    میتونست بازیگر بهتری برای این نقش انتخاب بشه هرچند نیکولاس هم خوب بود اما عالی نبود…
    در کل امیدوارم شرکت قدرتمندی دست رو این کارکتر بزاره و بتونیم اون رو فیلم های قدرمتند تر مشاهده کنیم

    10
    18
      ناشناس 3 سال پیش

      شر نگو با

      20
      11
    ممذ 3 سال پیش

    480ح عم بزارین خو

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *