بستن
خلاصه سریال دست پرورده‌ی گرگ‌ها Raised by Wolves : داستان دو ربات انسان‌نما را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، ربات‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است.
درباره سریال دست پرورده‌ی گرگ‌ها Raised by Wolves : محصول کشور آمریکا و در ژانر درام، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2020 ساخته شده است. در سریال دست پرورده‌ی گرگ‌ها بازیگرانی چون Abubakar Salim، Amanda Collin، Travis Fimmel، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

نمایش تریلر
خلاصه سریال دست پرورده‌ی گرگ‌ها Raised by Wolves : داستان دو ربات انسان‌نما را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، ربات‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است.
درباره سریال دست پرورده‌ی گرگ‌ها Raised by Wolves : محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2020 ساخته شده است. در سریال دست پرورده‌ی گرگ‌ها بازیگرانی چون Abubakar Salim، Amanda Collin، Travis Fimmel، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    عارف 3 سال پیش

    فصل دومش کی میاد- یعنی هرکس این سریال رو نبینه نصف عمرتش رفته

    4
    2
    مهدی نوبخت 3 سال پیش

    آشغال ترین سریالی که به عمرم دیدم. اوایلش فکر میکردیم مثل سریال وست ورلد هست و داستانش جالب میشه. ولی هرچی بیشتر دیدیم فیلمنامه رو به عفول رفت و آخرشم شد برنامه غولک. افتضاح. اصلا معلوم نیست برای چی این سریال رئو درست کردند. یه جاش حرف مذهب هست که آخرش قاطی میکنه نویسنده. یه جاش علمی هست که اونم آخرش میره به سمت هیولا. یه جاش مربوط به فضا هست که اونم با سفینه میره از وسط هسته مذاب سیاره رد میشه سالم از سمت دیگه سیاره میاد بیرون. معلوم نیست چی ساخته. خاک بر سرشون.

    3
    10
      پویا 2 سال پیش

      نظر هر کسی محترمه به شرطی که درست بیانش کنه. تو با این سریال و داستان و نحوه روایتش حال نکردی و مال تو نیست! فیلم و سریالای آشغال هم هست ولی امتیازهای این سریال از جاهای مختلف داره چیز دیگه‌ای میگه! وست ورلد هم به شدت قوی هست ولی این سریال/سبک هم طرفدارای خاص خودشو داره و خفن هم هست و دم سازندگانش هم گرم

      5
      1
    Arian 3 سال پیش

    این سریال عالی بود. کسایی که میگن بده با دید تعصب نگاهش کردن. امتیازش که عالی بود. جلوه های ویژه تو فیلم هم ماهرانه به کار رفته. خیلی زیبا داره تقابل بین علم و مذهب رو در تنگنای تقلای بشر برای فاصله گرفتن از انقراض نشون میده. انسان هایی که برای فرار از ترس و تنهایی به سول ایمان میارن.

    7
    1
      javad 3 سال پیش

      احسنت دقیقا همینه آدمهای هم هستن که به هر چیزی ایراد میگیرن

      2
      0
    danial 3 سال پیش

    سریال خوب وزیبایی،واقعاً متاسفم یکی میاد” آشغال ترین” رو میزاره ،اگر کسی نیمیتونه یه موضوع،یک مساله یا یک فیلم رو فهم کنه،درک کنه،یا متوجه نمیشه،یا نمیتونه مسائل رو به هم ربط بده (که معمولاً این افراد ضعف اطلاعات قبلی دارن) دلیل بر “آشغال ترین” نمیشه دلیل بدترین نمیشه؟شما یا داری تعصبی به فیلم نگاه میکنی(احتمالاً فیلم -سریال- رو ندیدی فقط نگاه کردی که این دو با هم فرق داره) و یا اینکه برداشت شخصی و درونی دنیای خود شماست فقط،و نباید اینو به عموم بسط بدی!
    فیلم یا سریال گرگ زاده یا دست پروده گرگها ( Raised by Wolves 2020 ) ، یه سریال هیجان انگیز،چالشی،و نمایش تئوری خلقت انسان (آدمیزاد) و یا حداقل ادامه حیات اش پس از یک دوره آخرالزمانی به وسیله موجودات فضایی ( که خود در هاله ای از ابهام است با اشکال مختلف ) و یا تحت تاثیر آنها و به گمان بعضی حتی پا را فراتر گذاشته و ژنتیک آدم ها را ادغام و یا دستکاری این موجودات میدانند تا توانست به حیات غیرقابل زیستن یا محکوم فنا ، ادامه داده و تکامل یابد،
    که شما در اوایل سریال میبینید که نسل آدمیزاد از ربات مانندهایی ( که اگر موجود فضایی بنامیم و یا ماشین هایی در خدمت موجودات فضایی) متولد و رشد میکند،و از سویی دیگر،در اواخر شما یک شاهکاری میبینید که باید به خود ببالید (بعنوان یک ایرانی ) تنها دین(مذهب -فرقه ،شریعت ،وغیره ،هرچه بنامیم ) ماندگار و نجات یافته، میترایی یا همان الهه بانو با نماد خورشید رو نشان میده وسعی داره به آخرین دسته یافته انسان اکنون به تاریخ از اولین انسانهایی که پا به عرصه جهان گذاشتند به عبارتی میخواد بگه آریایی ها -میتراپرستان-اولین های نجات یافته حوادث آخرزمانی بودند که بشریت نابود کرد-اما آیین میترایی (چیزی که ما میدانیم بعلت نمادهایی که در آثار باستانی پیدا شده و اکنون بجز حدث و گمان چیزی نداریم) است-چیزی که در ایران باستان قبل از زرتشت مردمان ایران-آریایی هایی که به فلات ایران رسیدند عده ماندند وعده ای سمت هند رهسپار شدند- به آن ایمان داشتند و ظاهراً بعد از آمدن حضرت زرتشت(ع)،عده تغییر دین داده ولی آداب و رسوم آن که در فرهنگ ایرانیان جزو زندگی روزمره شده بود در بعضی مواد کم رنگ در بعضی موارد با دین جدید هم پوشانی وتطبیق داده شدو در بعضی موارد هم تاکنون که دین رسیمی کشور پرشین (ایران)اسلام شد هم وجود دارد و…

    3
    1
    محید 3 سال پیش

    سلام
    عجب پایان غافلگیر کننده ای داشت اصلا بهش نمیخورد که اینقدر پایان بد و غیرقابل انتظاری داشته باشه اصلا به قسمتهای قبلیش نمیخورد ناامید شدم

    1
    1
    Mo30 2 سال پیش

    تو سبک خودش خوب بود داستان قشنگی داشت

    1
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *