بستن

51% رضایت

دانلود فصل اول انیمیشن برگری باب 2011 با دوبله فارسی

انیمیشن , کمدی | آمریکا | 0 ساعت و 0 دقیقه | 2011 | 51 % رضایت | 10/ 8.1
بازیگران : Dan Mintz، Eugene Mirman، H. Jon Benjamin،
کارگردان :

بالای 13 سال

دوبله

خلاصه فیلم برگری باب Bob's Burgers : همبرگر فروشی باب در واقع یه مرکز خانوادگیه که متعلق به تمام خانواده ی باب هست و اونا دارن ادارش می کنن! همبرگرهای باب واقعا خیلی خوشمزه‌س و مشخصه که خوشمزه تر ار از سایر رقبای خودش هست، اما …
درباره فیلم برگری باب Bob's Burgers : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2011 ساخته شده است. در انیمیشن برگری باب بازیگرانی چون Dan Mintz، Eugene Mirman، H. Jon Benjamin، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

خلاصه فیلم برگری باب Bob's Burgers : همبرگر فروشی باب در واقع یه مرکز خانوادگیه که متعلق به تمام خانواده ی باب هست و اونا دارن ادارش می کنن! همبرگرهای باب واقعا خیلی خوشمزه‌س و مشخصه که خوشمزه تر ار از سایر رقبای خودش هست، اما …
درباره فیلم برگری باب Bob's Burgers : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2011 ساخته شده است. در انیمیشن برگری باب بازیگرانی چون Dan Mintz، Eugene Mirman، H. Jon Benjamin، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فصل اول انیمیشن برگری باب 2011 یک انیمیشن سریالی در سبک کمدی است که به کارگردانی و نویسندگی لورن بوچارد و جیم دوتریو ساخته شده است. در این انیمیشن هیدن ویلسون، جاناتان کاتلر، و سوزانا فون‌دورن ایفای نقش می کنند.

داستان

داستان فصل اول انیمیشن برگری باب 2011 در مورد یک خانواده چهار نفره به نام بلچر است که در یک رستوران به نام برگری باب کار می کنند.

باب بلچر (با بازی هیدن ویلسون) صاحب رستوران برگری باب است. او یک مرد مهربان و دلسوز است که همیشه سعی می کند به خانواده و دوستانش کمک کند.

لیندا بلچر (با بازی سوزانا فون‌دورن) همسر باب است. او یک زن مهربان و خانه‌دار است که همیشه سعی می کند خانواده‌اش را خوشحال کند.

تینا بلچر (با بازی جوناتان کاتلر) دختر بزرگ خانواده است. او یک دختر نوجوان است که عاشق آشپزی است.

جینا بلچر (با بازی ناتالی مارتین) دختر کوچک خانواده است. او یک دختر کوچک است که عاشق بازی کردن است.

در فصل اول، خانواده بلچر با چالش های مختلفی روبرو می شوند. آنها باید با مشتریان عجیب و غریب، رقبای بدجنس، و حتی مشکلات شخصی خود مقابله کنند.

نقد و بررسی

فصل اول انیمیشن برگری باب 2011 یک انیمیشن خوب است که داستانی جذاب و خنده‌دار را روایت می کند. فیلم با بازی خوب صداپیشگان، کارگردانی مناسب، و انیمیشن خیره کننده، مخاطب را تا پایان فصل درگیر می کند.

لورن بوچارد و جیم دوتریو در فصل اول انیمیشن برگری باب 2011، داستانی جذاب و خنده‌دار را روایت می کنند. آنها با استفاده از بازی خوب صداپیشگان، کارگردانی مناسب، و انیمیشن خیره کننده، یک داستانی را روایت می کنند که هم جذاب است و هم معنادار.

هیدن ویلسون در نقش باب بلچر بازی فوق العاده ای ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی پیچیده و چندوجهی را به تصویر بکشد که هم قابل همدلی و هم قابل تحسین است. سوزانا فون‌دورن نیز در نقش لیندا بلچر بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. جوناتان کاتلر نیز در نقش تینا بلچر بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. ناتالی مارتین نیز در نقش جینا بلچر بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد.

در مجموع، فصل اول انیمیشن برگری باب 2011 یک انیمیشن خوب است که می تواند مخاطبان را راضی کند. فیلم داستانی جذاب و خنده‌دار را روایت می کند و بازی خوب صداپیشگان، کارگردانی مناسب، و انیمیشن خیره کننده آن نیز یکی از نقاط قوت فصل است.

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    farzad rahmani 3 سال پیش

    لینک هاتون خراب نمیتونم دانلود کنم . و حتی نمیشه آنلاین نگاه کرد درستش کنید لطفا ممنون

    0
    0
      ilya 3 سال پیش

      سلام
      عزیز چه مشکلی داره لینک ها؟تست شد مشکلی نداشت

      0
      0
    مجید 3 سال پیش

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون. لطفافصل دوم همم بزارید

    0
    0
    ارمان 3 سال پیش

    سانسور شدست

    0
    0
    Cj 3 سال پیش

    خیلی سطحی

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *