بستن
دانلود سریال انیمه حمله به تایتان - اتک آن تایتان Attack On Titan 2013 دوبله فارسی
دانلود سریال انیمه حمله به تایتان - اتک آن تایتان Attack On Titan 2013 دوبله فارسی
دانلود سریال انیمه حمله به تایتان - اتک آن تایتان Attack On Titan 2013 دوبله فارسی

71% رضایت

دانلود سریال انیمه حمله به تایتان – اتک آن تایتان Attack On Titan 2013 دوبله فارسی

اکشن , انیمیشن | ژاپن | 0 ساعت و 0 دقیقه | 2013 | 71 % رضایت | 10/ 9
بازیگران : Bryce Papenbrook، Josh Grelle، Yûki Kaji،

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه سریال حمله به تایتان Shingeki no Kyojin : در دنیایی که تایتان‌ های غول‌ پیکر، انسان ‌ها را شکار می کنند و از بین می برند، پسر جوانی به نام ارن تصمیم می گیرد تا انتقام همه کسانی که توسط آنها جان خود را از دست داده اند، بگیرد و...
درباره سریال حمله به تایتان Shingeki no Kyojin : محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Hiroyuki Tanaka در سال 2013 ساخته شده است. در سریال حمله به تایتان بازیگرانی چون Bryce Papenbrook، Josh Grelle، Yûki Kaji، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود نسخه زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال حمله به تایتان Shingeki no Kyojin : در دنیایی که تایتان‌ های غول‌ پیکر، انسان ‌ها را شکار می کنند و از بین می برند، پسر جوانی به نام ارن تصمیم می گیرد تا انتقام همه کسانی که توسط آنها جان خود را از دست داده اند، بگیرد و...
درباره سریال حمله به تایتان Shingeki no Kyojin : محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن ، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Hiroyuki Tanaka در سال 2013 ساخته شده است. در سریال حمله به تایتان بازیگرانی چون Bryce Papenbrook، Josh Grelle، Yûki Kaji، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

حمله به تایتان (Attack on Titan‎)، که به عنوان اتک آن تایتان شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است که با الهام از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما ساخته شده‌ است.حمله به تایتان ها پس از اکران توانست طرفداران زیادی به خود جلب کند و نظرات مثبتی از سوی منقدان دریافت کند.و تبدیل به یکی از محبوب ترین انیمه های تاریخ شود.در ادامه با دانلود انیمه حمله به تایتان ها با ما همراه باشید.

خلاصه حمله به تایتان ها

در نقطه‌ ای از ابتدای تاریخ داستان حمله به تایتان،انسانی به نام یمیر فریتز حدود ۱۸۰۰ سال پیش یک برده بود که به الدیایی‌ها خدمت می‌کرد. او در مقطعی به خاطر یک نافرمانی مجبور به فرار از قبیله خود شد. یمیر به یک درخت بزرگ غیرعادی رسید که شکاف بزرگی روی آن قرار داشت و با هدف پناه گرفتن وارد این شکاف شد اما از او که از گودال زیر آن مطلع نبود به درون یک چاله افتاد. در آنجا موجودی مرموز شبیه به ستون فقرات با او ترکیب شد و او را تبدیل به اولین تایتان کرد. به این ترتیب او قدرت‌هایی فرا انسانی به دست آورد و با این قدرت جدید خود به الدیا بازگشت تا دوباره در خدمت پادشاه فریتز باشد. یمیر با قدرت تایتانی خود خدمات بسیاری را به الدیا ارائه داد و پادشاه الدیا نیز در عوض این خدمات، یمیر را به همسری برگزید.با این حال ۱۳ سال بعد، یمیر در اقدامی برای محافظت از فریتز جان خود را از دست داد. فریتز برای این که قدرت تایتانی او را برای الدیا حفظ کند، فرزندان یمیر را مجبور کرد تا گوشت مادرشان را بخورند. قدرت تایتانی به سه فرزند یمیر یعنی ماریا، رز، و شینا منتقل شد، و در نهایت با فرزندآوری آن‌ها نه تایتان به وجود آمد. به واسطه‌ قدرت‌های تایتانی امپراتوری الدیا شکل گرفت و آن‌ها با فتح کشور مارلی بیش از ۱۷۰۰ سال بر آن حکومت کردند.در طول تاریخ، ماجرای تبدیل شدن یمیر به تایتان به یک افسانه تبدیل شد و مردم کشورهای مختلف روایت‌ های مختلفی را از آن داشتند. برای نمونه مردم کشور مارلی این افسانه با عنوان پیمان یمیر با «شیطان زمین» توصیف کرده‌اند. یک قرن پیش از شروع رویدادهای اصلی داستان حمله به تایتان، خانواده‌های حامل تایتان درگیر یک جنگ بزرگ داخلی شدند. در آن زمان کارل فریتز پادشاه الدیا بود و او از میراث و اقدامات خاندان خود علیه سایر ملت‌ها سرخورده بود. به همین سبب کارل با همکاری خانواده اشرافی تایبور، سقوط الدیا را در دستور کار قرار داد و هدفش این بود که دیگر از قدرت‌های تایتانی استفاده نشود. مارلی‌ها از این فرصت استفاده کردند و دوباره بر کشور تسلط پیدا کردند و الدیایی‌ها به شهروندان درجه دو تبدیل شدند.کارل، الدیایی‌های بازمانده را با خود به جزیره پارادایس برد و با استفاده از جسم‌ های بیشماری از تایتان‌های غول‌پیکر سه دیوار عظیم و تو در تو را ایجاد کرد و شهری را در آن بنا کرد. این دیوارها به ترتیب از خارج به داخل با نام ماریا، رز و سینا (یا شینا) شناخته می‌شوند. کارل با استفاده از قدرت تایتان بنیادی حافظه‌ی اغلب الدیایی‌های داخل دیوار را پاک کرد و آن‌هایی هم که این قدرت رویشان تاثیر نداشت رشوه دریافت کردند یا همانند خانواده آکرمن رانده شدند. آکرمن‌ها کسانی بودند که در گذشته به خاندان فریتز خدمت می‌کردند اما با تفکرات کارل مخالف بودند. کارل به واسطه‌ی همین قدرت بر تفکرات فرزندان خود نیز نفوذ پیدا کرد تا آن‌ها نیز طرح صلح‌آمیز او را ادامه دهند، و با استفاده از ترسِ حمله کردن تایتان‌ها به مردم داخل دیوارها حکومت را ادامه دهند. در واقع تایتان‌هایی که مردم از آن‌ها هراس داشتند، مثل خودشان یک سری الدیایی بودند که توسط مارلی‌ها تبدیل به غول‌هایی بی‌ مغز می‌شدند و به جزیره پارادایس تبعید می‌شدند.در ادامه با دانلود حمله به تایتان ها با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

فرزندان کارل مسیر او را ادامه دادند و با فریب دادن الدیایی‌ها با این باور که آن‌ها تنها انسان‌های باقی مانده هستند و تایتان‌ها مسبب این اتفاق هستند، بر جزیره حکمرانی کردند. بر خلاف افرادی که حامل قدرت تایتان بودند، تایتان‌ها خالص دارای هوشیاری بسیار اندکی بودند و تنها با دیدن انسان‌ها به آن‌ها حمله می‌کردند و آن‌ها را می‌خوردند. این تایتان‌ها پوست سختی داشتند و بدنشان به راحتی قابل نفوذ نبود و تنها نقطه ضعف بدنشان پشت گردن‌شان بود.

الدیایی‌های پارادایس شاخه‌های نظامی خود را به منظور مبارزه با تایتان‌ها توسعه دادند که بارزترین‌ شان دسته دیدبانی بود. این دسته شامل افراد آموزش‌دیده و مجهزی بود که برای تصاحب مناطق تحت اختیار تایتان‌ها مبارزه می‌کردند. شاخه‌ی نظامی دیگر هنگ گریسون بود که از دیوارها و شهروندان محافظت می‌کردند. شاخه‌ سوم هم تشکیلات پلیس نظامی بود که از خانواده‌های سلطنتی حفاظت می‌کرد، و افراد این دسته به خاطر حضور در داخلی‌ ترین دیوار از آسایش بیشتری برخوردار بودند، اگرچه در این دسته فساد بیشتری حاکم بود. ارن یگر پسری بود که با خواهرخوانده‌اش میکاسا آکرمن و دوست صمیمی‌اش آرمین آرلرت در ناحیه شیگانشینا در نزدیکی دیوار ماریا زندگی می‌کرد. ماریا بیرونی‌ ترین دیوار از میان سه دیوار موجود بود و گفته شده بود که بیرون از این دیوارها تمام انسان‌ها توسط تایتان‌ها کشته شده‌اند. در همان اوایل داستان حمله به تایتان، دو تایتان به نام تایتان عظیم‌ الجثه و تایتان زرهی به ناحیه شیگانشینا و دیوار ماریا رخنه کردند، و سایر تایتان‌ها نیز وارد شهر شدند. انسان‌ها که تلفات زیادی را متحمل شدند مجبور به عقب‌ نشینی به سمت دیوار میانی یعنی دیوار رز شدند. مادر ارن یکی از افراد تلف شده در این حادثه بود. پدر ارن یعنی گریشا نیز در آن مقطع ناپدید شده بود و ارن تنها خاطراتی مبهم از او و یک کلید مربوط به انباری خانه‌ شان را به یاد می‌آورد. ارن که برای از دست دادن مادرش بسیار خشمگین بود تصمیم گرفت برای کشتن تک تک تایتان‌ها در نیروی نظامی داوطلب شود. میکاسا و آرمین نیز او را همراهی کردند. پنج سال بعد، این سه دانش‌آموخته نظامی در ناحیه تروست که در مجاورت با دیوار رز بود مستقر شدند. در همین زمان تایتان عظیم‌ الجثه به دروازه این شهر رخنه کرد. در طول این حمله ارن توسط یک تایتان خورده شد اما او به شکلی غیرمنتظره زنده ماند و یک بدن تایتانی را برای خود ایجاد کرد و با استفاده از آن رخنه‌ ایجاد شده را مسدود کرد.بدون شک انیمه حمله به تایتان ها می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود انیمیشن باشد.

ارن به خاطر این قابلیت‌هایش به دادگاه فراخوانده شد و مدتی بعد به دسته دیدبانی پیوست، جایی که کاپیتان لیوای، میکاسا و آرمین و بسیاری از دانش ‌آموخته‌ های نظامی دیگر در آن حضور داشتند. ارن که قبلا از قابلیت‌های تایتانی خود آگاه نبود، فکر کرد که سردابه‌ پدرش می‌تواند به سوال‌های او را جواب دهد. به این ترتیب دسته دید بانی به ناحیه شیگانشینا اعزام شد. اما این ماموریت به خاطر اقدام تایتان ماده برای ربودن ارن با موفقیت به انجام نرسید. آرمین این تایتان متخاصم را شناسایی کرد که در واقع همکلاسی خودشان آنی لئون‌هارت بود، کسی که تقریبا قابلیت ‌های یکسانی با ارن داشت. بعد از یک نبرد پرخشونت بین ارن و آنی در ناحیه استوهس ارن پیروز شد و آنی برای این که اسیر نشود خود را در یک کریستال حبس کرد. تخریب‌های مربوط به این مبارزه باعث افشا شدن وجود تایتان‌های عظیمی در داخل دیوارها شد.در ادامه ارن سعی می کند با همه تایتان ها بجنگد و با شکست آن ها نسل تایتان ها را به انقراض بکشاند.یکی دیگر از گزینه های جذاب ما برای تماشای انیمه دانلود انیمه مرد اره ای است با تماشای این انیمه زیبا نهایت لذت را از آن ببرید.

نقد و بررسی انیمه حمله به تایتان ها

سازندگان انیمه حمله به تایتان ها با اقتباس نسبتا وفادارانه‌ خود از مانگای جذاب «ایسایاما» توانسته‌اند کار بزرگی را انجام دهند. به طوری که در انیمه حمله به تایتان ها مخاطب شاهد روایتی پرتب و تاب همراه با گره‌ گشایی‌های غیرمنتظره‌ای است که هر بیننده‌ای را میخکوب می‌کنند. انیمه حمله به تایتان آنقدر صحنه‌های اکشن جذاب و چشم‌ نواز دارد که مخاطب به سادگی در حین تماشای آن زمان را گم می‌کند.این انیمه با داستان جذاب و مرموزش تا اخرین فصل مخاطب را سردرگم نگه میدارد به گونه ای که مخاطب بی صبرانه منتظر فصل بعدی است. با وجودی که شخصیت اصلی انیمه «ارن یگر» است، اما شخصیت‌های جذاب زیادی در Attack on Titan می‌بینیم که همه با توازنی که در خط داستانی کلی دارند به خوبی پرداخت شده‌اند. هر کدام از شخصیت‌های این انیمه، انگیزه‌ها، گذشته و همینطور سیر منطقی خاص خود را دنبال می‌کنند که نه تنها جلوی پیش‌ برد روایت اصلی را نمی‌گیرند، ‌بلکه در خدمت آن نیز هستند.و موجب زیبا شدن داستان نیز می شوند.در ادامه با دانلود انیمه حمله به تایتان ها با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

پس از هر چند قسمت از Attack on Titan شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی هستیم که به مهیج‌ تر شدن این انیمه سریالی جذاب و پر از معما و تاریکی کمک می‌کنند. اما یکی از عناصری که موفقیت انیمه حمله به تایتان را تضمین کرده، موسیقی متن شنیدنی آن است که به زیبایی هرچه تمام ‌تر در تار و پود داستان و رویدادهای آن جا خوش کرده تا مخاطب را عمیقا غرق انیمه ‌کند. درباره صداپیشگان این بخش، همانند فصول پیشین اجراهایی به ‌یاد ماندنی را از تمام صداپیشگان مشاهده می‌کنیم، اما صداپیشگی شخصیت‌های گریشا و کانی بسیار تکان‌دهنده و احساسی است و آن‌ها با مهارت کامل وضعیت روانی این شخصیت‌ها و درد و رنجشان را به ما منتقل می‌کنند. درباره موسیقی متن هم باید گفت که موسیقی وظیفه خود را برای ایجاد احساس تنش و دلهره یا تزریق هیجان کاملا درست انجام می‌دهد، اما انتخاب هوشمندانه ترانه‌های قدیمی از موسیقی متن انیمه در صحنه‌ های به ‌جا بهترین عملکرد آن است.داستان هر لحظه شوکی در خود گنجانده است و همین موارد سبب محبوبیت انیمه حمله به تایتان ها شده است.با دانلود انیمه حمله به تایتان ها بدون سانسور از دیدن این انیمه زیبا لذت ببرید.

شخصیت های انیمه حمله به تایتان ها

ارن یگر

ارن یگر ، پسری است که برای رسیدن سرزمینش به آزادی از هیچ عملی دریغ نمی کند. ارن پس از فاجعه سقوط دیوار ماریا و از دست دادن مادرش که توسط تایتان ها خورده شد سرشار از سودای انتقام وارد هنگ اکتشاف شد و با خود عهد بست که تمام تایتان ها را می کشد اما دست سرنوشت بازی پیچیده ای را با او اغاز کرد. مهم ترین دلیل محبوبیت این کاراکتر و دلیل جایگاه فعلی و بالایش بین شخصیت های اتک آن تایتان قوس شخصیتی عمیق و تاریک او طی فصل چهارم است. ارن معادله معمول کاراکتر های اصلی اثار شونن را شکست و به یکی از بزرگترین ضدقهرمان های تاریخ انیمه بدل شد( حتی شاید بتوان اورا در جایگاه ویلن قصه نیز دانست). تبدیل ارن از یک پسر بچه ارمان گرا و ساده به تاریک ترین و پوچ گرا ترین شخصیت سریال از به یاد ماندنی ترین قوس های شخصیتی سریال است. دیالوگ نمادین اگر ببازی میمیری، اگر برنده بشی زنده میمونی، و اگر نجنگی فرصت برنده شدن نداری درونمایه اصلی قصه طی تمام طول مدت این چهار فصل بوده است.ارن به عنوان نقش اصلی انیمه حمله به تایتان ها تبدیل به یکی محبوب ترین نقش های این انیمه شد.

میکاسا آکرمن

میکاسا نه تنها یکی از بهترین شخصیت های اتک آن تایتان است، بلکه یکی از محبوب ترین کاراکتر های مونث تاریخ انیمه نیز هست. به عکس اکثر شخصیت های حمله به تایتان ها او دوران کودکی شاد و نرمالی داشت که پس از قتل فجیع والدینش تبدیل به جهنم شد. تا زمانی که ارن وارد زندگی او شد و تبدیل به انگیزه میکاسا برای جنگیدن و زنده ماندن در دنیای بی رحم اطرافش شد. به علاوه میکاسا پس از لیوای قوی ترین سرباز بشریت است و مهارت فوق العاده ای در نبرد دارد. عشق و علاقه بین میکاسا و ارن را میتوان ستون فقرات عاطفی سریال دانست. به طوری که شال قرمز میکاسا در طول سریال نماد عشق تلقی می شود. جدایی این دو در فصل چهار قلب بسیاری از مخاطبان را شکست و موجب ناراحتی آنان شد جدایی آنان یکی از غم انگیز ترین صحنه های این انیمه بود.

آرمین ارلرت

ارمین، پسری با رویای دریا که سرنوشت کل جهان اتک را بارها تغیر داد. از همان ابتدا در تیم سه نفره ارن ، میکاسا ، ارمین او از لحاظ جسمی ضعیف ترین عضو بود. اما هوش بسیار زیاد و تواناییش در درک و حل مسائل باعث شد بیش از هرشخصیت دیگری اطرافیانش را نجات دهد و در نبرد ها تاثیرگذار باشد.او با هوش قوی خود بار ها ارن و میکاسا را نجات داد. به علاوه ارمین ترسی از فدا کردن خودش برای بشریت ندارد و این را در اپیزود مشهور Hero ثابت کرد. طی فصل چهار جهان بینی ارمین دچار تغییر اساسی شد و شاید او را بتوان بزرگترین مدافع صلح طی این فصل دانست که از هیچ اقدامی برای صلح بین الدیا و باقی دنیا دریغ نمی کند. 

اروین

اروین در طول انیمه چندین بار کل توجهات را به خود جلب می‌کند و این به خاطر شجاعت و مهارت‌های رهبری او می‌باشد. او مسئول جذب لیوای به لشکر پیشرو است و بسیاری از همراهانش را از جمله ارن، از اسیر شدن توسط راینر و برتولد نجات داده است. اما شجاعت اروین سقوط او نیز می‌باشد. نمونه بارز آن زمانی است که او جان خود و سربازانش را فدا کرد تا لیوای بتواند با تایتان جانور مبارزه کند. این مبارزه نیز یکی از بهترین فایت‌های انیمه‌ای است.چیزی که اروین را به شخصیتی دوست‌ داشتنی تبدیل می‌کند این است که با وجود داشتن قدرت و اقتدار، او با دوستان خود مانند یک خانواده رفتار می‌کند. دوستان او می‌دانند که در صورت خطر می‌توانند به او مراجعه کنند.

لیوای

لیوای آکرمن (levi acerman) را به عنوان قویترین سرباز بشریت و فرمانده نیروهای زبده لشکر پیشرو می‌شناسند. او فردی شجاع، نفوذناپذیر و بی‌ پرده است.او به نظم و ساختار نظامی احترام زیادی می‌گذارد. او به افراد زیردستش اهمیت بسیار می‌نهد و از مرگ و تلفات آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد. او به تمیز و مرتب بودن اهمیت زیادی می‌دهد و نوشیدن چای را دوست دارد. مادر او فردی لاابالی بود که روزی جسدش توسط برادرش یعنی کنی آکرمن پیدا شد. کنی آکرمن دایی لیوای، به کنی قاتل مشهور است. کنی همچنین لیوای را که در شرایط نامناسب فیزیکی در جلوی تخت مادرش یافت. کنی تصمیم گرفت از لیوای مراقبت کند. او چیزهایی که بلد بود را به لیوای یاد داد و او را بزرگ کرد: به او مهارت‌های استفاده از چاقو را آموخت و نحوه رفتار در شرایط مختلف را یاد داد. لیوای نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده آکرمن یادگرفت که چطور از قدرت درونی خود بهره ببرد. با گذشت زمان کنی هر آنچه که می‌دانست را به لیوای آموخت، با این حال او خود را شخص مناسبی به عنوان یک پدر برای لیوای نمی‌دانست. در یک روز که لیوای یک مبارزه را با کس دیگری انجام داد و در آن پیروز شد، کنی با خشنودی از این که لیوای مهارت‌های مورد نیاز برای زنده ماندن در شهر زیرزمینی را آموخته، او را ترک کرد. لیوای بیشتر عمر خود را در زیر زمین گذراند. او به همراه دوستانش، فارلان و ایزابل از تجهیزات مانور سه بعدی استفاده می‌کرد و همین باعث شد اروین اسمیت به سمت او کشیده شود و او را در گروهش استخدام کند. لیوای ابتدا قصد کشتن اروین را داشت، اما با مرگ دوستانش و متوجه شدن اشتباهش در کشتن او، دست از کار کشید و با او همراه شد. به گفته هاجیمه ایسایاما، لیوای احساساتی ‌ترین شخصیت داستان است اما قوی‌ تر از آن است که احساساتش را نشان دهد. لیوای پس از مرگ اروین در مأموریت باز پس‌ گیری شیگانشینا، در تلاش بود تا قولی که به اروین داده را عملی و زیک را بکشد.

کلام آخر

اگر به دنبال یک انیمه زیبا و هیجان انگیز هستین پیشنهاد می کنم حتما این انیمه زیبا را تماشا کنید این انیمه می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و جالب باشد.در ادامه از دیگر پیشنهاد های زیبا برای شما دانلود انیمه پنج قلوهای باکلاس است با تماشای آن کنار دوستانتان نهایت لذت را ببرید.

فیلم اوپنهایمر در مورد ماجرای آزمایش یک پروژه می باشد که این پروژه توانست دنیا را تکان دهد، نیز میتواند شما را به هیجان بی اندازد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *