بستن

51% رضایت

خلاصه فیلم یک دور دیگر Another Round : چهار دوست که همگی معلم دبیرستان هستند یک تئوری را به آزمایش می‌گذارند. براساس این تئوری ، نگه داشتن میزان الکل خون در سطحی ثابت و مشخص باعث بهبود زندگی خواهد شد و…
درباره فیلم یک دور دیگر Another Round : محصول کشور دانمارک و در ژانر درام، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Thomas Vinterberg در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم یک دور دیگر بازیگرانی چون Lars Ranthe، Mads Mikkelsen، Magnus Millang، Thomas Bo Larsen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

393.2MB

کیفیت : 720

721.8MB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم یک دور دیگر Another Round : چهار دوست که همگی معلم دبیرستان هستند یک تئوری را به آزمایش می‌گذارند. براساس این تئوری ، نگه داشتن میزان الکل خون در سطحی ثابت و مشخص باعث بهبود زندگی خواهد شد و…
درباره فیلم یک دور دیگر Another Round : محصول کشور دانمارک و در ژانر درام ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Thomas Vinterberg در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم یک دور دیگر بازیگرانی چون Lars Ranthe، Mads Mikkelsen، Magnus Millang، Thomas Bo Larsen، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

«مارتین» (مدس میکلسن)، «نیکلاس» (مگنوس میلانگ)، «توماس» (توماس بو لارسن) و «پیتر» (لارس رندز) چهار معلم دبیرستان هستند که با بحران میانسالی روبرو هستند. آنها احساس می‌کنند که زندگی‌شان رو به زوال است و انگیزه و اشتیاق خود را از دست داده‌اند.

یک روز، «مارتین» در یک مهمانی با یک استاد دانشگاه آشنا می‌شود که نظریه‌ای را مطرح می‌کند که ادعا می‌کند سطح الکل خون انسان باید در همه زمان‌ها در سطح خاصی نگه داشته شود. این نظریه می‌گوید که الکل می‌تواند به بهبود عملکرد ذهنی و جسمی کمک کند.

«مارتین» این نظریه را با دوستانش مطرح می‌کند و آنها تصمیم می‌گیرند که آن را آزمایش کنند. آنها هر روز صبح با هم دو لیوان شراب می‌نوشند تا سطح الکل خونشان را در سطح ۰٫۰۵٪ نگه دارند.

در ابتدا، این آزمایش تأثیرات مثبتی بر زندگی آنها دارد. آنها احساس شادی و انرژی بیشتری می‌کنند و عملکردشان در محل کار بهبود می‌یابد. اما به زودی، عواقب منفی این آزمایش نیز آشکار می‌شود. آنها شروع به بی‌ثباتی و بی‌توجهی می‌کنند و روابطشان با خانواده و دوستانشان دچار مشکل می‌شود.

در نهایت، آنها متوجه می‌شوند که الکل نمی‌تواند پاسخی برای مشکلاتشان باشد. آنها تصمیم می‌گیرند که آزمایش خود را متوقف کنند و به زندگی عادی خود بازگردند.

نقد و بررسی

فیلم یک دور دیگر یک فیلم خوب و دیدنی است که با بازی درخشان بازیگران، کارگردانی خوب و داستانی جذاب، مخاطب را درگیر خود می‌کند. این فیلم توانسته است نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و در جشنواره‌های مختلف نیز جوایز متعددی دریافت کرده است.

نقاط قوت فیلم یک دور دیگر:

  • بازی درخشان بازیگران
  • کارگردانی خوب
  • داستان جذاب
  • پرداختن به موضوع مهم بحران میانسالی

جمع بندی:

فیلم یک دور دیگر یک فیلم خوب و دیدنی است که به همه طرفداران فیلم‌های کمدی درام توصیه می‌شود.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    محمد 3 سال پیش

    هنوزم فیلماتون سانسوره که . ما قدیمیا رو دانلود میکنیم ولی سانسور نه

    4
    2
    ابوذر 3 سال پیش

    چرا سانسور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    3
    2
    Reza 3 سال پیش

    بد نیست

    1
    0
    الن 3 سال پیش

    بدون سانسورش رو هم بزارید لطفن

    2
    0
    کوروش 3 سال پیش

    نمره 7.7 دادن بهش ولی چرت مزخرف ژانر کمدی هم زدن ولی اصلا صحنه خنده داری نداره

    0
    0
      فاک 3 سال پیش

      چون به لطف سانسور چی های عزیز اگر هم چیز خنده داری باشه سانسور شده

      2
      2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *