بستن

77% رضایت

دانلود سریال برافروخته Gaslit 2022

بازیگران : Dan Stevens، Julia Roberts، Sean Penn،
کارگردان : Matt Ross

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

خلاصه سریال برافروخته Gaslit : سریال برافروخته Gaslit 2022 برداشتی مدرن از رسوایی سیاسی واترگیت در دهه 1970 می‌باشد که به داستان‌های ناگفته و همچنین شخصیت‌های فراموش شده آن زمان پرداخته است و…
درباره سریال برافروخته Gaslit : محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Matt Ross در سال 2022 ساخته شده است. در سریال برافروخته بازیگرانی چون Dan Stevens، Julia Roberts، Sean Penn، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود نسخه زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی با زیرنویس فارسی

نمایش تریلر
خلاصه سریال برافروخته Gaslit : سریال برافروخته Gaslit 2022 برداشتی مدرن از رسوایی سیاسی واترگیت در دهه 1970 می‌باشد که به داستان‌های ناگفته و همچنین شخصیت‌های فراموش شده آن زمان پرداخته است و…
درباره سریال برافروخته Gaslit : محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی ، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Matt Ross در سال 2022 ساخته شده است. در سریال برافروخته بازیگرانی چون Dan Stevens، Julia Roberts، Sean Penn، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

سریال برافروخته (Gaslit) یک سریال درام آمریکایی است که به کارگردانی و نویسندگی آری استیرن و مایکل شولتز ساخته شده است. در این سریال جولیا رابرتز، شان پن، دان استیونز، بتی گیلپین، داربی کمپ، ریچارد تی جونز، کری کویین، و مایکل گریفیث ایفای نقش می کنند.

داستان سریال در مورد رسوایی واترگیت است و تمرکز آن بر روی جان و مارگارت مک‌کارتی، زوجی است که در طول این رسوایی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

داستان

داستان سریال در سال ۱۹۷۲ آغاز می شود و در مورد رسوایی واترگیت است. جان مک‌کارتی (شان پن) کارمند وزارت دادگستری آمریکا است که مسئول تحقیق در مورد رسوایی واترگیت است. او در طول تحقیقات خود متوجه می شود که نیکسون (ریچارد تی جونز) رئیس جمهور آمریکا در این رسوایی دست دارد.

مارگارت مک‌کارتی (جولیا رابرتز) همسر جان مک‌کارتی است. او یک زن خانه دار است که از رفتارهای همسرش ناراضی است. او معتقد است که همسرش به او بی توجهی می کند و همیشه در حال کار است.

در طول رسوایی واترگیت، جان مک‌کارتی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. او از کارش اخراج می شود و همسر و فرزندانش نیز مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

در نهایت، نیکسون از مقام خود استعفا می دهد و جان مک‌کارتی نیز به کار خود بازمی گردد.

نقد و بررسی

سریال برافروخته یک سریال خوب است که داستانی جذاب و پرکشش را روایت می کند. فیلم با بازی خوب بازیگران، کارگردانی مناسب، و فیلمنامه ای هوشمندانه، مخاطب را تا پایان سریال درگیر می کند.

آری استیرن و مایکل شولتز در سریال برافروخته، داستانی جذاب و پرکشش را روایت می کنند. آنها با استفاده از بازی خوب بازیگران، کارگردانی مناسب، و فیلمنامه ای هوشمندانه، یک داستانی را روایت می کنند که هم جذاب است و هم معنادار.

جولیا رابرتز در نقش مارگارت مک‌کارتی بازی فوق العاده ای ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی پیچیده و چندوجهی را به تصویر بکشد که هم قابل همدلی و هم قابل تحسین است. شان پن نیز در نقش جان مک‌کارتی بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. دان استیونز نیز در نقش نیکسون بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی شرور و ترسناک را به تصویر بکشد. بتی گیلپین نیز در نقش لوسی ویلسون بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. داربی کمپ نیز در نقش مادلین مک‌کارتی بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. ریچارد تی جونز نیز در نقش نیکسون بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی شرور و ترسناک را به تصویر بکشد. کری کویین نیز در نقش دان راددفورد بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. مایکل گریفیث نیز در نقش جان دین بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *