بستن

80% رضایت

دانلود فیلم ثور 4: عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022 دوبله فارسی

اکشن , کمدی | آمریکا | 1 ساعت و 58 دقیقه | 2022 | 80 % رضایت | 10/ 6.8
کارگردان : Taika Waititi

بالای 13 سال

دوبله

پخش آنلاین

خلاصه فیلم ثور 4: عشق و تندر Thor: Love and Thunder : در فیلم ثور: عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022 خواهید دید ثور از والکری، کورگ و عشق سابق خود جین فاستر کمک می‌گیرد تا با یک قاتل کهکشانی به نام گور که قصد دارد خدایان را منقرض کند، مبارزه کرده و…
درباره فیلم ثور 4: عشق و تندر Thor: Love and Thunder : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Taika Waititi در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم ثور 4: عشق و تندر بازیگرانی چون Chris Hemsworth، Christian Bale، Natalie Portman، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

نمایش تریلر
خلاصه فیلم ثور 4: عشق و تندر Thor: Love and Thunder : در فیلم ثور: عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022 خواهید دید ثور از والکری، کورگ و عشق سابق خود جین فاستر کمک می‌گیرد تا با یک قاتل کهکشانی به نام گور که قصد دارد خدایان را منقرض کند، مبارزه کرده و…
درباره فیلم ثور 4: عشق و تندر Thor: Love and Thunder : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Taika Waititi در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم ثور 4: عشق و تندر بازیگرانی چون Chris Hemsworth، Christian Bale، Natalie Portman، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

ثور، عشق و تندر Thor: Love and Thunder فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت ثور از مارول کامیکس ساخته شده و در ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم به‌ دست مارول استودیوز تهیه و به ‌وسیلهٔ استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است. این فیلم دنبالهٔ مستقیم ثور: رگناروک (۲۰۱۷) است و بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. کارگردانی آن بر عهدهٔ تایکا وایتیتی بوده که فیلم‌ نامه‌اش را با جنیفر کیتین رابینسون به نگارش درآورده است.در ادامه با دانلود فیلم ثور 4 با ما در این نقد و برسی همراه باشید.

خلاصه فیلم ثور4

پس از مرگ لاو، دختر گور و نادیده گرفته‌ شدن درخواست کمک وی از سوی خدایش، راپو، گور به اسلحهٔ خداکُشِ نکروسورد فراخوانده می‌شود و از آن برای کشتن راپو استفاده می‌کند و قسم می‌خورد که تمام خدایان را بکشد. چهارمین ماجراجویی مستقل ثور زمانی آغاز می‌شود که او پس از حوادث که اتفاق می افتد به‌ همراه گروه نگهبانان کهکشان در حال ماجراجویی است، اما او باز هم نمی‌تواند آرامش و چیزی را که دنبالش است پیدا کند. در همین حال شاهد منشا شخصیت گور هستیم که پس از مرگ دخترش و رسیدن به یک شمشیر مرگبار، تبدیل به سلاخ خدایان می‌شود تا انتقام مرگ دخترش را از همه خدایان بگیرد. وایتیتی کاری را که دو قسمت اول فیلم Thor از انجامش ناتوان بودند در فیلم Thor 4 انجام داد و بالاخره شاهد رابطه معناداری و انسانی‌تری از این دو شخصیت هستیم. وایتیتی تلاش کرده تا با استفاده از فلش‌بک تفاوت‌ها و دلیل جدایی این شخصیت را توضیح دهد. اگرچه فیلم تصمیم دارد تا راه متفاوتی را درنهایت دنبال کند، اما خود وایتیتی هم در بین یک دو راهی یک فیلم تمام عاشقانه یا دنباله مستقیم فیلم Thor: Ragnarok قرار می‌گیرد. 

در جایی دیگر، ثور پس از دریافت سیگنال استرس از سیف، راه خود را از نگهبانان کهکشان جدا می‌کند. به محض ورود، یک سیف شکست‌خورده به ثور به خاطر گور هشدار می‌دهد که هدف بعدی او نیو آسگارد است. دکتر جین فاستر، دوست دختر سابق ثور (که به سرطان تشخیص داده‌ شده) با ناموفق ‌بودن درمان پزشکی، به این امید که چکش شکسته ثور، میولنیر،او را به‌ طور جادویی شفا دهد، به نیو آسگارد می‌رسد. از آنجا که ثور سال‌ها پیش ناخودآگاه فاستر را طلسم کرده‌ بود تا از او محافظت کند، میولنیر دوباره خود را با فاستر پیوند می‌دهد. درست زمانی که گور با موجودات سایه شروع به حمله به شهر می‌کند، ثور به نیو آسگارد می‌رسد. او از پیدا کردن فاستر با میولنیر شگفت‌زده می‌شود، اما با این وجود با او، والکیری و کورگ برای مبارزه با گور متحد می‌شود. گروه گور را خنثی می‌کند، اما او فرار کرده و چند کودک آسگاردی را می‌رباید.در ادامه با دانلود فیلم ثور4 بدون سانسور با ما همراه باشید

 

این گروه برای هشدار دادن به دیگر خدایان و درخواست کمک از آنها به آمنی‌پوتنت سیتی (Omnipotent City) سفر می‌کنند. زئوس خدای المپیک حاضر به کمک نیست و ثور را اسیر می‌کند و گروه را مجبور می‌کند تا با مردان زئوس مبارزه کنند. زئوس، کرگ را مجروح می‌کند. ثور در خشم زئوس را با صاعقهٔ خود ضربه می‌زند، که والکری در حین فرار آنها می‌دزدد. آنها سپس برای نجات کودکان به قلمرو سایه (Shadow Realm) سفر می‌کنند. با این حال، این یک حقه برای گور برای گرفتن استورم‌ بریکر بود، که او قصد دارد از آن در بی‌فراست برای ورود به اترنیتی و درخواست نابودی همه خدایان استفاده کند. گور موفق می‌شود بر گروه ثور غلبه کند و با موفقیت استورم‌ بریکر را بدزدد. گور از استورم‌ بریکر برای باز کردن پورتال به اترنیتی استفاده می‌کند. والکری به شدت مجروح می‌شود و فاستر به نبردی پایان می‌دهد که با استفاده از میولنیر به پایان می‌رسد و یکی دیگر از این استفاده‌ها احتمالاً مرگ او را بر اثر سرطان تسریع می‌کند. از اینرو ثور به تنهایی می‌رود و کودکان ربوده‌شده آسگاردی و سلاح‌های آن‌ها را با قدرت خود آغشته می‌کند تا در کنار او بجنگند. فاستر در مبارزه با گور به ثور می‌پیوندد و نکروسورد را نابود می‌کند.بدون شک فیلم ثور4 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد. 

در ادامه با اعتراف به شکست، ثور موفق می‌شود گور را متقاعد کند که تنها چیزی که از ابدیت می‌خواست این نبود که خدایان را نابود کند، بلکه بازگرداندن دخترش لاو بود. فاستر به بیماری خود تسلیم می‌شود و در آغوش ثور می‌میرد. اترنیتی به گور اجازه می‌دهد تا لاو را زنده کند، که او پیش از مرگش به خاطر اثرات نکروسورد از ثور خواهش می‌کند که از او مراقبت کند. کودکان به نیو آسگارد بازمی‌گردند، جایی که والکری و سیف شروع به آموزش آنها می‌کنند. در همین حال، ثور که اکنون دوباره میولنیر را در اختیار دارد، به ماجراجویی برای کمک به مردم ادامه می‌دهد، در حالی که لاو اکنون استورم ‌بریکر را در کنار خود دارد.در صحنه‌ای میان‌تیتراژ، زئوس که در حال بهبودی است، پسرش هرکول را برای انتقام و کشتن ثور می‌فرستد. در صحنهٔ پس از تیتراژ، فاستر به دروازه والهالا می‌رسد که در آن‌جا هایمدال از او استقبال می‌کند.

فیلم در ژانر ابر قهرمانی

فیلم ابرقهرمانی یکی از ژانرهای فیلم‌های سینمایی است که با تکیه بر اعمال یک ابرقهرمان یا گروهی از ابرقهرمان‌ها یا یک ابرشرور یا گروهی از ابرشرورها ساخته می‌شود. این‌گونه فیلم‌ها می‌توانند در ژانرهای دیگری همچون اکشن، فانتزی و علمی تخیلی رده ‌بندی شوند. بیشتر این فیلم‌ها از کتاب‌های کامیک الهام گرفته شده‌اند.

نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder

تایکا وایتیتی تصمیم گرفته است تا در چهارمین فیلم مستقل ثور به‌جای دنبال کردن انتظارات یک فیلم کمدی عاشقانه را تحویل دهد. فیلم «ثور: عشق و تندر» یک اثر مستقل و نامربوط به جهان سینمایی مارول است که تمام فاکتور‌های یک فیلم ساخته شده از تایکا وایتیتی را دارد؛ این یعنی ما با یک فیلم کودکانه به همراه اکشن کارتونی و لحظات کمدی خاص این کارگردان نیوزیلندی روبرو هستیم. فیلم ترجیح می‌دهد اکشن را تابع روابط شخصیت‌ها و طنز قرار دهد.حضور کریستین بیل در نقش گور یکی از بهترین انتخاب بازیگر در نقش گور است.این بازیگر با با ایفای نقش درخشانش توانست یکی از دلایل محبوب شدن این فیلم باشد بیل با بهترین استفاده از انگیزه‌های جذاب و غیرمنتظره‌ و البته گاهی دلسوزانه گور، حضور فوق‌العاده‌ای در سرتاسر فیلم دارد، اما در عین حال از کنکاش در تمایلات بازیگوشانه‌ تر و عجیب‌ تر شخصیت نیز ترسی ندارد البته گریم خوب نیز نقش بسیار پررنگی در دگرگونی بیل ایفا می‌کند، اما بدن همیشه آماده این بازیگر و توانایی او در اجرای نقش‌های مختلف نیز هم گویای قدرت بازیگری این شخص است و هم تطبیق پذیری باورنکردنی او را در ژانرهای مختلف تایید می‌کند.در ادامه با دانلود فیلم ثور4 با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید. یکی دیگر از نکات مثبت کار پویایی بصری آن است. همانطور که ثور: رگناروک در مقایسه با اکثر فیلم‌های دیگر در MCU، پالت بصری متمایزی را ارائه می‌داد، عشق و تندر نیز به طور مشابه زیبایی‌شناسی را به نمایش می‌گذارد که کاملاً شبیه هیچ چیز دیگری در جهان سینمایی مارول نیست.بدون شک فیلم ثور4 به دلیل صحنه های اکشن می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن دوبله فارسی باشد

 

بازیگران فیلم ثور4

کریس همسورث در نقش ثور: یک از اعضای انتقام‌جویان و پادشاه سابق آسگارد، بر اساس خدای اسطوره‌ای نورس به همین نام. کارگردان تایکا وایتیتی گفت که ثور در فیلم دچار بحران میانسالی می‌شود، زیرا او «تنها سعی می‌کند هدفش را بفهمد، سعی می‌کند دقیقاً بفهمد که او کیست و چرا یک قهرمان است یا اینکه آیا باید یک قهرمان باشد».

کریستین بیل در نقش گور، قصاب خدایان: یک قاتل کهکشانی که به دنبال انقراض خدایان است و شمشیری «عجیب و وحشتناک» در دست دارد. وایتیتی گور را «بسیار قدرتمند» و لایه‌ای توصیف کرد.

تسا تامپسون در نقش والکیری: پادشاه نیو آسگارد بر پایهٔ موجودیت اساطیری براین‌هلد. تامپسون و تهیه‌کننده کوین فایگی گفتند که دوجنس‌گرایی شخصیت در این فیلم مورد توجه قرار خواهد گرفت. وایتیتی گفت که والکری باید خود را با جنبه‌های بوروکراتیک حکمرانی، دور از میدان جنگ، مانند رسیدگی به زیرساخت‌ها و اقتصاد نیو آسگارد و میزبانی از نمایندگان کشورهای دیگر، وفق دهد.

جیمی الکساندر در نقش سیف: یک جنگجوی آسگاردی و دوست دوران کودکی ثور، بر پایهٔ خدای اساطیری نورس به همین نام.

تایکا وایتیتی در نقش کورگ: یک گلادیاتور کرونانی که با ثور دوست شد.

راسل کرو در نقش زئوس: پادشاه المپیان بر اساس خدای اساطیری یونانی به همین نام.

ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر / مایتی ثور: یک اخترفیزیکدان و دوست‌دختر سابق ثور که تحت درمان سرطان قرار می‌گیرد در حالی که تبدیل به ابرقهرمان ثور می‌شود و به دلیل استفاده از نسخهٔ بازسازی شده چکش میولنیر، لباس و قدرت‌هایی شبیه به ثور به دست می‌آورد. پورتمن، که در فیلم قبلی ثور: رگناروک (۲۰۱۷) ظاهر نشد، پس از ملاقات با وایتیتی،موافقت کرد که برگردد و گفت بازگشت فاستر به زندگی ثور پس از هشت سال تغییر بزرگی برای او خواهد بود.

علاوه بر این، نگهبانان کهکشان در این فیلم حضور دارند، با کریس پرت، پام کلمنتیئف، دیو باتیستا، کارن گیلان، وین دیزل، و بردلی کوپر در نقش‌های پیتر کویل / استار لرد، مانتیس، درکس د دسترویر، نبیولا،گروت و راکت راکون،در کنار شان گان در نقش کراگلین ابفونتری. همچنین بازیگران مت دیمون، سم نیل و لوک همسورث در نقش بازیگران آسگاردی که به ترتیب نقش‌های لوکی، اودین و ثور را بازی می‌کنند و ملیسا مک‌کارتی به عنوان بازیگر نقش هلا به آنها ملحق شدند و همسر مک‌کارتی، بن فالکون در نقش مدیر صحنه ظاهر می‌شود.

 

سایمون راسل بیل در نقش دیونیسوس خدای المپیک، و آکوسیا سابت در نقش ایزدبانو باستت ظاهر می‌شوند، جاناتان بروگ، بازیگر نقش دیکن در فیلم وایتیتی از سال ۲۰۱۴ آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم به عنوان یکی از خدایان در فیلم ظاهر می‌شود.[ کیرون ال. دایر در نقش اکسل، پسر هایمدال ظاهر می‌شود؛ایندیا رز همسورث، دختر کریس همسورث در نقش لاو، دختر گور،و السا پاتاکی، همسر همسورث، در نقش ولف‌وومن (زن گرگی) ظاهر می‌شوند؛ علاوه بر آن فرزندان پورتمن و وایتیتی، کودکان نیو آسگارد را به تصویر می‌کشند. جنی موریس خواننده نیز به عنوان یک شهروند نیو آسگارد ظاهر می‌شود.برت گلدشتاین در نقش هرکول پسر زئوس در یک صحنه میان تیتراژ ظاهر می‌شود.

جف گلدبلوم و پیتر دینکلیج قرار بود به ترتیب در نقش‌های گرندمستر از ثور: رگناروک و ایتری از انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) نقش‌های خود را بازی کنند، اما صحنه‌های آن‌ها از اکران سینمایی حذف شدند. لینا هیدی نیز قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد، اما صحنه‌های وی همچنین از اکران سینمایی حذف شدند.یکی دیگر از فیلم های عالی که پیشنهاد می کنم حتما تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید دانلود فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت است

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Alireza 2 سال پیش

    یعنی حتی کیفت پرده ایش هم سانسور شدس

    28
    4
      عبیدمحمدی 2 سال پیش

      عالی

      1
      3
      artin atomi 2 سال پیش

      چه عجب یکی منو درک کرد

      4
      0
    یه آدم علاف 2 سال پیش

    سلام خدایی سایت خوبی دارید ولی لطفا سعی کنید فیلمای بدون سانسور بیشتر بزارید?

    51
    7
    هادی 2 سال پیش

    بسیار سطح پایین و آدم احساس میکنه باید کم کم مارول رو بیخیال بشی. همون داستان های تکراری همیشگی و البته دوبله نا مناسب و بعد از دیدن این فیلم تصمیم گرفتم بیشتر از قبل به مارتین اسکورسیزی احترام بذارم. فیلم و سینما یعنی اون…الانم برای تسلی دل خودم میخوام فیلم Goodfellas رو ببینم!

    17
    15
      Argentinian grandpa 2 سال پیش

      بعدش کازینو هم ببین با بازی رابرت دی نیرو

      1
      4
    مجید 2 سال پیش

    احد همینو که میخواستم بدونم کیفیت پرده‌ای بودنش چطوریه، پخش آنلاین نداره!!!!!! ?

    2
    0
    سعید 2 سال پیش

    یک شاهکار خاص. ریشه دار عمیق و خوب در اومده

    10
    5
      مجتبی 2 سال پیش

      واقعا؟پس ما مشکل داریم

      4
      3
    Ebrahim 2 سال پیش

    واقعا فیلم قشنگی بود ممنون از سایت خوبتون

    6
    0
    فرزاد 2 سال پیش

    چه فروشی هم کرد دمش گرم.

    4
    0
    سعید 1 سال پیش

    این فیلم میتونست لینده درخشانی داشته باشه که متاسفانه در کاراکتر پردازی شخصیت های فرعی شکست میخورد

    1
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *