بستن
دانلود انیمیشن شب در موزه Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again 2022
دانلود انیمیشن شب در موزه Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again 2022
خلاصه فیلم شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد Night at the Museum - Kahmunrah Rises Again : نسخه انیمیشنی فیلم 'شبی در موزه'.
درباره فیلم شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد Night at the Museum - Kahmunrah Rises Again : محصول کشور ایالات متحده آمریکا و در ژانر انیمیشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Justin Lovell در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد بازیگرانی چون Alice Isaaz، Jamie Demetriou، Joshua Bassett، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

دانلود شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

424.1MB

کیفیت : 720

754.3MB

خلاصه فیلم شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد Night at the Museum - Kahmunrah Rises Again : نسخه انیمیشنی فیلم 'شبی در موزه'.
درباره فیلم شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد Night at the Museum - Kahmunrah Rises Again : محصول کشور ایالات متحده آمریکا و در ژانر انیمیشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Justin Lovell در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن شب در موزه کهمونره دوباره برمی خیزد بازیگرانی چون Alice Isaaz، Jamie Demetriou، Joshua Bassett، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

شبی در موزه یا Night at the Museum محصول ۲۰۲۲ آمریکا است. فیلم انیمیشن Night at the Museum شبی در موزه کارتون جدید به کارگردانی مت دانر و نویسندگی ری دلاورنتیس و ویلیام شیفرین است. دنباله‌ راز مقبره ، اولین انیمیشن از سری فیلم‌های Night at the Museum و چهارمین قسمت کلی آن است. این فیلم درباره نیک دیلی، پسر لری دیلی است که در موزه تاریخ طبیعی نگهبان شبانه می شود. علاوه بر نیک دیلی، کمونرا، آنتاگونیست فیلم دوم نیز در آن حضور دارد.با دانلود انیمیشین شب در موزه این انیمیشن بعد از اکرانش توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود .

خلاصه داستان انیمیشن شبی در موزه

مجموعه‌ انیمیشن شب در موزه حول محور یک پدر مجرد می‌چرخد که بنا به دلایلی از شغل‌های قبلی خود اخراج و همین هم باعث شده رزومه‌ چندان خوبی نداشته باشد. با وجود این، به عنوان نگهبان شب در یک موزه استخدام می‌شود. نگهبانان قبلی که حالا بازنشسته شده‌اند، قبل از ترک موزه به لری توصیه می‌کنند برخی از چراغ‌ها را روشن گذاشته و همچنین مراقب باشد چیزی وارد یا خارج نشود. شخصیت اصلی داستان در ابتدا متوجه‌ منظور نگهبانان قبلی نمی‌شود اما با فرا رسیدن شب درک کاملی از آن جملات پیدا می‌کند. مجسمه‌ها و تمامی اشیا داخل موزه به واسطه‌ لوحی باستانی در طول شب زنده شده و دست به اقدامات مختلفی می‌زنند؛ موضوعی که هر بار برای لری و دیگر شخصیت‌های حاضر در داستان دردسر آفرینی می‌کند.در ادامه داستان  اینطور که به نظر می‌رسد، فیلمنامه به نیک دیلی پسر لری می‌پردازد که از کمبود اعتماد به نفس رنج برده و چندان نسبت به نگهبانی در موزه مطمئن نیست. به خصوص اینکه زنده شدن اشیا همچنان ادامه داشته و همین موضوع می‌تواند مشکل ساز باشد.در ادامه با دانلود انیمیشن شبی در موزه بدون سانسور با ما همراه باشید.

نقد و برسی انیمیشن شبی در موزه

شانزده سال پیش، شب در موزه، فصل جدیدی را برای یک کمدی خنده‌ دار خانوادگی با پیام اخلاقی خوب باز کرد. این فیلم در نهایت منجر به یک سه گانه شد که به دلایل مختلف به سختی فراموش می‌شود. نکته کلیدی داستان آن سه فیلم آشفتگی در یک موزه بود که باعث شکل‌گیری داستان‌های جالب مختلفی می‌شد.همین امر باعث شد تا این انیمیشن در آن سال ها مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. اما این انیمیشن جدید به کارگردانی مت دانر سعی در تکرار همه اینها دارد. در واقع این انیمیشن سعی می‌کند جادوی لوح زرین حاضر در موزه را به نمایش بگذارد،بدون شک انیمیشن شبی در موزه می تواند یکی از بهترین گزینه ها شما برا دانلود انیمیشن باشد. همین ابتدا باید گفت تماشای «شب در موزه» جدید مانند تماشای یک فیلم انیمیشن در دو دهه پیش است؛ وقتی آثاری چون «جک سامورایی» حضور جدی در این مدیوم داشتند. از اساس ساختار فنی و طراحی این اثر به شدت شبیه به آن دست آثار انیمیشنی است. داستان این فیلم بدین شرح است که: نیک دیلی به عنوان نگهبان شب در موزه تاریخ طبیعی آمریکا راه پدرش را دنبال می‌کند تا بداند وقتی خورشید غروب می‌کند چه اتفاقی می‌افتد. اما زمانی که فرمانروای دیوانه کامونرا فرار می‌کند، این بر عهده نیک است که موزه را یک بار برای همیشه نجات دهد.این انیمیشن به دلیل داستان بسیار جالب همچنین صدا گذاری بسیار مناسبش مورد توجه انیمیشن دوستان قرار گرفت.این انیمیشن با داستانی تکراری و خنده‌دار، شخصیت پردازی قوی و طنزی که ظاهراً برای کودکان نوپا طراحی شده است،انیمیشن شبی در موزه علاوه بر کودکان مخاطبان بزرگسال را هم توانست جذب کند.این انیمیشن با زنده کردن خاطرات فیلم شبی در موزه برای بزرگسالان و همچنین سرگرم کردن کودکان توانست مشهور شود.در ادامه با دانلود انیمیشن شبی در موزه با دوبله فارسی همراه ما باشید

انیمیشن

پویانمایی، کارتون یا انیمیشن به انگلیسی:Animation  روشی سینمایی است که در آن تصاویر ثابت، طوری دستچین و مدیریت می شوند که به صورت پیوسته و پشت سر هم قرار می‌گیرند و زمانی که این تصاویر با سرعت خاصی اجرا شوند، این توهم را به وجود می‌آورند که جسمی در حال حرکت است یا کاراکتری زنده است. به عبارتی فرآیند ایجاد حرکاتی خیالی در تصاویر یا اشیاء غیرجاندار را انیمیشن می‌گویند.انیمیشن می‌تواند در قالب رسانه‌ی آنالوگ مانند «سینما و ویدئو» یا در رسانه‌های دیجیتال، «فرمتهای ویدئوی دیجیتال و GIF» باشد. برای نمایش انیمیشن می‌توان از تلویزیون، رایانه، پروژکتور یا فناوری‌های نو هم استفاده کرد. رایج‌ترین روش برای نمایش انیمیشن، سینما یا ویدئو است. خیلی از استودیوهای انیمیشن بعد از موفقیت‌های دیزنی و راه پیدا کردن انیمیشن به تلویزیون شروع به کار کردند. انیمیشن به یک هنر خیلی محبوب تبدیل شد، در دهه ۱۹۵۰ که تلویزیون به اکثر کشورهای در حال پیشرفت راه پیدا کرد کارتون‌ها بیشتر برای بچه‌ها طراحی می‌شدند ولی بزرگسالان هم به این صنعت علاقه نشان دادند. محدودیت‌ در برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی و تقاضا برای مقدار بسیار زیاد تولید، منجر به روش‌های ارزان‌تروسریع‌ ترو فیلم‌نامه‌های فرمولی‌تر در ساخت انیمیشن شد و در مقابل انیمیشنهای پرکار و گران قیمت گونه‌ای از انیمیشن بوجود آمد که به انیمیشن لیمیت (محدود) معروف شد. در حالی که مجموعه‌های انیمیشن ایالات متحده در سطح بین‌المللی نیز موفقیت‌هایی را به همراه داشت، بسیاری از کشورهای دیگر برنامه‌های کودک محور خود را تولید کردند و نسبتاً اغلب استاپ موشن و نمایش عروسکی را به سل انیمیشن ترجیح می‌دادند.با دانلود انیمیشن شبی در موزه با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید

معرفی صداگذاران انیمیشن شبی در موزه

از هنر مندان بسیار حرفه ای که در این فیلم انیمیشن نفش صداگذار داشتن می توان به جاشوا باست در نقش نیک دیلی ، جیمی دمتریو در نقش دکتر مک فی، آلیس آیزاز در نقش ژان آو آرک، جیلیان جاکوبز در نقش اریکا ،جوزف کمال در نقش کمونره ، توماس لنون در نقش تئودور روزولت ، زاخاری لوی در نقش لری دیلی ، جک وایت هال در نقش اکتاویوس، یک شخصیت مینیاتوری ژنرال رومی اشاره کرد.

کلام اخر

انیمیشن شبی در موزه در پایان توانست بین افراد زیادی که متشکل از کودکان و بزرگسالا بود از محبوبیت بالایی برخوردار شود این انیمیشن با داستان جذابش می تواند مدت زمان طولانی شما و فرزندانتان را سرگرم کند.بدون تردید انیمیشن شبی در موزه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای دانلود انیمیشن دوبله فارسی باشد پیشنهاد می کنم این انیمیشن را در کنار خانواده تماشا کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *