بستن

آمازون فیلم Ricky Stanicky پیتر فارلی با بازی زک افران و جان سینا را خریدرای کرد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

آمازون پرایم ویدیو ، امتیاز پخش جهانی فیلم “ریکی استانیکی” را خریداری کرد. این فیلم توسط “پیتر فارلی” کارگردانی شده است و با بازی “زک افران” و “جان سینا” در آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. بازیگر “جرمین فاولر” که در فیلم “ببخشید که مزاحم شدم” نقش آفرینی کرده ، در این فیلم به افران و سینا ملحق شده است.

داستان فیلم در مورد سه دوست است که شخصیتی خیالی را خلق می کنند تا از آن برای نجات از موقعیت های دشوار استفاده کنند. اما وقتی دیگران به وجود این فرد شک می کنند ، آن‌ها باید بازیگری برای این شخصیت استخدام کنند.

کارگردان فیلم “کتاب سبز” ، “احمق و احمق تر” و “ماری یک جوری است” ، در گفتگو با “ددلاین” در سپتامبر گذشته اعلام کرده بود که فیلمبرداری از این ماه در استرالیا آغاز می شود. “ریکی استانیکی” به نظر من یک فیلم مضحک است و پیامی عالی دارد ، نه فقط چند شوخی بزرگسالانه. فیلم “ماری یک جوری است” در نهایت در مورد عشق حقیقی بود. شخصیت تد با بازی “بن استیلر” چند بار می توانست کنار بکشد ، اما عاشق بود. دروغ هایی شنیده شده که ماری مشکلات مختلفی دارد ، بچه های زیادی از مردهای زیادی دارد ، کمک های خیریه دریافت می کند. تد با این حال می خواهد او را پیدا کند ، چون دوستش دارد و این پیام اصلی فیلم است. پیام “ریکی استانیکی” متفاوت است ، اما فکر می کنم قابل درک خواهد بود.

آخرین پیش نویس فیلمنامه برای “برایان جارویس” و “جیم فریمن” تهیه شده است. “جف بوشل” نویسنده نسخه اول فیلمنامه و تهیه کننده فیلم خواهد بود.

فاولر اخیراً در فیلم کمدی “انداختن” هالو داشت و در “من خوبم” با “داکوتا جانسون” همکاری کرد. او سابقه بازی در “یهودا و مسیح سیاه” را دارد که نقش “شاکا کینگ” را بازی کرده است.

0 دیدگاه