بستن

امکان بازگشت جانی دپ به فیلم Fantastic Beasts

0 دیدگاه | 2 سال پیش

میکلسن در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» جانشین «جانی دپ» شد.
«مدس میکلسن» می‌گوید «جانی دپ» در پی پیروزی بر همسر سابقش «امبر هرد» در دادگاه افترازنی ویرجینا، ممکن است به چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) بازگردد.

میکلسن در «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) جانشین دپ در نقش «گلرت گریندلوالد» شده بود. برادران وارنر پس از شکست دپ در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود، او را به سرعت و به شکل محترمانه اخراج کرد.

میکلسن در مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید: «بدیهی است که حالا شرایط تغییر کرده – او در پرونده حقوقی پیروز شده، در دادگاه – بنابراین باید ببینیم آیا او برمی‌گردد یا نه. ممکن است برگردد. من از هواداران جانی هستم. فکر می‌کنم که بازیگر شگفت‌انگیزی است، به نظر من کارش عالی بود.»

میکلسن در مورد جانشینی با دپ اضافه می‌کند:‌ «نمی‌توانستم تقلید کنم. امکان نداشت تقلید کنم، چون ویژه خودش بود. یک خودکشی هنری خواهد بود. باید اثری دیگر ارائه می‌دادیم، چیزی که از آن من باشد، و پلی میان من و او بسازد. بنابراین بله، ترسناک بود. هواداران او بسیار بسیار مهربان بودند، اما از سوی دیگر بسیار متعصب. برخوردهای زیادی با آن‌ها نداشتم، اما می‌توانستم درک کنم که چرا دلشان شکسته است.»

ماه گذشته شایعه بازگشت دپ به چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) و نقش «جک اسپارو» نیز شنیده شد اما نمایندگان او پیشنهاد ۳۰۱ میلیون دلاری دیزنی را تکذیب کردند. دپ در حال فیلمبرداری «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) در فرانسه است و به تازگی تولید فیلم «مودیلیانی» (Modigliani) به تهیه‌کنندگی «ال پاچینو» را تأیید کرده است. «مودیلیانی» اولین فیلم دپ در مقام کارگردان پس از ۲۵ سال است. این فیلم بهار سال آینده فیلمبرداری خواهد شد.

0 دیدگاه