بستن

انتقاد بازیگر Lord of the Rings از تولید سریال برای پول

0 دیدگاه | 1 سال پیش

«برنارد هیل»، بازیگر ایفای نقش «شاه تئودن» در سه‌گانه‌ی معروف «ارباب حلقه‌ها»، تصریح کرده که تمایلی به تماشای نسخه تلویزیونی از اقتباس آثار «جی.آر.آر. تالکین» ندارد و توصیف این کار را به عنوان «راهی برای افزایش درآمد» می‌داند.

هیل، ۷۷ ساله، که در فیلم‌هایی نظیر «تایتانیک» و «جنایت واقعی» ساخته «کلینت ایستوود» به نقش‌آفرینی پرداخته است، با این سوال که آیا وی پیش‌درآمد سریال «ارباب حلقه‌ها» ساخته آمازون پرایم ویدیو را دیده است و یا نه، می‌گوید:‌ «خیر، من علاقه‌ای ندارم. این فقط یک تلاش برای افزایش درآمد است و من تمایلی به تماشا و یا حضور در آن ندارم. امیدوارم که موفق باشند، اما این یک اثر اصیل نیست.»

هیل اعتقاد دارد که پس از سه‌گانه اولیه ساخته «پیتر جکسون» نباید فیلم یا سریال بیشتری ساخته شود. وی می‌گوید: «به نظر من، زمانی که «هابیت» را ساختند، احساس می‌کردم که آنها زیاده کرده‌اند. «هابیت» یک کتاب کوچک است. آن‌ها آن را خوب ساختند – بسیار بسیار خوب. آن‌ها آن را گسترش دادند، ولی به نظر من فقط می‌توانیم یک تکه لاستیک را تا حد معینی بکشیم. من فکر می‌کنم «هابیت» موفق بود زیرا بدون شک بخش‌های بسیار خوبی در این کتاب وجود دارد.»

بخش اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» پرایم ویدیو در روز اول، ۲۵ میلیون مشاهده کننده در سراسر جهان داشت، اما به دلیل تغییر نژاد برخی از شخصیت‌ها از جمله الف‌ها، با انتقاداتی از طرف هواداران دنیای تالکین مواجه شد. این سریال درام کلیدهای داستانی را آشکار می‌کند که هزاران سال قبل از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» رخ داده‌اند.

آمازون قبل از پخش فصل اول «حلقه‌های قدرت»، تاییدیه تولید فصل دوم را صادر کرده بود. انتظار می‌رود که این سریال فانتزی در قالب پنج فصل و با بودجه بیش از ۱ میلیارد دلار تولید شود.

0 دیدگاه