بستن

انجلا بست به فرجام شخصیتش در فیلم Black Panther 2 معترض شده است

0 دیدگاه | 1 سال پیش

\[این مطلب شامل spoilر از فیلم “Black Panther: واکاندا همیشه می‌ماند”]\
“انجلا بست” در نقشی اساسی در ساخت دومین نسخه فیلم “پلنگ سیاه” حضور داشته است.\
بست گویای این است که از “رایان کوگلر”، کارگردان فیلم “پلنگ سیاه: واکاندا همیشه می‌ماند” (Black Panther: Wakanda Forever)، خواسته تا فیلمنامه مربوط به سرنوشت شخصیت او را بازبینی کند. این فیلم در تازگی منتشر شده است و در حال حاضر در راه رسیدن به فروش 600 میلیون دلار در طی دو هفته است.

فوت “چادویک بوزمن” در سال 2020 امکان داشتن بیشتر شخصیت‌ها در فیلم واکاندا را فراهم کرد. در این دنباله, شخصیت تبهکار “نیمور” توسط “تنوچ هوئرتا” معرفی شد اما “انجلا بست” در نقش “ملکه راموندا” بازی استثنایی ای را ارائه داد. او که در سوگ فرزندش تی‌چالا بود، از آن دیده در بیشترین فشارها هم می‌توان ملت را هدایت کرد.

بست در یک مصاحبه با “هالیوود ریپورتر” بیان می‌کند که چند بار با کوگلر تماس گرفته و ادعا کرده که فیلمنامه را تغییر دهد و شخصیت راموندا را از بین نبرد. این شخصیت در حین حفاظت از “ریری ویلیامز” در برابر نیمور کشته شد.

بست اذعان می‌کند که پس از اینکه با خبر شد شخصیت او در فیلم می‌میرد، از خواندن فیلمنامه “ناامید” شده است. او به قدری ناراحت بود که با کوگلر تماس گرفت و از او خواست که در مورد این تصمیمش دوباره فکر کند.

بست یادآور می‌شود: “\[من به او گفتم:] آیا چاره دیگری وجود ندارد؟ او گفت: «مرگ در این دنیا همیشه به معنای انتها نیست.»” بست پس از مدتی با این واقعیت کنار می‌آید.

بست قبلاً به “ایندی‌وایر” گفته بود: “معترض شدم. بله, گفتم: «رایان, تو چه می‌کنی؟ چرا؟ تو پشیمان خواهی شد! تو از مرگ او پشیمان خواهی شد. مردم خیلی ناراحت خواهند شد.» او گفت:‌ «انجلا, می‌دانم, می‌دانم, اما نگاه کن, مردن در این دنیا حتماً به معنای انتها نیست. نیازی نیست که همیشه چنین باشد.»

در این دنباله, “لوپیتا نیانگو”, “لتیشا رایت”, “میبل کادنا”, “دومینیک ثورن” در نقش “آیرون‌هارت” بازی می‌کنند در حالی که “دانای گوریرا”, “فلورنس کاسومبا”, و “وینستون دوک”, برای بازی در نقش‌های قبلی خود بازگشته‌اند. “میکیلا کول”, “الکس نیویلانی”, “میبل کادنا”, و “دومینیک ثورن” بازیگران تازه‌ی این قسمت هستند.

“کوین فایگی” مدیر استودیو مارول در یک ویدیوی پشت صحنه “واکاندا برای همیشه” اعلام کرده بود: «ما همه از این باور بودیم که این مهم‌ترین فیلمی است که تاکنون ساخته‌ایم. این موضوعی بود که تمام اعضا روزانه بر آن تمرکز می‌کردند, و بیش از همه “رایان کوگلر” به عنوان کارگردان.»

0 دیدگاه