بستن

بن افلک در Aquaman 2 نقش بتمن را بازی می‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«بن افلک» در «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) مقابل «جیسون موموآ» نقش «بتمن» را تکرار می‌کند. موموآ که نقش «آکوامن» را در این فیلم بازی می‌کند، در شبکه‌های اجتماعی اضافه شدن افلک را تأیید کرده است. موموآ می‌نویسد: «بروس و آرتور بازمی‌گردند. دوستت دارم و دلم برایت تنگ شده بن.»

افلک آخرین بار در «لیگ عدالت» (Justice League) «زک اسنایدر» نقش «بروس وین» یا «بتمن» را بازی کرده بود. این بازیگر برنده اسکار در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و به زودی در «فلش» (The Flash) نیز همین نقش را تکرار می‌کند. موموآ در «بتمن علیه سوپرمن» و «لیگ عدالت» نقش «آکوامن» را بازی کرده است.

فیلم «آکوامن ۲» در حال حاضر قرار است ۱۷ مارس آینده اکران شود اما از کوتاه یا بلند بودن نقش افلک جزئیاتی فاش نشده. «جیمز وان» برای کارگردانی این دنباله بازگشته و «امبر هرد»، «پاتریک ویلسون»، «یحیی عبدالمتین دوم»، «دولف لاندگرن»، «نیکول کیدمن»، و «رندال پارک» در نقش‌های قبلی دیده خواهند شد.

افلک در مصاحبه با «هرالد سان» گفته بود که با «فلش» در واقع بهترین صحنه‌های «بتمن» را تجربه کرده است: «هیچ‌وقت این حرف را نزده بودم – برای اولین بار در مطبوعات می‌گویم – اما شاید محبوب‌ترین صحنه‌های بتمن و برداشت از بتمن با بازی من فیلم «فلش» باشد. امیدوارم که تمامیت آنچه ساختیم را حفظ کنند چون به نظر من واقعاً عالی و جذاب بود – متفاوت بود، اما نه به شکلی که با شخصیت نامتجانس باشد.»

افلک قرار بود فیلم جداگانه «بتمن» (The Batman) را کارگردانی و نقش خود را تکرار کند، اما در نهایت تصمیم گرفت صندلی کارگردانی را به «مت ریوز» و نقش را به «رابرت پتینسون» بسپارد. او به «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید: «نگاهی به آن انداختم و فکر کردم: «از انجامش لذت نخواهم برد. کسی که می‌خواهد بازی کند باید عاشقش باشد. این نقش‌ها همیشه جذابند و شاید اگر ۳۲ ساله یا در همین حدود بودم از انجامش لذت می‌بردم. اما در مقطعی بود که متوجه شدم ارزشش را ندارد.»

0 دیدگاه