بستن

تاریخ پخش فصل اول سریال Wednesday و فصل دوم سریال The White Lotus اعلام شد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

نتفلیکس در آستانه برگزاری رویداد سالانه «تادام» اعلام کرد که فصل اول سریال لایو-اکشن «ونزدی» (Wednesday) به کارگردانی «تیم برتون» را ۳ نوامبر ۲۰۲۲ پخش می‌کند.  

سریال «ونزدی» داستانی در دنیای «خانواده آدامز» (Addams Family) و در مورد دوران تحصیل شخصیت «ونزدی آدامز» در آکادمی نورمور را روایت می‌کند. او در این آموزشگاه علاوه بر کسب مهارت‌های ذهنی، با رفتارهایش ساکنین شهر خود را به وحشت می‌اندازد، اما باید گره از معمای فراطبیعی مرتبط با والدینش را نیز بگشاید. «کاترین زتا-جونز» در نقش «مورتیشا»، «لوییز گوزمن» در نقش «گومز» و «جنا اورتگا» در نقش «ونزدی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«گوئندولین کریستی»، «هانتر دوهان»، «جوی ساندی»، «اما مایرز»، «پرسی هاینز وایت»، «جیمی مک‌شین»، «جرجی فارمر»، «نایومی اوگاوا»، «موسی مصطفی»، ریکی لیندهوم»، دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «کریستینا ریچی» که سی سال قبل در «خانواده آدامز» (Addams Family) و «ارزش‌های خانواده آدامز» (The Addams Family Values) نقش «ونزدی آدامز» را بازی کرده بود، نقش یک شخصیت جدید را بازی می‌کند. «ال گاف» و «مایلز میلار» نویسندگان سریال و «تیم برتون» کارگردان ۴ اپیزود از ۸ اپیزود «ونزدی» بوده‌اند.

سریال «ونزدی» ۳ نوامبر ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

اچ‌بی‌او از سوی دیگر تأیید کرد که پخش هفتگی فصل دوم «نیلوفر سفید» (The White Lotus) به نویسندگی و کارگردانی «مایک وایت» از یکشنبه ۳۰ اکتبر آغاز خواهد شد. عنوان این فصل «نیلوفر سفید: سیسیل» (The White Lotus: Sicily) خواهد بود. «نیلوفر سفید: سیسیل» مانند فصل اول داستانی در مورد گردشگران و مهمانان یک هتل روایت می‌کند. «جنیفر کولیج» تنها بازیگر فصل پیشین است که برای فصل دوم بازمی‌گردد. «آبری پلازا» در این فصل نقش «هارپر اسپیلر» را بازی می‌کند که به همراه همسر و دوستانش برای گذراندن تعطیلات به «نیلوفر سفید» آمده است.

دیگر بازیگران فصل دوم «اف. مری آبراهام»، «مایکل امپریولی» ستاره «سوپرانوها» (The Sopranos)، «تام هالندر»، «هیلی لو»، «تئو جیمز»، «مگان فهی»، «ویل شارپ»، و «لئو وودال» خواهند بود.

0 دیدگاه