بستن

تمایل ادی مورفی به صداپیشگی دوباره در Shrek 5

0 دیدگاه | 1 سال پیش

در حال حاضر، مورفی و آنتونیو باندراس برای تولید یک فیلم “شرک” دیگر اظهار تمایل کرده‌اند. نزدیک به یک دهه از اکران “شرک برای همیشه” می‌گذرد و هواداران پس از چهار فیلم و دو اسپین‌آف، هنوز هم تمایل زیادی به دیدن فیلم‌های دیگر از این سری دارند. ادی مورفی که در این سری به جای شخصیت خر صداپیشگی کرده بود، در مصاحبه با ای‌تاک اظهار تمایل کرده است که در فیلم “شرک ۵” نیز دوباره حضور پیدا کند.

مورفی که اخیراً در فیلم “شما مردم” ظاهر شده، می‌گوید: “اگر تصمیم بگیرند برای یک فیلم “شرک” دیگر به من مراجعه کنند، من حاضرم در دو ثانیه آن را قبول کنم. من عاشق شخصیت خر هستم.”

استودیوی دریم‌ورکس اخیراً اسپین‌آفی به نام “گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو” را یک دهه پس از اکران اولین قسمت آن انتشار داد. آنتونیو باندراس در این فیلم همچنان به عنوان صداپیشگی نقش اصلی را داشت. صداپیشگان دیگر این فیلم شامل فلورنس پیو، سلما هایک، الیویا کولمن و جان مولانی بودند.

باندراس قبلاً گفته بود: “تقریباً ۲۰ سال است که با این گربه همراهم. اولین باری که نقش گربه چکمه‌پوش را بازی کردم، در برادوی بودم، بنابراین اولین جلسه را در آنجا برگزار کردیم. حالا در پنج فیلم صداپیشگیش شرکت کرده‌ام. احتمالاً فیلم دیگری هم ساخته خواهد شد و “شرک” به سینماها بازمی‌گردد.”

اولین قسمت “شرک” که ماجراجویی‌های یک غول سبز با صداپیشگی مایک مایرز را روایت می‌کند، در سال ۲۰۰۱ اکران شد. صداپیشگان دیگر این سری شامل جان لیتگو، کامرون دیاز در نقش پرنسس فیونا، جان هم در نقش بروگان هیولا، جین لینچ در نقش گرچد هیولا، کریگ رابینسون در نقش کوکی، والت دورن در نقش رامپل‌استیلت‌اسکین، جولی اندروز در نقش ملکه لیلیان، جان کلیز در نقش پادشاه هارولد و بسیاری دیگر بودند.

فیلم “شرک برای همیشه” با بودجه ۱۶۵ میلیون دلار تولید شده و در سراسر جهان ۷۵۲ میلیون دلار فروخته شد.

0 دیدگاه