بستن

تهیه‌کننده جیمز باند می‌گوید بازیگر جیمز باند بعدی سی و چند ساله خواهد بود

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«مایکل جی ویلسون» تهیه‌کننده «جیمز باند» می‌گوید بازیگر بعدی نقش اول این چندگانه بیست و چند ساله نخواهد بود. «دنیل کریگ» پس از فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) با نقش جاسوس بریتانیایی وداع کرد. او در سال ۲۰۰۶ وقتی برای پنج فیلم قرارداد بست ۳۸ ساله بود.

در حالی که گمانه‌زنی پیرامون بازیگر جانشین کریگ ادامه دارد، و از بازیگرانی چون «رگی ژان پیج»، «تام هاردی»، «ریچارد مدن»، «هنری کویل» و «ادریس البا» یاد می‌شود، ویلسون می‌گوید این نقش به بازیگر جوانی داده نخواهد شد.

ویلسون این هفته در مصاحبه با «ددلاین» گفت: «در گذشته سعی کردیم به افراد جوان‌تر نگاه کنیم. اما تلاش برای تصور کردنش جواب نمی‌دهد.»

این تهیه‌کننده اضافه می‌کند: «به یاد داشته باشید، باند حالا یک پیشکسوت است. تجاربی به دست آورده. او فردی است که جنگ را پشت سر گذاشته. شاید در «سرویس ویژه نیروی هوایی» (SAS) یا چنین چیزی بوده. بچه‌ای نیست که از دبیرستان بیرون آمده باشد و بتوانید با او شروع کنید. به این دلیل بازیگری سی و چند ساله جواب می‌دهد.»

با این استدلال بازیگرانی چون «تام هاردی» و «ادریس البا» که به ترتیب ۴۵ و ۵۰ ساله‌اند از گردونه رقابت خارج خواهند شد و احتمال انتخاب افرادی مانند پیج ۳۴ ساله و مدن ۳۶ ساله افزایش پیدا می‌کند.

«باربارا بروکلی» دیگر تهیه‌کننده چندگانه پیش‌تر تأکید کرده بود که بازیگر بعدی باند یک مرد بریتانیایی است اما می‌تواند از هر نژادی باشد.

0 دیدگاه