بستن

تهیه‌کننده Pirates of the Caribbean: فیلم مارگو رابی هنوز کنسل نشده است

0 دیدگاه | 1 سال پیش

مارگو رابی به ما گفته بود که تولید متمرکز بر زن فیلم “دزدان دریایی کارائیب” (Pirates of the Caribbean) توسط دیزنی به نظر نمی‌رسد. اما طبق اظهارات “جری بروکهایمر”، تهیه‌کننده این سری فیلم‌ها، پروژه‌ای که مارگو رابی در آن ایفای نقش می‌کند، هنوز کنسل نشده است. در مصاحبه‌ای با “کلایدر”، او توضیح داد که علیرغم توسعه سریع‌تر فیلم دیگری که رابی در آن نقشی ندارد، این به معنی لغو شدن فیلمی نیست که رابی در آن حضور دارد.

به گفته بروکهایمر: “فکر می‌کنم فیلمنامه او نیز به زودی آماده می‌شود. ما دو سناریو متفاوت برای “دزدان دریایی کارائیب” در حال توسعه داشتیم و سناریوی دیگری زودتر تحویل گرفته شد، پس ما در حال کار بر روی آن هستیم.”

دو سال قبل در تابستان، گزارش شده بود که دیزنی در حال تولید این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای است که به همراه ریبوت دیگری توسط “تد الیوت”، نویسنده قدیمی سری فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب” و “کریگ میزین”، خالق سریال “چرنوبیل” نوشته شده است. اما رابی در یک گفتگو با مجله “ونیتی فر” گفت: “ما یک ایده داشتیم و مدتی روی نوشتن آن کار کردیم، سال‌ها پیش، تا فیلمی را بسازیم که زنان در آن بیشتر مشارکت داشته باشند – نه کاملاً فیلمی بر مبنای نقش حضور زنان، بلکه فقط یک داستان متفاوت – اما به نظر می‌رسد آن‌ها قصد ندارند آن را تولید کنند.”

بروکهایمر در ماه می امسال به “ساندی تایمز” گفته است که هر دو پروژه در حال توسعه هستند، ولی “جانی دپ” در هیچکدام حضور نخواهد داشت: “بله، ما با مارگو رابی در حال گفت و گو هستیم. دو سناریو برای “دزدان دریایی کارائیب” در حال نگارش هستیم، یکی با رابی و دیگری بدون رابی. در این لحظه، \[جانی دپ] نمی‌خواهد برگردد. حالا باید برای آینده تصمیم بگیریم.”

0 دیدگاه