بستن

جان سینا رکورد گینس برآورده کردن آرزو را شکست

0 دیدگاه | 2 سال پیش

سینا افتخار دیگری به کارنامه‌اش افزود.
«جان سینا» رکورد گینس برآورده کردن آرزو را شکست. بازیگر سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) و کشتی‌گیر سابق بنا بر اعلام گینس با برآورده کردن ۶۵۰ آرزو رکوردشکنی کرده است.

سینا با همکاری بنیاد «آرزو کن» (Make-a-Wish) که به برآورده کردن خواسته‌های کودکان و نوجوانان ۲ تا ۱۸ ساله مبتلا به بیماری‌ها مرگبار می‌پردازد موفق به رکوردشکنی شده است. گینس اعلام کرده است که هیچ‌کس در تاریخ این بنیاد حتی به نیمه رکورد سینا نزدیک نشده است.\

سینا در سال ۲۰۱۵ نیز ۵۰۰ آرزو را برآورده کرده بود. او در آن زمان گفت: «همه چیزهای دیگر را رها کردم. اگر بتوانم تجربه فوق‌العاده‌ای بیافرینم، پیش‌قدم خواهم شد تا وظیفه‌ام را انجام دهم.» او در مورد اینکه چرا به این برآورده کردن آرزو ادامه می‌دهد گفته بود: «می‌خواهم تجربه‌ای داشته باشند که برای همیشه در یادشان بماند.»

«هارت مرگ ۲» (Die Hart 2) با همکاری «کوین هارت»، «آرگایل» (Argylle) به کارگردانی «متیو وان» و «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) پروژه‌های سینا در سال‌های آینده خواهند بود. او برای پیوستن به کمدی جدید «پیتر فارلی» در حال مذاکره است و در فصل دوم «پیس‌میکر» اچ‌بی‌او دیده خواهد شد.

0 دیدگاه