بستن

جدایی فیبی داینور از فصل سوم سریال Bridgerton

0 دیدگاه | 1 سال پیش

این متن را چنین می توانید بنویسید:

بنا به گفته فیبی داینور، وی در فصل سوم سریال Bridgerton نقشی نخواهد داشت. او در دو فصل قبلی این سریال به نقش دافنی بریجرتون پرداخته بود. در فصل اول، وی بزرگترین شخصیت داستان بود ولی در فصل دوم به نقشی جانبی منتقل شد.

داینور به مجله Variety گفت: “من در دو فصل اول نقش خود را بازی کردم و هر چیزی که برای آن شخصیت می خواستم انجام دادم و تکامل خوبی پیدا کردم. اما اگر در آینده از من بخواهند برگردم، هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.”

در مصاحبه ای با مجله Screenrant، داینور گفت: “متاسفانه در فصل سوم نقشی نخواهم داشت، اما شخصا به عنوان یک تماشاگر برای دیدن آن هیجان زده هستم.”

جس براون‌ول، تهیه کننده سریال، قبلا اعلام کرده بود که نوبت کاراکترهای کالین و پنه‌لوپه در فصل سوم است و اضافه کرده بود: “چون هر دو این بازیگران بازی در فصل اول را تجربه کرده‌ایم، تا به امروز با آن‌ها آشنا شده‌ایم. هر کسی نمی‌داند کدام شخصیت‌ها را دارند.”

قبلا داینور درباره دافنی می‌گفت: “تفاوت های زیادی میان من و شخصیت دافنی وجود دارد، اما فکر می‌کنم او ارزش خانواده را می‌فهمد، به همان دلیل که من می‌فهمم، و در زمانی که زنان فقط یک انتخاب داشتند، مصمم بود تا آن را به اتمام برساند، همانطور که من در حرفه خود تلاش می‌کنم و به همین دلیل، من به این شخصیت رو نمدم.”

Netflix دو سال قبل تایید کرد که سریال Bridgerton فصل سوم و چهارم را به تولید می‌برند.

0 دیدگاه