بستن

جرد لتو نقش کارل لاگرفلد طراح مد را بازی می‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«جرد لتو» در یک فیلم بیوگرافی نقش «کارل لاگرفلد» طراح مد را بازی می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

دوستان مورد اعتماد این طراح مد فقید، از جمله «پیر پائولو ریگی»، «کارولین لبار» و «سباستین جوندو» به عنوان تهیه‌کننده در تولید این فیلم مشارکت خواهند کرد. لبار نزدیک به ۳۵ سال به عنوان مشاور برند و روابط عمومی با لاگرفلد همکاری نزدیک داشت. در حالی که ریگی بیش از ۱۰ سال به عنوان مدیر عامل لاگرفلد خدمت کرد. جوندو ۲۰ سال دستیار و محافظ شخصی طراح بود و امروز در مقام مشاور مد به همکاری خود با این برند ادامه می‌دهد.

لتو می‌گوید: «کارل همیشه برای من الهام‌بخش بوده است. او یک مرد واقعی، یک هنرمند، یک مبتکر، یک رهبر و مهمتر از همه، یک مرد مهربان بود. وقتی با گروه کارل لاگرفلد گرد هم آمدیم، بلافاصله به یک نگاه مشترک هنری در مورد ادای احترام به کارل شدیم در حالی که می‌توانیم مرزهای هنری یک فیلم زندگینامه جابه‌جا کنیم. من از کارو، پیر و سب بسیار سپاسگزارم که به ما اجازه دادند تا با هم وارد این مسیر شویم.»

این طراح مد مشهور که فوریه سال ۲۰۱۹ درگذشت. جمعه گذشته، ۳۰ سپتامبر، «آنا وینتور» مدیر ارشد محتوا و مدیر تحریریه مجله «ووگ» و موزه هنر متروپولیتن اعلام کردند تم «مت گالا» و «نمایشگاه مؤسسه لباس» لاگرفلد خواهد بود.

0 دیدگاه