بستن

جنیفر لوپز اولین آلبومش را پس از هشت سال منتشر می‌کند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

جنیفر لوپز در روز جمعه گذشته اعلام کرده است که پس از هشت سال مکث، آلبوم موسیقی جدیدی منتشر خواهد کرد. این خواننده مشهور افزود که آلبوم جدید با نام «این من هستم… حالا» (This Is Me… Now) در سال 2023 روانه بازار می‌شود.

لوپز همچنین عنوان این آهنگ‌ها را در یک ویدیوی منتشر شده به اطلاع همگان رسانده است. یکی از این ترانه‌ها، «بن عزیز قسمت دوم» (Dear Ben Pt. II) نامیده شده که به نظر می‌رسد دنباله‌ای از آلبوم قبلی او به نام «بن عزیز» باشد.

این آلبوم شامل موضوعاتی از دوران کودکی سخت لوپز و روابط ناکام او خواهد بود و به عنوان «یک فلسفه، یک تأمل، لحظه‌ای از روح زمانه» شناخته شده است. قبل از اعلام این آلبوم، لوپز صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را تیره کرد و هوادارانش را برای به روزرسانی درمورد پروژه جدیدش در انتظار گذاشت.

لوپز امسال با بازیگر معروف بن افلک در لاس وگاس به طور غیررسمی ازدواج کرده است. این زوج قبلاً ۱۸ سال پیش با هم مکالمه داشتند و سپس در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند.

لوپز در آینده‌ای نزدیک در فیلم «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) به همراه جاش دوامل دیده خواهد شد و همچنین در سال آینده فیلمی به نام «مادر» (The Mother) را برای نتفلیکس خواهد داشت.

0 دیدگاه