بستن

خالق Breaking Bad اسپین‌آف دیگری نمی‌سازد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«وینس گیلیگان» خالق «برکینگ بد» (Breaking Bad) می‌گوید پس از «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) اسپین‌آف دیگری نمی‌سازد و روی یک سریال درام جدید با ایده‌ای به‌کلی اریجینال کار می‌کند.

«ددلاین» گزارش داده است که دست کم ۸ شبکه پخش‌کننده برای پروژه جدید گیلیگان صف بسته‌اند. این درام با همکاری سونی پیکچرز تله‌ویژن به تولید می‌رسد و ارتباطی با دنیای «برکینگ بد» و پیش‌درآمد آن که ۱۵ آگست به پایان می‌رسد ندارد. در این گزارش آمده است که سریال جدید به «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) شباهت دارد اما یک درام علمی-تخیلی نیست. برخی منابع دیگر نزدیک به پروژه این سریال را با «منطقه گرگ‌ومیش» (The Twilight Zone) اما با لحن همیشگی گیلیگان که درام و طنز را درهم می‌آمیزد تشبیه کرده‌اند.

گیلیگان به همراه «پیتر گولد» دیگر نویسنده «بهتر است با سال تماس بگیرید» تا امروز با این پیش‌درآمد ۴۶ نامزدی امی دریافت کرده‌اند که هفت مورد آن به امسال و در بخش‌های بهترین سریال درام اختصاص دارد.

گیلیگان و گولد در پنل مجازی «اتحادیه منتقدین تلویزیونی» (TCA) می‌گویند برنامه‌ای برای گسترش دنیای «برکینگ بد» ندارد اما هشدار می‌دهند که «هرگز نگویید هرگز.»

گیلیگان می‌گوید: «نمی‌توان همه پول خود را روی قرمز ۲۱ شرطبندی کرد. احساس می‌کنم که شاید به زور اسپین‌آف «برکینگ بد» را ساختیم [اما] از نتیجه بسیار راضی هستم. سپس «ال کامینو» (El Camino) را ساختم و به آن هم بسیار افتخار می‌کنم. اما به تدریج احساس می‌کنم که باید بدانید وقتی مهمانی را ترک می‌کنید، دوست ندارید آدمی باشید که شرمسار باشد. در حال حاضر هیچ برنامه بیشتری برای این دنیا ندارم. می‌دانم که شاید همین پاسخ را در پایان «برکینگ بد» داده بودم. باید ثابت کنم که چیزهای دیگری درون خود دارم.»

«بهتر است با سال تماس بگیرید» ۱۵ آگست و پس از ۶۳ اپیزود به پایان می‌رسد. سریال «برکینگ بد» از ۶۲ اپیزود تشکیل شده بود.

0 دیدگاه