بستن

سارا پلسون نقش رهبر یک فرقه را در The Way Down بازی می‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

پلسون نقش «گوئن شامبلین» را برای اچ‌بی‌او مکس بازی می‌کند.
«سارا پولسن» برنده امی که سابقه بازی در نقش «مارشا کلارک» در «مردم علیه او.جی. سیمپسون» (The People v. O. J. Simpson: American Crime Story) و «لیندا تریپ» در «استیضاح: داستان جنایی آمریکایی» (Impeachment: American Crime Story) را دارد، در سریالی به نام «عمق دل» (The Way Down) نقش «گوئن شامبلین» رهبر یک فرقه مذهبی را برای اچ‌بی‌او مکس بازی خواهد کرد.

«میشل دین» که یکی از پدید‌آورندگان مینی‌سریال «تظاهر» (The Act) هولو است، نویسنده این سریال بر اساس مستندی به همین نام است. اچ‌بی‌او مکس پخش مستند پنج اپیزودی «عمق دل» را سپتامبر سال گذشته پخش کرد. «مارینا زنوویچ» در این مستند جزئیات ظهور «گوئن شامبلین لارا» از یک مربی رژیم غذایی با «ورکشاپ کاهش وزن» (Weigh Down Workshop) که در سال ۱۹۸۶ راه‌اندازی شد تا تأسیس کلیسایش در تنسی در سال ۱۹۹۹ را روایت کرد. دنباله‌روهای شامبلین لارا در این مستند می‌گویند او زندگی‌شان را مانند یک رهبر فرقه مدیریت می‌کرده است.

پیش از آنکه زنوویچ و دیگر سازندگان تولید سریال مستند را به پایان برسانند، شامبلین لارا در تاریخ ۲۹ مه ۲۰۲۱ در سانحه سقوط هواپیما کشته شد. مستندسازان در واکنش به این اتفاق، دو قسمت پایانی را دوباره تدوین کردند. اچ‌بی‌او مکس می‌گوید «عمق دل» پربیننده‌ترین افتتاحیه تاریخ پلتفرم را در میان عناوین مستند رقم زده است.

پولسن، زنوویچ، «پی.جی. مورگان»، «لوک دیلون»، «راس دینرستین»، «نایل کاپلو» و «کریسی تیگن» از جمله تهیه‌کنندگان سریال جدید خواهند بود.

ماه گذشته «ورایتی» گزارش داد که «الیزابت هانا» دختر شامبلین لارا در حین یک «موعظه» مشکلات ایجاد شده برای کمپانی برادران وارنر دیسکاوری را یک «پیروزی بزرگ» دانسته و دعا کرده است «خداوند دهان دشمنان را ببندد.»
 

0 دیدگاه