بستن

سریال‌های American Gigolo و Reboot کنسل شدند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

تلاش برای بازنویسی متن:

سریال «سه زن» با بازی «شیلین وودلی» و «بتی گیلپین» لغو شده است، همچنین پیش از ادغام شبکه‌های شوتایم و پارامونت+ چند پروژه نیز کنسل شدند، از جمله «ژیگولوی آمریکایی» با بازی و تهیه‌کنندگی «جان برنتال» و «آدم درست را راه بده» بودند که افتخار پخششان را نداشتند.

شوتایم اعلام کرد که سریال «سه زن» با بازی «شیلین وودلی» و «بتی گیلپین» پخش نخواهد شد؛ هرچند که فیلمبرداری پروژه به پایان رسیده است. به گفته شرکت، امتیاز پخش「سه زن」 به شبکه‌های دیگر فروخته خواهد شد و احتمال ادامه «ژیگولوی آمریکایی» و‌ «آدم درست را راه بده» در شبکه‌های دیگر نیز وجود دارد.

شرکت شوتایم به نام پارامونت+ با شوتایم تغییر خواهد کرد و اپلیکیشن‌های شوتایم تعطیل خواهند شد. شوتایم در سال‌های اخیر «یلوجکتس» (Yellowjackets) را پخش کرده و سریال‌هایی چون «ریپلی» (Ripley) و «شاه شاکا» (King Shaka) را در دست ساخت دارد.

در سریال «ژیگولوی آمریکایی» به بازی جان برنتال، نقش «جولین کین» را بازی می‌کند که از مهارت خود در صنعت سکس لس‌آنجلس استفاده می‌کند. بازیگران دیگر این سریال عبارتند از: ستاره گرچن مول در نقش معشوقه کین، «رزی اودانل» در نقش یک کارآگاه، «لیزی بروشره» در نقش یک کارگر جنسی، «گابریل لابل» در نقش نسخه جوان‌تر کین و «لیلند اورسر» در نقش یک میلیاردر فعال در زمینه تکنولوژی.

سریال «آدم درست را راه بده» بر اساس یک رمان و فیلم سوئدی به همین نام ساخته شده است. این سریال پدر و دختری را دنبال می‌کند که زندگی‌شان برای همیشه تغییر می‌کند وقتی که دختر ده سال قبل به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. «دمیان بیچی»ر، «مدیسون تیلور بائز»، «آنیکا نونی رز» و «گریس گامر» دیگر بازیگران سریال بودند.

سریال «سه زن» به نویسندگی «لورا ایسون» و با کارگردانی «لوییس فریدبرگ»، مسایل جنسی سه زن به نام‌های لینا که مادری اهل ایندیانا است، مگی دانش‌آموزی هفده ساله اهل داکوتای شمالی و اسلون رستوران‌داری موفق را کند و کاو می‌کند. نویسنده برای این کتاب هشت سال زمان صرف کرده است.

گزارش های اخیر نشان داده که هولو سریال «ریبوت» پس از یک فصل را کنسل کرده است. اما احتمال خریداری شدن این سریال توسط پلتفرم‌های دیگر توسط نویسنده آن یعنی استیون لویتان وجود دارد. بازیگرانی که در فصل اول این سریال حضور داشتند، شامل «پل ریسر»، «ریچل بلوم»، «کیگان مایکل کی»، «جانی ناکسویل»، «کالم ورثی» و «جودی گریر» بودند. فصل اول این سریال از سه اپیزود سپتامبر گذشته شروع شد و تا ۲۵ اکتبر ادامه داشت. داستان این فصل در حالی به پایان رسید که شخصیت ریسر از اتاق نویسندگان سریال خیالی «پیشقدم شو» جدا شد.

0 دیدگاه