بستن

عذرخواهی برگزارکنندگان جوایز «تمشک طلایی» به خاطر نامزد کردن بازیگر ۱۲ ساله

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“رایان کیرا آرمسترانگ” یکی از نامزدهای “تمشک طلایی” بدترین بازیگر اعلام شده بود.\
برگزارکنندگان مراسم اهدای جوایز “تمشک طلایی” (Razzies) پس از نامزد کردن یک دختر ۱۲ ساله در بخش “بدترین بازیگر” یک بار دیگر مجبور به عذرخواهی شدند.

دوشنبه این هفته “بنیاد تمشک طلایی” نامزدهای جوایز “تمشک طلایی” را در بخش‌های مختلف اعلام کرد و “رایان کیرا آرمسترانگ” بازیگر ۱۲ ساله “آتش‌افروز” (Firestarter) را یکی از بدترین بازیگران سال نامید. این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته “استیون کینگ” با بازی “زک افران” که مارس سال گذشته اکران شد.

این بازیگر خردسال در کنار “تام هنکس” بازیگر “پینوکیو” و “جرد لتو” بازیگر “موربیوس” نامزد “تمشک طلایی” بدترین بازیگر معرفی شده بود اما پس از انتقاد بسیاری از هواداران از این انتخاب “خبیثانه و بی‌کلاس”، برگزارکنندگان مراسم عذرخواهی کردند.

“جولین هیلیارد” بازیگر می‌نویسد: “چرا یک بچه را در معرض خطر بدرفتاری و یا بدتر از آن قرار می‌دهید؟” یکی دیگر از هواداران می‌گوید: “این مراسم به خاطر نامزد کردن یک بازیگر کودک فوق‌العاده نفرت‌انگیز است.”

“جان ویلسون” یکی از بنیان‌گذاران این جوایز به “بازفید” می‌گوید آرمسترانگ در رتبه پنجم نظرسنجی از ۱۱۰۰ عضو قرار گرفته اما تردیدهایی در مورد انتخاب او به خاطر سن‌اش وجود داشته است. با این حال، آن‌ها به نتیجه رأی‌گیری احترام گذاشته و نام او را حذف نکرده‌اند.

ویلسون می‌گوید: “فکر نمی‌کنم \[نیت بدی] وجود داشته باشد. فکر می‌کنم کسانی که ناراحت شده‌اند – حتی نمی‌دانم چگونه بگویم.” او معترف می‌شود که در این انتخاب “لغزش بسیار بدی” صورت گرفته است: “نیت این بود که شوخ باشیم. در این مورد خاص، به نظر می‌رسد که لغزش بسیار بدی داشته‌ایم. اعتراف می‌کنم.”

0 دیدگاه