بستن

فصل سوم The Witcher را تابستان سال ۲۰۲۳ پخش می‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

فصل سوم سریال «ویچر» (The Witcher) با بازی «هنری کویل» تابستان سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. نتفلیکس شنبه شب این هفته در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) اعلام کرد که علاوه بر پخش فصل سوم این سریال از تابستان آینده، اسپین‌آف «ویچر: منشأ خو» (The Witcher: Blood Origin) را ۲۵ دسامبر در دسترس مشترکین قرار می‌دهد. فصل دوم سریال فانتزی «ویچر» نزدیک به یک سال قبل پخش شده بود.

فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

«رابی آمل» یکی از بازیگران جدید سریال «ویچر» در کنار «منگر ژانگ»، «هیو اسکینر» و «کریستل الوین» خواهد بود. آمل نق یک جنگجوی الف به نام «گالاتین» را بازی خواهد کرد که رهبر ارتش غیرنظامیان از جانب نیلفگارد است. اسکینر نقش «شاهزاده رادووید» را بازی می‌کند که برادر جوان‌تر «شاه ویزیمیر» با بازی «اد برچ» است. الوین بازیگر نقش یکی از اعضای «موش‌ها» است، گروهی متشکل از نوجوانان که از ثروتمندان سرقت می‌کنند.

«منشأ خون» داستانی در ۱۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی با بازی «هنری کویل» روایت می‌کند. این سریال در مورد یک جنگجوی کهنه‌کار به نام «ایلی» است که به موسیقی رو می‌آورد اما رؤیای زمین گذاشتن سلاح و نواختن موسیقی او نقش بر آب می‌شود وقتی در کانتیننت مشکلاتی به وجود می‌آید. این پیش‌درآمد خاستگاه «ویچر» را توضیح می‌دهد و اینکه «اتصال دنیاها» چگونه ایجاد و سبب همزیستی انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها شده است.

«سوفیا براون» بازیگر نقش اول این پیش‌درآمد در نقش «ایلی» است که یک جنگجوی ممتاز در جایگاه یک الهه توصیف شده. «میشل لو» در نقش «شان» (Scían) بازی می‌کند. این شخصیت «آخرین بازمانده قبیله شمشیر-الف‌های صحرانشین» توصیف شده و هیچ‌کس را یارای رقابت با توانایی او در شمشیرزنی نیست. «لورنس اوفارین» بازیگر ایرلندی که سابقه نقش‌آفرینی در «وایکینگ‌ها» (Vikings) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را دارد، در پیش‌درآمد «ویچر» نقش «فیال» (Fjall) را بازی می‌کند.

«دکلن دی بارا» تهیه‌کننده‌ و شورانر سریال شش اپیزودی «منشأ خون» است و «لورن اس. هیسریش» به عنوان دیگر تهیه‌کننده‌ در کنار او خواهد بود.

 

0 دیدگاه