بستن

فیلمبرداری قسمت دوم Godzilla vs. Kong در استرالیا آغاز شد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

فیلمبرداری دنباله «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) در استرالیا آغاز شد. قسمت اول این فیلم اوایل سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش شده بود. یکی از شبکه‌های محلی استرالیا آغاز فیلمبرداری این پروژه را در کویینزلند تأیید کرده است. در این گزارش تصاویری از محل فیلمبرداری که به شهر ریو شبیه شده به نمایش درمی‌آید.

سال گذشته گزارش شد که «گودزیلا علیه کونگ» محبوب‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ در سایت‌های دانلود غیرمجاز بوده است. آن فیلم به کارگردانی «آدام وینگارد» بهار گذشته ۳.۶ میلیون خانوار بیننده آمریکایی داشت و رکورد تاریخ اچ‌بی‌او مکس را تا آن مقطع شکست.

«گودزیلا علیه کونگ» دنباله‌ای بود برای «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) و «گودزیلا: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ اکران شدند. «الکساندر اسکارزگارد»، «میلی بابی براون»، «ربکا هال»، «برایان تایری هنری»، «آیزا گنزالس»، «جسیکا هنویک»، «جولین دنیسون»، «کایل چندلر»، و «دیمیان بشیر» از جمله بازیگران این فیلم بودند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «آدام وینگارد» برای کارگردانی دنباله بازمی‌گردد و «دن استیونز» در نقشی افشانشده جلوی دوربین می‌رود. با این حال از داستان و عنوان فیلم جزئیاتی فاش نشده است. هفته پیش اپل تی‌وی+ تأیید کرد که یک سریال لایو-اکشن با بازی «کرت راسل» و «وایت راسل» با تمرکز بر داستان «گودزیلا و تایتان‌ها» (Godzilla and the Titans) می‌سازد.

دنباله «گودزیلا علیه کونگ» در حال حاضر قرار است ۱۵ مارس ۲۰۲۴ اکران شود.

0 دیدگاه