بستن

فیلم Guardians of the Galaxy Holiday جزئیاتی از خانواده استارلرد فاش می‌کند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

«برنامه تعطیلاتی نگهبانان کهکشان» که به تازگی از دیزنی+ منتشر شده است، ابرقهرمانان محبوب ما را بر می‌گرداند. \[سپویلرهایی از «برنامه تعطیلاتی نگهبانان کهکشان» در دسترس است]\
«پیتر کوئیل» و بقیه اعضای گروه، که توسط «کریس پرت» بازی می‌شود، در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مشاهده شدند، اما مارول به مدتی جزئیاتی در مورد ماجراهای گروه ارائه نکرده است. خوشبختانه «جیمز گان» آن‌ها را در نظر گرفته و در «برنامه تعطیلاتی نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Holiday Special)، همچنان «استار-لرد» درگیر است.

اما او فقط یکی از اعضای گروه نیست که با مشکلات عاطفی روبرو شده است، به ویژه «مانتیس» که توسط «پام کلمنتیف» بازی می‌شود، مدعی می‌شود که واقعاً خواهر کوئیل است و به همین دلیل او قصد دارد «کوین بیکن» (که توسط «کوین بیکن» بازی شده) را ربود چون می‌داند او برای کوئیل ارزشمند است.

به دلایل آشکار، «مانتیس» نگران تأثیری است که این حقیقت بر روح «استار-لرد» خواهد گذاشت، چرا که پدرش «ایگو» (که توسط «کرت راسل» بازی شده) به طور عمد مادرش «مردیث کوئیل» را در دهه ۱۹۷۰ مبتلا به سرطان کرد. در قسمت دوم «نگهبانان کهکشان»، «ایگو» به پسرش توضیح داد که او نیمی از الهه (Celestial) و پدر هزاران فرزند در سراسر جهان است.

در لحظات آغازین برنامه تعطیلاتی، «مانتیس» یک رازی را آشکار می‌کند که فقط «درکس» (که توسط «دیو باتیستا» بازی می‌شود) از آن آگاه است. یکی از صحنه‌های حذف شده از قسمت دوم نشان دهنده این است که «مانتیس» با «درکس» درباره رابطه خانوادگی او با پیتر صحبت می‌کند. دیزنی+ در مستند «اسطوره‌های مارول» (Marvel Studios: Legends) این رابطه خانوادگی را برملا کرد.

«ایگو» فرزندانش را در سراسر جهان از بین برده تا از “پراکنده شدن” خود جلوگیری کند ولی این برنامه تعطیلاتی نشان می‌دهد که پیتر و مانتیس هنوز احتمال دارد خواهر یا برادر دیگری داشته باشند.

یکی از صحنه‌های این برنامه تعطیلاتی باعث شده است تا بینندگان درباره نقش کوچکی که «مارک همیل» ایفا کرده، حدس بزنند. «نیتان همیل» پسر بازیگر «جنگ ستارگان» این شایعه را منکر شد، اما خود «مارک همیل» با یک توییت، یک لایه دیگر از تاریکی را به این موضوع اضافه کرد و در پاسخ به توییت پسرش نوشت: «آیا این من نیستم؟»

0 دیدگاه