بستن

فیلم John Wick 4 طولانی‌ترین قسمت چندگانه است

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«چاد استاهلسکی» کارگردان و تهیه‌کننده چهارمین فیلم از مجموعه «جان ویک» در مصاحبه‌ای با «کلایدر» اعلام کرد که «جان ویک ۴» (John Wick 4) طولانی‌ترین فیلم این مجموعه خواهد بود. استاهلسکی در این مصاحبه اضافه می‌کند که تا چند هفته آینده ویرایش فیلم تمام می‌شود.

استاهلسکی می‌گوید: «این فیلم از سه فیلم قبلی طولانی‌تر است اما نه آن‌قدر طولانی. ما در آخرین مرحله انتخاب صحنه‌ها هستیم و پس از آن جلوه‌های ویژه و موسیقی را انجام خواهیم داد. تا اینجا خیلی خوب پیش رفته‌ایم. عاشق موسیقی فیلم شده‌ایم. «تایلر بیتس» هنوز آهنگسازی برخی سکانس‌های بزرگ‌تر را بر عهده دارد. جلوه‌های ویژه را نیز در ماه‌های باقی مانده سال ۲۰۲۲ انجام می‌دهیم. خیلی به نزدیک پایان هستیم. در ویرایش هم تنها چند دقیقه از فیلم باقی مانده. سکانس‌های فیلم تمام شده است. فیلم تقریباً تمام است. احتمالاً تنها چند هفته بیشتر به اتمام ویرایش نمانده است، پس از آن، موسیقی، صداگذاری و جلوه‌های ویژه را انجام می‌دهیم.»

اگرچه مدت زمان دقیق فیلم «جان ویک ۴» اعلام نشده اما این فیلم بیش از ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه خواهد بود. اولین فیلم «جان ویک» (John Wick) ۱۰۱ دقیقه بود، در حالی که «جان ویک: بخش ۲» (John Wick: Chapter 2) ۱۲۲ دقیقه و «جان ویک بخش ۳: پارابلوم» (John Wick Chapter 3: Parabellum) ۱۳۱ دقیقه بودند.

همان‌طور که مدت زمان فیلم‌های جان ویک طولانی‌تر شدند، فروش هر فیلم در باکس آفیس نیز از فیلم قبلی‌اش بیشتر شد. «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ فروش ۸۶ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کرد، در سال ۲۰۱۷ «جان ویک: بخش ۲» ۱۷۱.۵ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۹ «جان ویک بخش ۳: پارابلوم» فروش ۳۲۷.۳ میلیون دلاری را ثبت کرد.

«کیانو ریوز» در این فیلم بار دیگر در نقش «جان ویک» حضور یافته است. جزئیاتی از داستان فیلم «جان ویک ۴» منتشر نشده به جز تیزری که در جشنواره کامیک کان منتشر شد و مملو از صحنه‌های جذاب اکشن بود و جان ویک در حال مبارزه با دو رقیب با استفاده از نانچاک دیده می‌شود. «لارنس فیشبرن»، «لنس ردیک»، «دانی ین»، «رینا ساوایاما»، «شامیر اندرسون»، «بیل اسکاشگورد»، «اسکات ادکینز»، «هیرویوکی سانادا»، «کلنسی براون» و «ایان مک‌شین» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

فیلم «جان ویک: بخش ۴» در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۲۳ (۲ خرداد ۱۴۰۲) در سینما اکران می‌شود.

0 دیدگاه