بستن

مارگو رابی: فیلم Babylon دیوانه‌وارتر از Wolf Of Wall Street است

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“مارگو رابی” می‌گوید که فیلم “بابل” حتی “گرگ وال استریت” را در وحشت فرو می‌برد.\
“گرگ وال استریت”، ساخته‌ی “مارتین اسکورسیزی”، فیلمی بود که پر از صحنه‌های قابل توجه و کلمات زننده بود. “مارگو رابی”، بازیگر این فیلم، قول می‌دهد که جدیدترین فیلمش “بابل”، که توسط “دمین شزل” کارگردانی شده، حتی “بی‌رحم‌تر” از آن است.

رابی در یک گفتگو با “امپایر” اظهار می‌کند: “یادم می‌آید که در هنگام فیلمبرداری \[برای «گرگ وال استریت»] این فکر را می‌کردم: «دیگر آنقدر وحشتناک در هیچ فیلمی نخواهم بود.» اما سپس من در «بابل» بازی کردم. مقداری سردرگمی و فریبندگی وجود دارد. یکی از پیچیده‌ترین و درهم‌بازی‌ترین صحنه‌ها که من تا به حال در این فیلم دیده‌ام، شامل مواجهه با یک مار است. من برنده این دیدار را لو نمی‌دهم، اما معتقدم که خیلی ترسناک است.”

رابی، در مصاحبه‌ای دیگر در روز سه‌شنبه این هفته با “بفتا”، فاش کرد که “اسکورسیزی \[در طول فیلمبرداری «گرگ وال استریت»] اکثراً داستان‌هایی درباره مافیا و ستاره‌های سینمای قدیم را تعریف می‌کرد.”

بازیگر 32 ساله این نکته را افزود که اسکورسیزی به او توضیح داده است چه چیزی فیلم را یادآوری‌برانگیز می‌کند: “ما یک صحنه‌ی فیلمبرداری از بالا رفتن از پله‌ها داشتیم، و او با حرکتی به سمت من متوجه شد و گفت: «هر فیلم بزرگی یک صحنه از بالا رفتن پله‌ها دارد.» من به تعداد زیادی از کارگردانان گفته‌ام که «مارتین اسکورسیزی» معتقد است که هر فیلم بزرگی باید یک صحنه از بالا رفتن پله‌ها داشته باشد، بنابراین آن را در فیلمتان داشته باشید.”

رابی به “ددلاین” گفته بود: “انگار هرچه بیشتر از خود بگذرید، مارتی بیشتر رغبت می‌کرد – و بیشتر در مقابل دوربین بودید.”

رابی قرار بود در نمایش جدید محوریت زن “دزدان دریایی کارائیب” بازی کند، اما چند هفته پیش اعلام کرده که به نظر می‌رسد دیزنی مشتاق تولید این فیلم نیست.

“بابل” در ماه دسامبر اکران خواهد شد.

0 دیدگاه