بستن

مت ریوز از شخصیت شرور احتمالی Batman 2 می‌گوید

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“بتمن ۲” در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. در مصاحبه‌ای با “توییتر موویز”، “مت ریوز” کارگردان فیلم به دنبال اعلام تاریخ اکران دنباله “بتمن” در سال ۲۰۲۵، اعلام کرد که برای معرفی شخصیت‌های جدید احساس هیجان می‌کند. “جیمز گان” و “پیتر سفران” مدیران جدید استودیوی دی‌سی نیز تأیید کردند که “بتمن” ریوز و “جوکر” بخشی از “السورلدز” خواهند بود.

ریوز اظهار داشت که برای افزودن چند شخصیت شرور به “بتمن ۲” هیجان‌زده است، از جمله “توماس الیوت” یا هاش. الیوت که یکی از دوستان دوران کودکی “بروس وین” است، به آرامی به شخصیت شروری تبدیل می‌شود که به “بتمن” رشک می‌ورزد. ریوز اظهار می‌کند: “این شخصیتی است که خیلی دوستش دارم و دوست دارم ببینم و شاید فرصت انجامش را به دست بیاوریم.”

ریوز قبلاً در مصاحبه با “کلایدر” اعلام کرده بود که تمایل دارد شخصیت “آقای فریز” را به دنیای سینمایی دی‌سی اضافه کند. در فیلم “بتمن و رابین”، این نقش توسط “آرنولد شوارتزنگر” ایفا شد.

ریوز اظهار می‌کند: “این یک ایده است شبیه آقای فریز که داستان بسیار خوبی است، آیا نه؟ به نظر من این داستان نسخه‌ای معمولی دارد که می‌تواند واقعاً تأثیرگذار و عالی باشد. بنابراین من عاشق جنبه خیالی بتمن هستم.”

“ریدلر” با بازی “پل دینو” شخصیت شرور اصلی در قسمت اول “بتمن” بود. “کت‌وومن” با بازی “زوئی کراویتس”، “پنگوئن” با بازی “کالین فرل”، “آلفرد پنی‌وورث” با بازی “اندی سرکیس”، “کمیسر جیمز گوردن” با بازی “جفری رایت” و “کارماین فالکن” جنایت‌کار با بازی “جان تورتورو” نیز شخصیت‌های دیگری در فیلم بودند.

“بتمن ۲” در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

0 دیدگاه