بستن

واکنش مگی ویلر به خاطرات شوکه‌کننده و غم‌انگیز متیو پری

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“مگی ویلر” ستارهٔ سریال “دوستان” پس از خواندن خاطرات “متیو پری” آن‌ها را غم‌انگیز خواند. ویلر نقش “جانیس” را در این سریال بازی می‌کرد و به “پیج سیکس” گفت که خواندن خاطرات پری برایش دشوار بوده و باعث شده متوجه رنج زیاد پری در زمان فیلمبرداری سریال شود.

پری که الان ۵۳ سال دارد در زندگینامهٔ خود که “دوستان، عشاق و آن موضوع مهم وحشتناک” نام دارد در ماه اکتبر منتشر شده است فاش کرد که مدتی با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کرده و در سن ۴۹ سالگی به خاطر یک تریاک تا پای مرگ رفته است.

ویلر می‌گوید که خواندن خودکتاب‌نوشت پری برایش تعجب‌آور بود. در این کتاب پری می‌گوید که طرفداران سریال می‌توانند با توجه به وزن و موی صورت او متوجه اعتیادهای او به الکل و مواد مخدر شوند: “زمانی که وزنم زیاد بود، الکل مصرف می‌کردم و وقتی لاغر می‌شدم، قرص. و وقتی ریش داشتم، همانند قرص خیلی مصرف می‌کردم.”

پری در هنگام فیلمبرداری فصل‌های آخر “دوستان” تحت درمان بوده و به گفتهٔ خودش پس از پایان فیلمبرداری فصل هفتم که در آن “چندلر” و “مونیکا” با هم ازدواج می‌کنند، از سر صحنه به دورهٔ ترک اعتیاد بازگشت. البته پری تصریح کرده که هیچگاه در هنگام فیلمبرداری چیزی مصرف نکرده است.

ویلر دربارهٔ این موضوع می‌گوید: “من فکر می‌کنم او کار فوق‌العاده‌ای انجام داده و از اتفاق غیرقابل تصوری که به جان او رخ داده خبردار شد. من به او بسیار افتخار می‌کنم و خوشحالم که او اینجاست. فکر می‌کنم کاری که او انجام داده بسیار شجاعانه است و با صحبت کردن دربارهٔ آن به افراد زیادی کمک می‌کند.”

ویلر همچنین تأکید می‌کند که پری حتی در شرایط دشوار اعتیاد همواره در هنگام فیلمبرداری بسیار حرفه‌ای بوده است: “متیو حتی در موقعیت‌های تاریک، هنگامی که به سختی زندگی می‌کرد، سر کار شوخ‌طبع، درخشان و با استعداد بود. هیچ وقت احساس ناامنی نکردم هنگامی که با او کار می‌کردم و همیشه به حداکثر تلاش می‌کرد، حتی وقتی در حال رقابت بود.”

پری در خاطراتش نوشته است که “جنیفر انیستون” شخصی بود که درنهایت دربارهٔ مشکلات او صحبت کرد. پری به خاطر دارد که انیستون به او گفت: “من می‌دانم تو الکل مصرف می‌کنی. این حرف از سوی انیستون برایم بسیار سخت بود و مرا گیج کرد. از او پرسیدم که چطور می‌توانی تشخیص بدهی؟ من هیچ‌گاه الکل را در هنگام کار مصرف نکرده بودم و سعی در پنهان‌کردن این واقعیت داشتم.”

0 دیدگاه