بستن

ویل اسمیت: می‌دانم که مخاطبین پس از سیلی اسکار آماده دیدن Emancipation نیستند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

به کمتر از یک سال پس از حادثه سیلی به «کریس راک» در مراسم اسکار، «ویل اسمیت» دوباره به موسم اهدا جوایز بازگشته است. اسمیت می‌فهمد که حضورش در موسم اهدای جوایز کمتر از یک سال پس از اینکه او به «کریس راک» در مراسم اسکار سیلی زد با فیلم «آزادی» (Emancipation)، ممکن است با واکنش‌های منفی مواجه شود. او از سوی دیگر در ماه مارس پیش از این، پس از اینکه شوخی راک درباره همسرش «جیدا پینکت اسمیت» بی‌مو شده است روی صحنه رفته و به او سیلی زده بود.

با این‌حال اسمیت، گرچه طی ۱۰ سال گذشته از حضور در همه رویدادهای اسکار منع شده بود، اما او اخیراً فیلم «آزادی» را به صورت خصوصی برای چند سلبریتی از جمله «ریحانا» و «دیو شپل» نمایش داده است و با بازخوردهای مثبتی مواجه شده است. در گفتگوی جدیدی با «کوین مک‌ کارتی»، اسمیت فهمید که حاضرین ممکن است حاضر به درک برگشت او نباشند.

اسمیت توضیح می‌دهد: «کاملاً درک می‌کنم – اگر کسی حاضر نباشد، من به حرمت و عقیده‌شان احترام خواهم گذاشت. بزرگ‌ترین نگرانی من برای اعضای تیم است – به نظر من، آنتوان \[فوکوا، کارگردان] یکی از بهترین فیلم‌های دوران کاری خود را ساخته است.»

اسمیت ادامه داد: «تیم این فیلم یکی از بهترین کارهای حرفه‌ای خود را انجام داده است و امیدوارم که آنها برای رفتار من جریمه نشوند. در این زمان، من در حال کار کردن روی این موضوع هستم. امیدوارم که موضوع اصلی – قدرت فیلم، بی‌زمانی داستانش – امیدوارم که حداقل مردم به تماشای فیلم بیایند و آن را ارزشمند بدانند و از هنرمندان استثنایی که در ساخت آن شرکت کرده‌اند حمایت کنند.»

چند لحظه پس از حادثه سیلی، اسمیت دوباره برای دریافت جایزه اسکار برای فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) روی صحنه برگشت. در یک سخنرانی احساسی به جای عذرخواهی، او گفت که او “مدافع خانواده” است. اسمیت تأکید کرد:‌ «ریچارد ویلیامز، مدافع خانواده‌aش بود. در این لحظه از عمرم، من فرصت این را دارم که \[به لطف خداوند] از زندگی برخوردار باشم. من هم برای ساخت این فیلم، مانند «ریچارد ویلیامز» از «آنجانو الیس» محافظت کردم که یکی از قدرتمندترین و مهربانترین افرادی است که با آنها ملاقات کرده‌ام. من باید از سانیا و دمی محافظت می‌کردم که بازیگران نقش ونوس و سرنا بودند. من ترجیح می‌دهم \[به خواست خداوند] به مردم عشق بورزم و از آنها محافظت کنم… در این صنعت \[سینما]، باید توانایی تحمل بی‌احترامی دیگران را داشته باشی. و باید بتوانی لبخند بزنی و نشان دهی که هیچ مشکلی وجود ندارد.»

0 دیدگاه