بستن

پارامونت+ فصل دوم Tulsa King را می‌سازد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“شاه تولسا” سریالی با حضور “سیلوستر استالونه” در فصل دوم خود ساخته می‌شود.\
شبکه پارامونت+ اعلام کرده است که در حال تولید فصل دوم سریال “شاه تولسا” (Tulsa King) با بازی “سیلوستر استالونه” و نوشته شده توسط “تیلور شریدان” می‌باشد. این تصمیم فقط پس از نمایش سه قسمت از سریال توسط پارامونت+ گرفته شده است.

داستان سریال عبارت است از: “شاه تولسا” زندگی “دوایت ‘ژنرال’ مانفردی” رهبر مافیا با بازی “سیلوستر استالونه” را بررسی می‌کند. پس از آزادی او از زندان بعد از 25 سال، دوایت توسط رئیس خود به تولسا، اوکلاهوما، فرستاده می‌شود تا یک فروشگاه راه بیندازد. هنگامی که او متوجه می‌شود خانواده جنایتکارش ممکن است به او خیانت کنند، به آرامی با یک گروه از شخصیت‌های بی‌تناسب، یک ‘گروه’ تشکیل می‌دهد تا یک امپراطوری جدید بسازد.”

“شاه تولسا” اولین سریال تلویزیونی است که استالونه در آن به عنوان بازیگر اصلی حضور دارد، اما او در دهه 1970 در سریال‌هایی مانند “داستان پلیسی” (Police Story) و اخیراً در “ما هستیم این” (This Is Us) ان‌بی‌سی نقش بازیگر مهمان را ایفا کرده است. “مکس کاسلا”، “دامینیک لومباردوزی”، “وینسنت پیازا”، و “جی ویل” از بازیگران دیگر این سریال هستند.

استالونه قبلاً می‌گفت که بین او و شخصیتش در سریال تفاوت‌هایی وجود دارد: “مردم معتقدند پس از “راکی” (Rocky) من کمی دچار زوال شدم. یا بعد از “رمبو” (Rambo)، به نظر آن‌ها من خیلی خاموش، خطرناک و انزوا است. اما آنچه شما به عنوان دوایت می‌بینید همان چیزی است که امروز \[در من] می‌بینید. من دقیقاً همان شخص هستم.”

قسمت‌های جدید “شاه تولسا” هر یکشنبه توسط پارامونت+ منتشر می‌شوند.

0 دیدگاه