بستن

پارامونت Sonic The Hedgehog 3 را همزمان با Avatar 3 اکران می‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

استودیوی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که قسمت سوم فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic The Hedgehog 3) ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد کرد. این استودیو فیلم موزیکال دیگری برای «اسمورف‌ها» (Smurfs) را نیز ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ پخش می‌کند. «سونیک خارپشت ۳» در این تاریخ با «آواتار ۳» (Avatar 3) «جیمز کامرون» رقابت خواهد کرد.

قسمت اول «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) با بازی «جیمز مارسدن» و «جیم کری» و صداپیشگی «بن شواترس» در نقش سونیک، اوایل سال ۲۰۲۰ و درست پیش از آغاز پاندمی اکران شد. با به تأخیر افتادن بلاک‌باسترهای سینمایی آن سال، «سونیک خارپشت» با ۳۲۰ میلیون دلار یکی از پرفروش‌ترین عناوین سینمایی آن سال لقب گرفت.

داستان فیلم که از بازی ویدیویی محبوب سگا اقتباس می‌شد، در مورد «سونیک خارپشت» بود که روی زمین به دنبال یافتن منزل‌گاهی جدید بود. در این کمدی لایو-اکشن، سونیک و بهترین دوستش تام با بازی «جیمز مارسدن» از زمین در برابر نقشه‌های شیطانی «دکتر رباتنیک» شرور با بازی «جیم کری» برای نابودی سیاره محافظت کردند. در قسمت دوم (Sonic the Hedgehog 2) «تیلز» با صداپیشگی «کالین اوشاگنسی» و «ناکلز» با صداپیشگی «ادریس البا» ظاهر شدند. سایر صداپیشگان و بازیگران فیلم «تیکا سامپتر»، «ناتاشا راث‌ول»، «آدام پلی» و «شمار مور» بودند.

0 دیدگاه