بستن

پسر انگ لی نقش بروس لی را برای پدر بازی می‌کند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

استودیو «۳۰۰۰ پیکچرز» سونی در حال تولید یک فیلم بیوگرافی از عمر «بروس لی» با کارگردانی «انگ لی» است. این فیلم با بازی «میسون لی»، پسر «انگ لی»، در نقش اصلی آماده می‌شود. «دن فاترمن»، که پیش از این در «فاکسکچر» و «کاپوتی» مشارکت داشته، سرپرست بازنویسی فیلمنامه این فیلم بیوگرافیک است.

تولید این فیلم را «لارنس گری»، «شنان لی»، «انگ لی»، «بن اورارد» و «برایان بل» انجام خواهند داد. همچنین «ماریسا پایوا» و «تام راثمن» از استودیو سونی به عنوان ناظران پروژه عمل خواهند کرد و قبلاً در «زندگی پی» با هم همکاری کرده‌اند.

کارگردان برنده جایزه اسکار «انگ لی» که فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» را در سال ۲۰۰۰ به ارمغان آورد، در هالیوود با بازیگران مختلف مشغول به کار شد. او پیش از این فیلم‌های «کوهستان بروکبک» در سال ۲۰۰۵ و «زندگی پی» در سال ۲۰۱۲ را ساخته است. آخرین فیلم او «مرد دوپیکره» با بازی «ویل اسمیت» بود که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

«میسون لی»، بازیگر ۳۲ ساله‌ای است که در ایالات متحده متولد شده و معروف به نقش «تدی» در فیلم «خماری ۲» است. او همچنین در فیلم‌های «خوک‌های مرده»، «برزخ» و «کنارم باش» نقش آفرینی کرده است.

0 دیدگاه