بستن

پژمان جمشیدی با «آنتن» در مسیر نماوا

0 دیدگاه | 2 سال پیش

سریال کمدی «آنتن» تازه‌ترین سریال اختصاصی نماوا ست که با بازی پژمان جمشیدی به زودی پخش خود را از این پلتفرم آغاز می‌کند.

 «آنتن» عنوان یک سریال کمدی است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان آماده پخش شده است. عامریان که به عنوان تهیه‌کننده فیلم‌های پر مخاطبی چون «تگزاس»،«دینامیت» و«انفرادی» را در کارنامه کاری خود دارد، حالا در دومین تجربه کارگردانی خود بعد از سریال «نارگیل»، سریال کمدی«آنتن» را جلوی دوربین برده است. این سریال به تازگی آماده پخش شده و نماوا قصد دارد با پایان ماه صفر توزیع آن را شروع کند.

متن این سریال را مهدی حمزه فیلمنامه‌نویس «دینامیت» و«انفرادی » نوشته است. پژمان جمشیدی نقش اصلی سریال «آنتن» است و هادی کاظمی زوج او را در این سریال تشکیل می‌دهد. رویا افشار، مرجانه گلچین،بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

پلتفرم «نماوا» در حال حاضر سریال‌های«شبکه مخفی زنان»،«نوبت لیلی» و «مهمونی» را همراه با سریال «روزی روزگاری مریخ» در حال پخش دارد که به زودی سریال «آنتن» هم وارد این چرخه خواهد شد.

 

0 دیدگاه