بستن

کارگردان Venom فیلم Now You See Me 3 را می‌سازد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«روبن فلایشر» کارگردان «ونوم» (Venom) و «آنچارتد» (Uncharted) برای کارگردانی قسمت سوم «حالا مرا می‌بینی» (Now You See Me 3) برگزیده شد.

دو قسمت اول این فیلم در مجموع ۶۸۶.۵ میلیون دلار فروخته و بازیگرانی چون «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «آیلا فیشر»، «دیو فرانکو»، «مورگان فریمن» و بسیاری دیگر در آن نقش‌آفرینی کردند.

لاینزگیت نگارش فیلمنامه قسمت سوم را به «سث گراهام-اسمیت» سپرده که «غرور و تعصب و زامبی» (Pride and Prejudice and Zombies) را در کارنامه دارد. «اریک وارن سینگر» نامزد اسکار پیش‌نویس قبلی این فیلمنامه را نوشته است. «الکس کورتزمن»، «بابی کوئن»، «مردیث کیک» و فلایشر از جمله تهیه‌کنندگان قسمت سوم خواهند بود.

فلایشر می‌گوید: «در این دنیا سه چیز را بیش از همه دوست دارم… جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون و جادو. فرصت همکاری با این دو بازیگر با استعداد و سایر بازیگران شگفت فیلم‌های «حالا مرا می‌بینی» رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. من از طرفداران همیشگی فیلم‌های ژانر سرقت هستم – عاشق این هستم که در گره‌های داستانی و معماهای غیرمنتظره غرق شوم. و این علاقه وقتی بیشتر می‌شود سارقان جادوگر باشند – فرصت‌های بی‌پایان وجود دارند. اریک توانست راهی تازه و هیجان‌انگیز برای یک فیلم جدید و شخصیت‌های سرگرم‌کننده جدید باز کند، بنابراین مشتاقم که حتی بیش از این پیش برویم.»

این کارگردان به تازگی با فیلم «آنچارتد» فروش جهانی ۴۰۰ میلیون دلاری و پیش از آن با «ونوم» فروش جهانی ۸۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است. او یکی از تهیه‌کنندگان مینی‌سریال «لوله‌کش‌های کاخ سفید» (The White House Plumbers) خواهد بود.

0 دیدگاه