بستن

کوین فایگی می‌گوید برای معرفی جانشین چادویک بوزمن در Black Panther 2 «خیلی زود بود»

0 دیدگاه | 2 سال پیش

وقتی «چادویک بوزمن» تابستان سال ۲۰۲۰ درگذشت، بسیاری از هواداران دلشکسته شدند و رخت بربستن بازیگر «پلنگ سیاه» (Black Panther) از دنیای فانی را باور نمی‌کردند. استودیوی مارول در آن زمان مراحل پیش تولید «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) یا Black Panther 2 را سپری می‌کرد.

فیلمبرداری دنباله «پلنگ سیاه» پس از چند مرحله تأخیر ناشی از پاندمی و مصدومیت «لاتیشا رایت» سال گذشته آغاز شد. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول و دیگر سازندگان و تهیه‌کنندگان فیلم همواره تأکید داشتند که بازیگر دیگری به جای بوزمن معرفی نخواهد شد. فایگی در مصاحبه جدیدی با «امپایر» علت این اصرار را توضیح داده است.

این تهیه‌کننده می‌گوید: «احساس می‌شد که برای انتخاب بازیگری دیگر خیلی زود است. «استن لی» همیشه می‌گفت مارول نماینده دنیای بیرون است. و ما در مورد اینکه چگونه عنصری انسانی و قابل‌درک در همه آثار ما وجود دارد حرف زدیم، با وجود اینکه شخصیت‌ها و داستان‌های ما خیالی و خارق‌العاده‌اند. دنیا هنوز فقدان چاد را هضم نکرده. و رایان [کوگلر کارگردان فیلم] این فقدان را در داستان گنجانده است.»

به جای انتخاب یک بازیگر دیگر، سازندگان کوشیدند راهی برای تجلیل از بوزمن پیدا کنند. فایگی ادامه می‌دهد: «بحث‌ها همیشه پیرامون این بود که بله، «از اینجا به بعد چه کنیم؟» و اینکه میراث چادویک – و اینکه او برای تبدیل شدن واکاندا و «پلنگ سیاه» به این مفاهیم نمادین و بی‌مانند و انگیزشی چه کرده است – ادامه پیدا کند؟ مسئله مهم این بود.»

«لوپیتا نیانگو» هم-بازی بوزمن در قسمت اول پیش‌تر گفته بود که تولید دنباله بدون این بازیگر فقید حکم علمی «درمانی» داشته است: «بسیار جنبه درمانی داشت. ساختن این فیلم برای من یک حس امید را زنده کرد، و به نظر من دنیای واکاندا را به شکلی گسترش داده‌ایم که هوش از سر مردم می‌پراند – نه فقط واکاندا، بلکه دنیای «پلنگ سیاه».»

فیلم Black Panther 2 یا «واکاندا برای همیشه» ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

0 دیدگاه