بستن

کیانو ریوز: هر سال از برادران وارنر می‌خواستم Constantine 2 را بسازند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

وارنر ها، پس از تقریباً ۲۰ سال، برای تولید فیلم “کنستانتین ۲” اقدام کردند. استودیوی برادران وارنر، با انتشار سبز برای “کنستانتین ۲”، که با بازی “کیانو ریوز” و کارگردانی “فرانسیس لارنس” ساخته شده است، هوادارانی که ناامید شده بودند، راضی ساخت. به نظر می رسد که ریوز برای تصویر سازی مجدد نقش “جان کنستانتین” به خود بازگشته است.

ریوز در مصاحبه ای با “توتال فیلم” اعلام کرد که “تقریباً هر سال” از برادران وارنر درخواست داشته است تا این فیلم را بسازند. وی گفت: “نمی دانم که کاری ناقص بوده یا نه، اما مطمئناً نقشی است که به آن علاقه داشتم. و به نظرم فرانسیس لارنس عالی عمل کرد. دوست دارم این نقش را بازی کنم و از فیلم لذت ببرم. همیشه به آنها می گفتم: ‘می توانید بیشتری به من بدهید؟’ و از آنها می شنیدم: ‘نه، نه!'” درخواست های ریوز در نهایت موجب شد که این فیلم با همکاری جی جی آبرامز به عنوان تهیه کننده و نویسنده آکیوا گلدزمن، تهیه گردد، که قبلاً فیلم های “ذهن زیبا” و “من افسانه ام” را ساخته است.

ریوز می گوید که بسیار هیجان زده است: “از این پروژه خیلی هیجان زده هستم. نمی توانم باور کنم که این اتفاق افتاده است. اما بدون تردید تمام تلاشم را خواهم کرد تا این رویا را به حقیقت بپیوندانم.”

لارنس در یک مصاحبه با راپ گفت که قصد دارد در برابر ارکانساس قسمت اول هرچه برتری را از خود بروز دهد: “یکی از مهم ترین مسائل برای من درباره اولین فیلم، آن بود که ما قوانین برادران وارنر را رعایت کردیم و خشونت، خون، الفاظ نامناسب و صحنه های جنسی را برای رده سنی بالاتر از ۱۳ سال قرار دادیم. اما کمیته رده بندی، بر اساس قوانین خودشان، ما را مجبور کرد که به رده سنی بزرگسال کندیم. بزرگترین تأسف من این بود که فیلمی با رده سنی بزرگسال داشتیم در حالی که در واقعیت، فیلمی برای رده سنی بالاتر از ۱۳ سال تهیه کرده بودیم. اما اگر قرار بود فیلمی برای رده سنی بزرگسال بسازم، واقعاً فیلمی ترسناک و خشونت آمیزتر از این می ساختم.”

لارنس اضافه می کند: “این بار هدف من این است که یک فیلم “کنستانتین” با رده سنی بزرگسال بسازم که بر اساس گفته مردم خودشان است و نه نسخه ای برای رده سنی بالاتر از ۱۳ سال که به برنامه های خود رده سنی بزرگسال نیز تبدیل شود.”

در قسمت اول فیلم، ریوز نقش جان کنستانتین را ایفا کرد، که به عنوان یک شیطان شناس، از ورود شیاطین به زمین جلوگیری کرد و در نبرد جبرئیل و لوسیفر حضور داشت. بازیگران دیگری که در این فیلم حضور داشتند شامل شایا لاباف، جایمون هونسو، ریچل وایس، تیلدا سوئینتن و پیتر استورم است.

0 دیدگاه