بستن

کیت وینسلت: از کودکان در برابر شبکه‌های اجتماعی محافظت کنید

0 دیدگاه | 1 سال پیش

بازیگر برنده‌ی اسکار کیت وینسلت به دولت بریتانیا اعلام کرده است که باید برای محافظت از سلامت روان کودکان در قبال شبکه‌های اجتماعی اقداماتی انجام دهد. او پیشنهاد داده است که در خصوص دسترسی خردسالان به پلتفرم‌ها محدودیت‌های سنی تعیین شود.

وینسلت خواستار اجرای بررسی‌های امنیتی «شدیدتری» برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی است و از مسئولان این پلتفرم‌ها می‌طلبد که به زودی این مشکل به حل برساند.

وینسلت در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی ابراز کرده است که بسیاری از والدین به خاطر تاثیر شبکه‌های اجتماعی در حال تجربه «ناتوانی کاملی» هستند. او می‌گوید: «من واقعاً با تاثیری که شبکه‌های اجتماعی به طور واضح بر سلامت روان نوجوانان دارند مشکل پیدا می‌کنم. امیدوارم دولت برای حل این مسئله تلاش کند و بعضی از پلتفرم‌ها برای برخی سنین ممنوع شود. من حمایت می‌کنم از بررسی‌های امنیتی فراگیرتر.»

وینسلت در فیلم تلویزیونی «من روث هستم» (I Am Ruth) نقش یک مادر را بازی می‌کند که نگران تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر دختر نوجوانش است. دختر واقعی وینسلت، میا تریپلتون، این نقش نوجوان را بازی کرده است.

فیلم «من روث هستم» در 8 دسامبر از شبکه چهار (Channel 4) پخش خواهد شد و وینسلت از 16 دسامبر در فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) به کارگردانی جیمز کامرون نیز به نمایش خواهد بود.

0 دیدگاه