بستن
خلاصه فیلم شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke : داستان در مورد آشیتاکای ماجراجو است که در یک سفر برای پیدا کردن چندین شی با ماجراهای زیادی روبرو میشود و در این سفر با چندین قبیله میجنگدد و با دختری نیز آشنا میشود…
درباره فیلم شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke : محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Hayao Miyazaki در سال 1997 ساخته شده است. در انیمیشن شاهزاده مونونوکه بازیگرانی چون Yôji Matsuda، Yûko Tanaka، Yuriko Ishida، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

دانلود شاهزاده مونونوکه

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

698.9MB

خلاصه فیلم شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke : داستان در مورد آشیتاکای ماجراجو است که در یک سفر برای پیدا کردن چندین شی با ماجراهای زیادی روبرو میشود و در این سفر با چندین قبیله میجنگدد و با دختری نیز آشنا میشود…
درباره فیلم شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke : محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن ، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Hayao Miyazaki در سال 1997 ساخته شده است. در انیمیشن شاهزاده مونونوکه بازیگرانی چون Yôji Matsuda، Yûko Tanaka، Yuriko Ishida، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

انیمیشن شاهزاده مونونوکه (Princess Mononoke 1997) یک انیمیشن ژاپنی در سبک حماسی خیال‌پردازی است که به کارگردانی و نویسندگی هایائو میازاکی ساخته شده است. این انیمیشن در سال ۱۹۹۷ در ژاپن اکران شد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ژاپن تبدیل شد.

داستان

داستان فیلم در قرن چهاردهم میلادی روایت می شود. آشیتاکای، یک جنگجوی جوان، برای درمان نفرین مرگبار خود، به جنگل سیاه سفر می کند. در جنگل، او با سان، یک دختر جنگلی که نیمه انسان و نیمه گرگ است، آشنا می شود. سان به آشیتاکای کمک می کند تا نفرین خود را درمان کند و آنها با هم برای نجات جنگل از انسان های مهاجم مبارزه می کنند.

بازیگران

  • یوجی ماتسودا در نقش آشیتاکای
  • یوریکو ایشیدا در نقش سان
  • یوکو تاناکا در نقش موروشی
  • کائورو کوبایاشی در نقش امیسا
  • ماساهیکو نیشیمورا در نقش اوکوتامی

نقد و بررسی

انیمیشن شاهزاده مونونوکه یک انیمیشن خوب است که داستانی جذاب و پرکشش را روایت می کند. فیلم با بازی خوب صداپیشگان، کارگردانی مناسب، و انیمیشن خیره کننده، مخاطب را تا پایان فیلم درگیر می کند.

هایائو میازاکی در انیمیشن شاهزاده مونونوکه، داستانی جذاب و پرکشش را روایت می کند. او با استفاده از بازی خوب صداپیشگان، کارگردانی مناسب، و انیمیشن خیره کننده، یک داستانی را روایت می کند که هم جذاب است و هم معنادار.

یوجی ماتسودا در نقش آشیتاکای بازی فوق العاده ای ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی پیچیده و چندوجهی را به تصویر بکشد که هم قابل همدلی و هم قابل تحسین است. یوریکو ایشیدا نیز در نقش سان بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی جذاب و دوست داشتنی را به تصویر بکشد. یوکو تاناکا نیز در نقش موروشی بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی شرور و ترسناک را به تصویر بکشد. کائورو کوبایاشی نیز در نقش امیسا بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی مهربان و دلسوز را به تصویر بکشد. ماساهیکو نیشیمورا نیز در نقش اوکوتامی بازی خوبی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیتی قدرتمند و مرموز را به تصویر بکشد.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    علی 5 سال پیش

    سلام ایا فیلم بدون سانسوره یا سانسور شده؟

    0
    0
      ilya 5 سال پیش

      سلام
      بدونه حذفیات هست علی جان

      0
      1
    erfan 4 سال پیش

    سلام میشه فیلم مانیفست کیت بلانشت و انیمیشن final fantasy و فیلم اگ درست نوشته باشم honibal رو آپلود کنید. با تشکر از سایت خوبتون

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *