بستن
دانلود سریال ویچر 2021-2019 The Witcher فصل 3
دانلود سریال ویچر 2021-2019 The Witcher فصل 3
دانلود سریال ویچر 2021-2019 The Witcher فصل 3

75% رضایت

دانلود سریال ویچر 2021-2019 The Witcher فصل 3

بازیگران : Anna Shaffer، Freya Allan، Henry Cavill،
کارگردان :

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه سریال ویچر The Witcher : در دنیایی که انسان‌ها از نظر شرارت و بی‌رحمی تفاوت چندانی با جانوران وحشی ندارند، یک شکارچی هیولا تلاش می‌کند که جایگاه خود را در دنیای پیرامون پیدا کند. اهالی شهر بلاویکن و یک جادوگر حیله‌گر، به گرالت خیر مقدم می‌گویند. از سوی دیگر، هنگامی که نیلفگارد درصدد سلطه بر قلمرو کینترا برمی‌‎آید، سیری دنیای سلطنتی خود را در آستانه فروپاشی می‌بیند و…
درباره سریال ویچر The Witcher : محصول کشور لهستان،United States،مجارستان و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2019 ساخته شده است. در سریال ویچر بازیگرانی چون Anna Shaffer، Freya Allan، Henry Cavill، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود نسخه زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی با زیرنویس فارسی

نمایش تریلر
خلاصه سریال ویچر The Witcher : در دنیایی که انسان‌ها از نظر شرارت و بی‌رحمی تفاوت چندانی با جانوران وحشی ندارند، یک شکارچی هیولا تلاش می‌کند که جایگاه خود را در دنیای پیرامون پیدا کند. اهالی شهر بلاویکن و یک جادوگر حیله‌گر، به گرالت خیر مقدم می‌گویند. از سوی دیگر، هنگامی که نیلفگارد درصدد سلطه بر قلمرو کینترا برمی‌‎آید، سیری دنیای سلطنتی خود را در آستانه فروپاشی می‌بیند و…
درباره سریال ویچر The Witcher : محصول کشور لهستان،United States،مجارستان و در ژانر اکشن ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2019 ساخته شده است. در سریال ویچر بازیگرانی چون Anna Shaffer، Freya Allan، Henry Cavill، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

ویچر (انگلیسی: The Witcher) یک سریال تلویزیونی اینترنتی در ژانر درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایهٔ مجموعهٔ کتاب به همین نام نوشتهٔ آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌است این فیلم از همان ابتدای قسمت اولش توانست نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند و از محبوبیت زیادی برخوردار شود. داستان ویچر در یک جهان خیالی با الهام از قرون وسطی جریان دارد و به شرح زندگی گرالت از ریویا و پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده‌است. هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا ستارگان این سریال هستند.فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به‌ صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایهٔ آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل ازسرگذشت ‌نامهٔ اصلی ویچر بودند. فصل دوم متشکل ازهشت قسمت در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.به دلیل محبوبیت های فراوان و همچنین درخواست طرفداران برای ساخت فصل سوم نتفلیکس در سپتامبر ۲۰۲۱ این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد.در ادامه با دانلود سریال ویچر در این نقد و برسی همراه ما باشید.

خلاصه داستان فصل اول و دوم سریال ویچر

در ادامه با دانلود سریال ویچر بدون سانسور خواهید دید که داستان سریال ویچر با ماجرای تبدیل شدن ینفر به جادوگر آغاز می‌شود. او در شروع قسمت دوم سریال به صورت ناخواسته به مکانی ناشناخته دالان می‌زند و همین اتفاق باعث لو رفتن محل زندگی او می‌شود. با بازگشت ینفر به خانه خیلی زود سر و کله‌ تسیا دِ وریس «tissaia de vries» پیدا می‌شود و ینفر را در ازای چهار مارک (واحد پول جهان ویچر) از ناپدری او می‌خرد تا او را به مدرسه‌ جادوگری آرتوزا ببرد و به او آموزش دهد.ینفر با وجود ناتوانی در شروع کار، بالاخره موفق به مسلط شدن آموزش‌ها می‌شود اما برای این مهم باید بهای سنگینی بپردازد؛ زیرا در جهان ویچر تعادل حرف اول را می‌زند و شخص برای به دست آوردن هر چیز باید چیز دیگری را فدای آن کند و ینفر در این مورد تولد دوباره و زیبایی را فدای توان مادر شدن در آینده می‌کند. او پس از تولد دوباره با شجاعت به خرج دادن در مقابل شورای جادوگران می‌ایستد و از رفتن به سرزمین نیلفگارد و تبدیل شدن به جادوگر پادشاه آن خودداری می‌کند. ینفر در عوض سرزمین مادری خود یعنی اِیدِن را انتخاب و فرینجیلا جای او را در دربار پادشاه نیلفگارد می‌گیرد. این تصمیم سرآغاز وقایع سرنوشت سازی در ادامه‌ داستان می‌شود. گرالت بعد از شکار هیولا به بلاویکن رفته تا دستمزدش را بگیرد اما دختری او را نزد استرگبور می‌برد و او از گرالت می‌خواهد تا رفنری را برایش بکشد. با وجود عدم موافق گرالت در آن ملاقات، او بالاخره مجبور به مبارزه با رنفری و کشتن او و افرادش می‌شود. رنفری قبل از مرگ به گرالت می‌گوید که سرنوشت گرالت به دختری که درون جنگل پرسه می‌زند گره خورده است. سپس شاهد برملا شدن نقشه‌ی استرگبور برای فریب گرالت و استقبال مردم از گرالت با سنگ و ناسزا هستیم.در قسمت چهارم سریال ویچر شاهد مراسم عروسی شاهزاده‌ی سینترا و حضور گرالت برای محافظت از یسکیر بودیم که منجر به وقوع مهم ‌ترین اتفاق این فصل شد. در خلال خواستگاری مدعیان مختلف از دختر ملکه، شوالیه‌ای به نام دونی به طور ناگهانی وارد مراسم شده و با کنار زدن نگهبانان و زانو زدن جلوی ملکه، دخترش را از او خواستگاری می‌کند. او مدعی‌ست که در گذشته جان پادشاه را نجات داده و طبق قانون سورپرایز حق ازدواج با شاهزاده را دارد. این قانون یکی از قدیمی‌ترین رسومات جهان ویچر است که طبق آن در صورت نجات فردی از مرگ حتمی، شخص ناجی می‌تواند یکی از اموال و دارایی‌های فرد نجات یافته (از جمله فرزند او) را تصاحب کند.در ادامه با دانلود سریال ویچر با دوبله فارسی با ما همراه باشید.

با کنار رفتن کلاه‌خود دونی متوجه تلسم شدن او می‌شویم. این موضوع باعث خشم ملکه و دستور او به شوالیه‌هایش برای کشتن دونی می‌شود. با دخالت گرالت و دیگر افراد حاضر در مراسم، درگیری شدیدی شکل می‌گیرد که نتیجه‌ آن موافقت ملکه با ازدواج دونی با دخترش است. گرالت حین این مبارزه جان دونی را نجات می‌دهد و او از گرالت می‌خواهد تا طبق قانون سورپرایز از او درخواستی داشته باشد.گرالت از او بخشی از دارایی‌اش را می‌خواهد که خودش از داشتن آن خبر ندارد. با فاصله‌ کوتاهی از این درخواست، متوجه باردار بودن پرنسس می‌شویم که طبق قانون سوپرایز فرزند متولد شده به گرالت تعلق دارد و او در زمان دلخواه می‌تواند سرپرستی او را بر عهده بگیرد. پس از پیوند خوردن سرنوشت گرالت و سیری به سرزمین تمریا می‌رسیم و شاهد اولین ملاقات تریس مریگلد و گرالت و توافق آنها برای کشتن یک آستریگا هستیم. این ماجرا در مواقع اولین داستان از جلد اول کتاب‌های ویچر یعنی آخرین آرزو را شامل می‌شود که در جزئیات تفاوت‌هایی با داستان کتاب دارد. گرالت پس از کشته شدن یک ویچر دیگر تحقیقات خود را روی این ماجرا آغاز کرده و متوجه هویت اصلی آستریگا می‌شود.

این موجود در واقع فرزند طلسم شده‌ی فالتست (پادشاه تمریا) است که چندین سال پس از مرگ مادرش به کشتن انسان‌های دیگر روی آورده است. گرالت با حل معما و پیدا کردن راه از بین بردن طلسم راهی قصر محل زندگی آستریگا شده و از نیمه‌ شب تا طلوع آفتاب با او مبارزه می‌کند تا طلسم شکسته شود. پس از این اتفاق شاهزاده به حالت انسانی برگشته و ماموریت گرالت در تمریا با موفقیت به پایان می‌رسد. در انتهای خط داستانی فصل اول سریال ویچر به سرزمین سینترا و سفر گرالت به آن برای پیدا کردن سیری می‌رسیم. ملکه کلانته دختر دیگری را به جای سیری به گرالت می‌دهد اما او متوجه حقه‌ ملکه شده و در راه گرفتن حق خود زندانی می‌شود. مدت کوتاهی پس از این اتفاق و در یک مراسم خبر حمله‌ ارتش نیلفگارد به سینترا به گوش ملکه می‌رسد. ارتش سینترا به دلیل از دست دادن بخش زیادی از افرادش در طوفان دریایی جنگ را واگذار می‌کند. ملکه پس از عقب نشینی به قصر از فرار گرالت با خبر شده و از سیری می‌خواهد تا او را پیدا کند. سیری پس از فرار از سینترا با خطرات مختلفی روبه رو می‌شود اما در نهایت زنی او را نجات داده و به او پناه می‌دهد. در همین میان ارتش نیلفگارد حرکت خود به سمت شمال را ادامه داده و در سودِن با جادوگران آرتوزا مبارزه می‌کند. نبرد سختی بین دو جبهه شکل می‌گیرد و ینفر در آخرین لحظه با آزاد کردن تمام قدرت خود مانع از سقوط سودِن شده و ناپدید می‌شود. پس از این اتفاق، گرالت و سیری در جنگل یکدیگر را برای اولین بار ملاقات می‌کنند و به این ترتیب فصل اول سریال The Witcher با نمای زیبایی از گرگ سفید و توله شیر سینترا به پایان می‌رسد. نویسندگان فصل دوم سریال ویچر تمام تلاششان را کردند تا همان خط سیر داستانی ناتمام مانده فصل اول را در پیش بگیرند و تا حدی آن را تکمیل نمایند و به سرانجام برسانند. در حالی که همه فکر می‌کردند ینفر مرده است، اما همان‌طور که دیدیم این‌طور نبود. ینفر جادوی خود را به واسطه یک دیو به دام افتاده یا همان مادر نامیرا از دست می‌دهد (این موضوع بعدا اهمیت زیادی پیدا کرد). جنگ بین نیلفگارد و سینترا، جادوگر الف، فرانچسکا فایندابایر (با بازی مسیا سیمسون) را به مخاطبان معرفی نمود که با جادوگر نیلفگاردی، فرینجیلا (با بازی میمی ندیونی) متحد شده بود، اما وقتی مشخص شد فرانچسکا باردار است، همه چیز به ناگهان خراب شد. در این هنگام کائر مورهن (با بازی کیم بودنیا) متوجه می‌شود که قدرت سیری به دلیل بهره‌مندی از خون ساحر ارشد است که در واقع به عنوان یک عنصر جهش‌زای رو به انقراض برای آفرینش جادوگران جدید عمل می‌کند. در فصل دوم صحنه‌های دلخراش هم کم نبودند. ینفر در نهایت به آرتوزا بازگشت تا با تیسایا (که تصور می‌کرد ینفر مرده است) تجدید دیدار کند. باید گفت که نکته اصلی فصل دوم، بازگشت جوئی باتی در نقش جاسکیر بود.

نیمه دوم فصل ۲ به ما نشان می‌دهد که بر اساس پیشگویی‌ها قرار است سیری جهان را نابود کند و علاوه‌ براین او اصرار دارد که به عنوان سوژه آزمایشی، تحت پروسه طاقت ‌فرسای آفرینش جادوگر با استفاده از خون خودش قرار گیرد. گرالت متوجه می‌شود که ینفر زنده است و در همین هنگام، مادر نامیرا به ینفر می‌گوید که تنها کاری که می‌تواند برای بازگرداندن قدرتش انجام دهد این است که سیری را به یک چیز وحشتناک تبدیل کند. گرالت، سیری و ینفر به نحو شگفت‌ انگیزی در معبد ملیتله به یکدیگر برخورد می‌کنند، جایی که در آن قرار است سیری از کشیش ننکه که آجوآ آندو افسانه‌ای وظیفه ایفای نقش او را بر عهده دارد، جادو بیاموزد. در حال حاضر سیری توسط یک جادوگر آتشین که وظیفه مرموزی را بر عهده دارد تعقیب می‌شود. ینفر به او می‌آموزد که چگونه از پورتال عبور کند و لذا آن‌ها بدون گرالت به سفر می‌روند. ینفر چند ترفند جادویی را به سیری می‌آموزد، اما سیری متوجه می‌شود که ینفر دارد به او خیانت می‌کند. ینفر در حال تغییر کردن است و در نهایت گرالت، سیری را نجات می‌دهد و او را با جاسکیر به نزد کائر مورهن می‌فرستد و به ینفر می‌گوید که سیری «مال من» است.

در نهایت، بچه الف فرانچسکا به قتل می‌رسد و همین اتفاق باعث ایجاد عذاب شدیدی می‌شود که مادر نامیرا را که قصد دارد سیری را سحر کند آزاد می‌نماید. فرانچسکا شروع به کشتن نوزادان انسان می‌کند و الف‌ها را از مهلکه دور می‌نماید و سیری که تسخیر شده شروع به قتل جادوگران خفته در کائر مورهن می‌کند. یک مونولیت در درخت جادو پیدا می‌شود و او باسیلیک‌ها را به سراغ الباقی جادوگران یعنی، جاسکیر، گرالت و ینفر می‌فرستد. ین از سیری عذرخواهی می‌کند و خود را به عنوان میزبان به مادر نامیرا معرفی می‌کند تا سیری را آزاد کند و سپس آن‌ها به دنیای دیگری منتقل می‌شوند که در آنجا شکارچیان به خاطر خون ساحر اعظم به دنبال سیری هستند. این دو به کمک یکدیگر موفق به فرار می‌شوند و ینفر متوجه می‌شود که قدرت او بازگشته است و ناگهان مخاطبین متوجه می‌شوند که امپراتورامهیراز نیروهای نیلفگاردیان (با بازی بارت ادواردز) همان پدر سیری است.در ادامه با دانلود سریال دوبله فارسی همراه ما باشید.

نقد و برسی سریال ویچر

ویچر The Witcher برخلاف مقیاس بزرگش، داستان بسیار کوچکی حول سه شخصیت اصلی دارد. این یک داستان فانتزی کلاسیک درباره‌ جنگ و جادو است، که در آن هیولاهای زشت و وحشتناک پرسه می‌زنند، اتفاقات فراطبیعی می‌افتد، و بیانیه‌های سیاسی در بطن داستان شکل می‌گیرد. سریال ویچر برای راهنمایی درست مخاطب و رساندن او به درک خطوط زمانی متنوع و گره‌خورده به داستان اصلی خود و همراه شدن وی با قصه برنامه‌های خوبی دارد و طی بعضی اپیزودها با وصل کردن چند قصه به یکدیگر حس‌وحال مواجهه با یک پیچش داستانی جذاب را به تماشاگر می‌بخشد. به بیان دیگر اگر بیننده فصل اول را با همه‌ی جزئیاتش درک کند، قطعا در ادامه هم شانس بیشتری برای دنبال کردن درست قصه‌های سریال و غرق شدن درون این جهان دارد. شوکه ‌کننده‌ترین نقطه‌ی قوت «ویچر» برای بسیاری افراد اما به احتمال عملکرد تیم بازیگری آن است. تیمی که اعضای آن عملا هرگز از سطح استاندارد پایین‌ تر نمی‌روند و سه بازیگر اصلی و چند بازیگر فرعی آن هم انصافا با درک کامل پرداخت شخصیتی عالی انجام‌ شده برای کاراکترشان در طول داستان، همه‌ی جوهره‌ شخصیت‌ها را در اجرای خود نشان داده‌اند. هنری کویل نه فقط با چهره و زبان بدن که با صدای خود نیز در هر لحظه گرالت ریویایی را به تصویر می‌کشد. اجرای صوتی وی در این نقش انقدر عالی است که تکه ‌کلام‌ها، مدل گفتار و سبک رفتاری گرگ سفید را هم به سرعت برای مخاطب دوست‌ داشتنی و قابل‌ توجه می‌کند.

فصل دوم سریال ویچر پس از دو سال انتظار از راه رسید و در مورد آن باید گفت که این همه صبر ارزشش را داشت و با یک سریال فانتزی جذاب روبه رو هستیم که تقریبا از هر نظر نسبت به فصل اول با پیشرفت همراه بوده با دانلود سریال ویچر با زیر نویس چسبیده فارسی شما نیز خواهید دید که

داستان فصل دوم عمدتا بر اساس رابطه پدر و دختری گرالت و سیری ساخته شده است. طرفداران مدت زمان زیادی را برای دیدن این دو در کنار یکدیگر منتظر ماندند. گرالت و سیری تا آخرین قسمت فصل اول یکدیگر را ندیدند پس کاملا قابل درک است که رابطه این دو بیشترین زمان این فصل را به خود اختصاص داده است تضاد شخصیت‌های گرالت و سیری به رابطه آن‌ها جذابیت می‌بخشد. سرسختی گرالت تکمیل‌کننده شکنندگی سیری است و انسان دوستی سیری بر روحیه سرد گرالت غلبه می‌کند..یکی دیگر از بهترین شخصیت پردازی‌های این فصل به وزمیر تعلق دارد. وزمیر حکم پدر را برای گرالت و دیگر ویچرها دارد و نمود رفتارها و شیوه‌ آموزش او را می‌توان در رابطه‌ گرالت و سیری و دیگر ویچرها به وضوح دید. همچنین سنگینی بار مسئولیتی که وزمیر را چند بار بین دو راهی منطق و احساس گیر می‌اندازد به ایجاد لحظات دراماتیک کمک شایانی کرده که نیمی از آن به لطف بازی خوبی کیم بودنیا میسر شده است. هنری کویل در فصل دوم سریال The Witcher بار دیگر ثابت می‌کند که بهترین انتخاب برای ایفای نقش گرالت است و هنر خود را خصوصا در سکانس‌های اکشن سریال به رخ می‌کشد. بخش مهمی از سریال را مبارزات در بر گرفته‌اند که از قسمت اول با سیر سعودی همراه بوده و در نبردهای حماسی قسمت آخر چه از نظر فنی و چه از نظر هیجان به اوج خود می‌رسند. ترکیب تکنیک فیلم‌ برداری، تدوین درست و موسیقی متن‌های خاص و شنیدنی در این سکانس‌های اکشن باعث به وجود آمدن مبارزات حماسی و جذابی شده که بیننده از تماشای آنها به وجد خواهد آمد. همچنین استفاده‌ی به جا از Slow motion در به تصور کشیدن جلوه‌های ویژه‌ی خوب سریال نقش پررنگی ایفا کرده است. با وجود این گنگ بودن، داستان سریال ویچر همچنان جذاب است و روابط علت و معلولی در آن به خوبی پیاده سازی شده است. بیننده با کمی توجه، به ارتباط میان هر اتفاق و تاثیر کوچک‌ترین تصمیم هر شخصیت روی تغییر روند و مسیر داستان پی می‌برد.

بازیگران سریال ویچر

هنری کویل در نقش گرالت از ریویا، یک شکارچی هیولا که به عنوان «ویچر» شناخته می‌شود،آنیا چالوترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ، جادوگر و عضو انجمن برادری جادوگران،فریا آلن در نقش سیریلا / سیری، شاهزاده سینترا که دارای قدرت جادویی است،جوئی بیتی در نقش جسکیر، شاعر و آوازخوان مسافر،می‌آنا بورینگ در نقش تیسِیا د وریس، استاد اعظم آرتوزا، آکادمی برای آموزش جادوگران،رویس پیرسون در نقش ایسترد، جادوگری که با ینیفر دوست بود،ایمون فرن در نقش کاهیر، یک افسر نظامی نیلفگاردی،میمی اندوینی در نقش فرینجیلا ویگو، جادوگری که در کنار ینیفر تمرین کرده‌است،آدام لوی در نقش ماوسک، دروئید دیوان سینترا،ویلسون رجوو-پوجاله در نقش دارا،پسری از نژاد الف ها،آنا شافر در نقش تریس مریگولد، جادوگری که به عنوان مأمور در دربار پادشاهی تمریا فعالیت می‌کند،ماهش جادو در نقش ویلگه‌ فورتز، یک جادوگر

کلام اخر

 سریال ویچر با دنباله هایش توانست پس از اکران طرفداران زیادی به خود جلب کند این سریال با داستان بسیار جالبش بیننده را تا اخرین لحظات پای سریال می نشاند .بدون شک سریال بسیار دیدنی ویچر می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود سریال خارجی باشد زیرا این سریال دارای داستان خوب بازیگران حرفه ای است که می تواند اوقات خوشی را برای شما درکنار خانواده تان فراهم کن

90 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مهرداد 4 سال پیش

    سلام قسمت اولش رو دیدم سریال خوبی بنظر میاد دوبلش خوبه جلوه های ویژه اش هم خوبه پیشنهاد میکنم ببینید فقط فیلمنامش آدم رو یه کم سردر گم میکنه

    6
    1
    امیر 4 سال پیش

    اقای محترم شما سایت بسیار خوبی دارید
    پس با قرار دادن فیلم های سانسور شده اعتبار خودتون رو خراب نکیند

    95
    7
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      امیر جان هر دو نسخه رو قرار دارین.
      شاید باورتون نشه درخواست زیادی برای نسخه سانسور شده داریم که باید به درخواست اون عزیزان هم احترام بزاریم

      25
      34
        pooriya 4 سال پیش

        دمت گرم ادمین خیلی زحمت می کشید ممنون از سایتتون

        10
        3
        pooriya 4 سال پیش

        ببخشید ادمین جان ، تو نسخه دوبله فارسی ساسنسور شده ، موسیقی متن فیلم با زبان اصلی یکی هست ؟ اخه ارباب حلقه ها دوبله شده موسیقی هشدار کبرا 11 هست جای هانس زیمر

        4
        0
        مریم 2 سال پیش

        کاش لااقل صوت دوبله شده میزاشتین که اونایی ک سانسور نشده میخوان هم بتونن استفاده کنن

        12
        0
        openmind 2 سال پیش

        اینایی که فیلم سانسور شده نگاه میکنن همون یوزارترسیف براشون بهتره

        52
        9
          رامین یاح 1 سال پیش

          سلام فصل دوم دوبله هست؟

          1
          0
        sa 2 سال پیش

        عالی بود با تشکر ازسایت خوبتون

        5
        2
          ilya 2 سال پیش

          سلام
          نظر لطف شماست

          1
          4
        پدرام 2 سال پیش

        درود.ممنونم ار رحمتهای شما. من به شخصه اصلا ستنسور شده نمیبینم و البته دوبله ( مکه مثل بریکینگ بد دوبله باشع) .خوتستم بکم نمیشه هم که ففط بدون سانسور باشه. البته هم نیست. خیلی عریران هم حساس هستند مثل من. ام اونطرفی. چه تشکالی داره. چرا افکارمون رو از با کلاس بودن و نبودن رفتارها بیرون نمیکشیم.؟ هم اون هست ء هم اون مدل. به باورهای عم احنرام بگذاریم. بع من ربظی نداره جناب ایکس» چه طوره افکارش؟ بدنیا نیامدیم گه برای این مسایل فکر کنیم. بایستی به دنبال معنی بودنمان باشیم نه معنی بودن دیگران و جگونه بودنشان……. خودت خودت خودت…….. خودتو بفهم عزیز دل. منظورم کلی بود و به هیچ شخص خاصی اشارع ندارم حق نگعدار عمگی

        2
        1
        Mr.z 1 سال پیش

        فصل 2 چرا دانلود نمیشه

        0
        0
          ilya 1 سال پیش

          سلام
          تست شد مشکلی نداشت

          0
          0
      یاشار 4 سال پیش

      چه ربطی داره هر کس خواست با سانسور هر کی خواست بدون سانسور شاید کسی خواست با خانواده نگاه این چه منطق بی منطقیه

      21
      24
        پاستوریزه همونیژه !!!!! 4 سال پیش

        اینجور فیلما رو آدم کلا میشینه با خانواده میبینه ؟
        همین شما پاستوریزه هایین که سایتای ایرانی رو به گند کشیدین , حیف سایت فیلم تو سریال که داره اعتبار و شهرت خودش رو با سانسور از بین میبره …

        55
        16
          احمد 4 سال پیش

          من هیجوقت فیلم یا سریال با سانسور یا دوبله نگاه نمیکنم ولی چه اشکالی داره به نظر بقیه آدم احترام بذاره! خوبی اینجا اینه که ذکر کرده با سانسور (بعضی ها سانسور شده میذارن هیچی هم نمیگن، حجم میپره الکی)

          20
          7
          ساسان 2 سال پیش

          اتفاقا شما پاستوریزه هستین که فکر میکنین این فیلم ها رو نمیشه با خانواده دید! بعضیا تصورشون از فیلم دیدن در کنار خانواده اینه که با پدربزرگ و مادربزرگت بشینی فیلم خواهران غریب ببینی!

          اکثر مواقع کمتر از یک دقیقه از فیلم کم میشه و به داستان هم لطمه نمیخوره و میشه در کنار خانواده هم دید، اینقدر پاستوریزه و خسیس نباشین! خانواده و مخصوصا نوجوان ها که شدیدا از این فیلم ها خوششون میاد رو از دیدن این فیلم ها محروم نکنید، مگر اینکه شما خودت هم نوجوان باشی که در این صورت غیر قانونی داری این فیلم رو میبینی! این فیلم برای بیشتر کشورها برچسب +18 خورده.

          گرچه من اصلا سانسور شده نگاه نمیکنم اما بعضی فیلم ها رو دوست دارم با خوانواده ببینم، متاسفانه پیدا کردن نسخه ای که خوب سانسور شده باشه سخته، خیلی سایت های سانسور صحنه ای که میشه سانسور پوششی کرد رو کلا میچینن میریزن دور، اما برعکس پیدا کردن نسخه اصلی خیلی آسونه، هزار سایت تورنت و دانلود فیلم هست که میشه نسخه اصلی رو زودتر از تمام سایتهای ایرانی ازشون دانلود کرد، تعجب میکنم خیلی ها از نبود نسخه اصلی شاکی هستن!!!

          10
          16
            ghgh 2 سال پیش

            خانواده‌ای که جنبه نداره و لازمه لباس بازیگرا سانسور بشه تا ذهنشون خطا نره ……….. سریال هالیوودی میبینه خو بره مختار ببینه ! اونا اگه درگیر این مسخره بازیها بودن که همچین فیلم های شاخی نمیساختن…می شدن یه چیزی در حد صدا و سیما آشغالی

            22
            13
            رهگذر تصادفی 2 سال پیش

            کسی دربارۀ سانسور به خاطر چاک سینه حرف نزد. دربارۀ سانسور صحنه‌های بکن بکن که اصلا نمی‌فهمم چرا باید در سریال باید باشه، اعتراض می‌کنیم. اتفاقا اون‌هایی که این صحنه‌ها را دوست دارن، بی‌جنبه‌اند. چون با دیدن این صحنه‌ها ارضا می‌شن. برای ما متاهل‌ها که این چیزها حکم بازی داره. فکر بچه‌های کوچیک هستیم که از حالا چراغ غرایزشون روشن می‌شه و به جای درس، به این چیزها فکر می‌کنند که نمونه‌هاشون در این کامنت‌ها هم کم نیست. حتی در غرب هم این طور که خیال می‌کنین همه چیز آزاد نیست. تلویزیون یه +18 می‌ذاره. فاحشه‌خونه‌ها حق ندارن وسط زندگی مردم باشن و زن‌های تن فروش هم نباید در خیابان‌ها بیایستند، وگرنه بازداشت می‌شن. اون‌ها هم زندگی دارن، بچۀ کوچیک دارن و اتفاقا روان‌شناسی را اون‌ها کشف کردن و گسترش دادن. این مائیم که فرهنگ رسانه‌ایمون را وحدت و میری و جمیله تاسیس کردن.

            24
            9
          Doo 2 سال پیش

          دیگ داری خیلی زیاد زر میزنی

          12
          8
          لویی پاستور 1 سال پیش

          عزیزم این به اصطلاح پاستوریزه ها نیستند که سایتای ایرانی رو به گند می‌کشن، این شما هستین که توسط این سایت ها به گند کشیده شده‌این و اینطور صحبت می‌کنین

          5
          1
        Witcher 4 سال پیش

        اخه سریال ویچر با خانواده!!حتی بازیشم نمیتونی جلو خانوادت انجام بدی چه برسه به سریالش:)

        20
        1
          ناشناص 3 سال پیش

          دقیقااااااااااااااااااااا.??

          7
          0
        حسین اعظمی 3 سال پیش

        خوبه ، فقط قبلا فیلم ها که بدون سانسور بهتر بودن

        6
        0
        openmind 2 سال پیش

        اخه کی ویچر با خانواده نگاه میکنه اگه خانوادت انقد خفنه پس با چهار تا صحنه مشکلی پیش نمیاد

        5
        1
      محمد 4 سال پیش

      چی میگی اوسکل؟
      بدون دوبله هم که قرار داده تو با هرکدوم دلت میخواد ور برو شاید یکی نتونه فیلمای بدون سانسور تو یه جمعی پخش کنه

      7
      8
        بهنام 2 سال پیش

        اقا تورو خدا نسخه اصلیم دوبله بذارید

        3
        0
      ایمان 3 سال پیش

      احسنت. درود بر شرفت

      0
      1
      مهدی 2 سال پیش

      به تو چه برو یه سایتی که سانسوره ما اینطوری دوس داریم??

      7
      6
    reza 4 سال پیش

    لطفادوبله سانسور نشده این سریال رو بذارید

    7
    2
    Ali 4 سال پیش

    سلام . خیلی ممنون از سایت خوبتون . یه سوال داشتم.
    سریال هایی مثل این یا فیلم هایی مثل The Irishman که کیفیتش web-dl هست ، آخرین کیفیتی هست که میذارید یا بعد از مدتی که bluray اومد ، اونم میذارید ؟!
    ممنون

    0
    0
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      خیر.کیفیت بهتر هم قرار میگیره

      0
      0
    امیر 4 سال پیش

    سلام دوست عزیز,یه سوال داشتم ایا کل سریال همین8قسمت بود یا ادامه خواهد داشت؟؟

    0
    0
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      برای فصل هم تمدید شده به روایتی

      0
      0
    امیر 4 سال پیش

    توی یه روز هر 8قسمت رو دیدم اینقد ک جالب بود و قشنگ

    2
    0
    مازیار 4 سال پیش

    سلام
    سایتتون عالیه
    لطفا دوبله بدون سانسور هم قرار بدید
    یا صوت دوبله هماهنگ با نسخه اصلی

    3
    0
    davood9984 4 سال پیش

    این سریال در یک کلام فوق العاده است فقط در دوتا زمان مختلف اتفاق میفته برای همون اولش ببینده یکم سر درگم میشه ولی اگه با دقت نگاه کنید به خوبی داستان فیلمو درک میکنید ودوقسنت آخرش که یه یه شاهکاره ونویسنده به خوبی دوخط زمانی را بهم وصل میکنه برای کسی که سریال بادقت نگاه میکنه این سریال در حد گیم اف ترونز ومیشه چند بار این سریال نگاه کرد وهر دفعه به یه نکته تازه پی برد

    2
    0
      مهدی 3 سال پیش

      درسته ولی سریال گیم اف ترونز یک چیز دیگس و هیچ سریالی به اون نمیرسه و الا هم که دارن ادامشو میسازن با نام house of dragon که ۳۰۰ سال قبل از اون فصل ها اتفاق می افته

      0
      0
    لادن 4 سال پیش

    سلام خسته نباشید. سایت خیلی خوبی دارید. میخواستم درخواست سریال کنم. نمی دونستم کجا بایست ثبت کنم. بنابراین با عرض معذرت اینجا مینویسم. لطف کنید سریال spooks را در بین سریالهاتون قرار دهید. با تشکر.

    0
    0
    مسعود 4 سال پیش

    بذار نگم چقد خوب بود هرکی ندیدیه خودش ببینیه خقد خوبییه

    0
    0
    مسعود 4 سال پیش

    فیلنامش که خیلی گیجت میکنه تازه قسمت هفت یا هشت میفهمی چه خبره

    0
    0
    Lethger 4 سال پیش

    بهتره که فایل صوتی دوبله شو هم بصورت جداگانه برای دانلود قرار بدید

    0
    0
    محسن 4 سال پیش

    سریال خیلی مزخرفیه الکی حجمتو مصرف این سریال نکن

    1
    3
    Sina 4 سال پیش

    سلام به مدیر عزیز الیا چرا سانسور اخه چراا این همه موندم تا قسمت اخر بیاد اصلا باز نکردم صفحشو دوبله بشه یعد سانسور باشه ضد حالی شد خدای نمیشه جاگزین کنی اینو بدون سانسور بزاری جواب بدی ممنون میشم

    1
    0
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      قرار میگیره بزودی

      0
      0
    نازی 4 سال پیش

    سلام
    عالی بود، خبر دارید فصل جدیدش کی میاد؟

    0
    0
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      خیر

      1
      0
      جیسوننن 2 سال پیش

      سلام من آدمین دوم هستم ایشالا امروز عصر میرسع

      0
      0
    Parmis 4 سال پیش

    Loved it :)

    0
    0
    بهداد 4 سال پیش

    وای دمتون گرم خیلی سریال خوبیه ممنون از شما که کیفیت خوب و بدو سانسور گذاشتید واقعا عالی بود چون سانسور شده اش به داستان لطمه میزنه هزاربار ممنون واسه این سریال

    0
    0
    اسماعیل 4 سال پیش

    سلام
    لطفا صدای دوبله را روی نسخه اصلی بگذارید و جاهایی که سانسور شده را زیر نویس کنید
    اینجوری عالی میشه

    1
    0
    محمدرضا 4 سال پیش

    سلام ایلیا جون دادا راس میگن خواهشا اگه فیلمی میذاری کاملشو بذار اصلا یه تایمی برا دوسداران سانسور شده بذار بعد یه مدت زحمت بکش عوضش کن بدون سانسور بذار

    0
    0
    آزی 4 سال پیش

    نسخه بدون زیر نویس هم لطفا بگذارید. ممنون
    زبان ا اصلی ها بدون سانسوره؟

    0
    0
      حمید امین 2 سال پیش

      چرا فصل دو سانسور شدست خب بزنید که الکی دانلود نکنیم من همه قسمت ها رو با بالاترین کیفیت دانلود کردم و قطعا سانسوری نمیبینم و باید پاکشون کنم. جلوی نسخه سانسوری بزنید لطفا که نت اضافه مصرف نکنیم

      0
      1
        ilya 2 سال پیش

        سلام
        حمید جان اون بالا زیر تصویر نوشتیم با رنگ زرد

        1
        0
    سبحان راد 4 سال پیش

    سلام دست شما درد نکند خدا قوت من تمام فیلم ترسناک های این سایت را تماشا کردم پیشنهاد میکنم با دانلود دوبله فارسی سانسور شده از عوامل دوبلاژ حمایت کنید با تشکر

    0
    1
    سبحان راد 4 سال پیش

    عالیه عالی پیشنهاد میکنم با دانلود دوبله فارسی از عوامل دوبلاژ حمایت لازم را به عمل آورید

    0
    0
    مهدی 4 سال پیش

    سلام لطفا این سریالو بدون سانسورشو قرار بدین دوبله فارسی با تشکر از سایته خوبتون

    0
    0
    Arash 4 سال پیش

    سلام تاالان ۸ قسمت اومده ازاین سریال؟!

    0
    0
      ilya 4 سال پیش

      سلام
      بله عزیز

      0
      0
    سامان 4 سال پیش

    سلام دوستای گلم این سریال سانسور شده است درسته اما نباید به ادمین و سایت فحش بدید ناراحتید برید از یه سایت دیگ بگیرید اگ میدونید سانسور شدس چرا میگیرید

    1
    0
    رسول 3 سال پیش

    میشه لطفا دوبله بدون سانسورم بزارین؟

    0
    0
    محمد متین اودر 3 سال پیش

    سلام ببخشید نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور است

    0
    0
    محمد متین اودر 3 سال پیش

    آقا یه سوال این ها چرا هر قسمت زمان هاشون کم میشه؟؟؟ وقتی قسمت ها میره جلو

    1
    0
    هادی ذلفقار 3 سال پیش

    نمیدونم میتونین ببینین یا نه ولی من به شخصه ماهی 100 گیگ به بالا از سایتتون فیلم دان میکنم ولی خداییش خیلی ستمه که فیلماتون سانسور دارن واقعن تو بعضی جا ها کلا فیلم از دست در میره و معنیش عوض میشه بخاطر سانسور لطفا کار سختی نیست که نسخه دوبله بدون سانسور رو بزارین بجای نسخه زبان اصلی من با گوشی دان میکنم بخاطر همین زیر نویس فیلم برای من باز نمیشه ممنونم اگه پیگیری کنین فک نکنم آدمای زیادی مث من ماهی 100 تا 150 گیگ از سایتتون دانلود داشته باشن و این حق رو برای خودم میبینم که این انتظار رو داشته باشم

    1
    0
    رسول 3 سال پیش

    میشه لطفا این سوالمو جواب بدین که بدونم دانلود کنم یا بازم صبر کنم؟
    دوبله شده ی بدون سانسور این سریال رو میزارین یا زیرنویسش رو دانلود کنیم؟
    ممنون میشم جواب بدین

    0
    0
      ilya 3 سال پیش

      سلام
      عزیز بدون سانسورش مشخص نیست اصلا

      0
      0
    پوریا 3 سال پیش

    سلام من پوریا هستم ممنون از سایت خوبتون.

    0
    0
    Amir 3 سال پیش

    سلام خوب کدوم بدون سانسور هست

    1
    0
    Sara 3 سال پیش

    عالیه عاشق فیلمشم فقط چرا نصفه تموم شد؟چرا قسمت جدیدشو نمیذارید؟

    0
    0
    Leila 3 سال پیش

    سایتتون عالیههه
    فقط اگر زیرنویس انگلیسی هماهنگ با نسخه رو هم قرار بدین خیلی عالی میشه?سپاس⚘

    0
    0
    امیر 2 سال پیش

    سلام خدمت دست اندر کاران سایت بسیار بسیار عالی فیلم تو سریال . آقا واقعا با فاصله بعترین سایت هستید من همیشه از همین سایت دانلود میکنم. خیلی ممنون همینطور ادامه بدید.?
    امیدوارم فصل دومم همینطور عالی بزارید

    0
    0
    احمد 2 سال پیش

    فیلم داستانش عالیه وتشکر بایدکرد ازعوامل این سایت واقعا دمشون گرم هم سانسور شده وبه صورت بدون سانسور دراختیار گزاشتن فصل دوم این سریال هم تا برج ۱۰ میاد لطف کنید که فصل دومش روهم به همین صورت تو سایتیون قرار بدین باتشکر

    0
    0
    محمد مهدی 2 سال پیش

    سلام.
    ادمین فصل دوم رو چرا قرار نمیدی ؟؟؟
    14 آذر اکران شده.

    1
    0
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      قرار میگیره

      0
      0
    ربطی نداره 2 سال پیش

    من فصل اول رو دیدم بدون سانسور بود بعد با همین تصور فصل2 رو دان کردم دیدم سانسوره نه توهین کردم نه چیزی فقط یه لطفی به خودتون بکنید وهر کدوم سانسور شدست بنویسید جلوش همین

    0
    0
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      عزیز اون بالا با رنگ زرد نوشتیم سانسور

      0
      0
    امیرمحمد 2 سال پیش

    بهتر نیست هم سانسور شده هم بدون سانسورشو بزارید؟ آره بعضی وقت ها هم سانسور شده لازمه ولی نه کلاً

    0
    0
      محمد مهدی 2 سال پیش

      سلام.
      باهات کاملا موافقم من کلا از فیلم سانسور شده حالم به هم میخوره چون هیچی از داستان فیلم نمیفهمم.
      به نظر شما الان فصل دومش سانسور شده هستش ؟؟؟؟

      0
      0
    سجاد 2 سال پیش

    داداش سانسور چرا میزاری اصلا، بخدا اگه سایتت به اسم یه سایت بدون سانسور و رایگان بشناسن همه خیییلی کاربرات بیشتر میشن تا وقتی که هم سانسور شده میزاری هن بدون سانسور

    مثل اینه کوبیده درست کنی بجای سماق نوتلا بزاری کنارش بگی شاید یکی نوتلا هم دوست داشت?

    0
    0
    سپهر 2 سال پیش

    سلام من آخر نفهمیدم نسخه زیرنویس فارسی بدون سانسور هست یا سانسور شده هستش ممنون میشم یکی به من جواب بده که دانلودش کنم
    متشکرم

    0
    0
    جیمی 2 سال پیش

    ببخشید فصل 2
    رو کی دوبله میکنین تروخدا دیگ سانسور نکنین بخدا من وقتی میخوام فیلم دانلود کنیم ی راست میام ط سایت شما ک بدون سانسور??

    0
    0
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      تا چند رزو دیگه قرار میگیره

      1
      0
        جیمی 2 سال پیش

        ممنونم ک جوابمو دادین?❤️

        0
        0
      ilya 2 سال پیش

      سلام
      تا چند روز دیگه قرار میگیره

      1
      0
    Ashkan 1 سال پیش

    اقا چرا فصل دو همش سانسوره

    0
    0
    Alex2005 1 سال پیش

    سلام و خسته نباشید.
    اولا ممنون بخاطر سایت خوبتون و احترام به سلایق مختلف.
    فصل دوم سریال ویچر زیرنویس چسبیده دانلود نمیشه و مرتبا ارور میده. ممنون میشم بررسی کنید

    0
    0
    محسن 1 سال پیش

    چرااااا سانسور شده خب سه نوع فیلمش میکردید یکی سانسور شده زبان دوبله فارسی یکی کامل زبان اصلی یکی هم کامل دوبله به همراه زیر نویس دارید شهرت خودتون رو میبرید زیر سوال با این سانسور ها

    6
    0
    صالح 1 سال پیش

    تنها سایتی که سانسور نشده میذاشت همین بود داری سایتتو خراب میکنی با فیلمهای مزخرف و سانسور شده
    من طرفدار سرسخت این سایت بودم ولی با قرار دادن فیلم سانسور شده دارید ذهنیت منو نسبت به سایتتون عوض میکنید سانسور شده نزارید وگرنه هرچی طرفدار داری نابود میکنی

    6
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *