بستن

74% رضایت

دانلود فیلم جواب منفی Nope 2022 با دوبله فارسی

ترسناک , راز آلود | آمریکا | 2 ساعت و 10 دقیقه | 2022 | 74 % رضایت | 10/ 7.2
بازیگران : Brandon Perea، Daniel Kaluuya، Keke Palmer،
کارگردان : Jordan Peele

بالای 17 سال

دوبله

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

خلاصه فیلم جواب منفی Nope : در فیلم جواب منفی Nope 2022 اهالی یک شهر دورافتاده و متروکه در کالیفرنیا، با اتفاقی عجیب و غریب و وحشتناک روبرو می‌شوند که تاکنون تجربه نکرده بودند…
درباره فیلم جواب منفی Nope : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Jordan Peele در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم جواب منفی بازیگرانی چون Brandon Perea، Daniel Kaluuya، Keke Palmer، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

693.8MB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم جواب منفی Nope : در فیلم جواب منفی Nope 2022 اهالی یک شهر دورافتاده و متروکه در کالیفرنیا، با اتفاقی عجیب و غریب و وحشتناک روبرو می‌شوند که تاکنون تجربه نکرده بودند…
درباره فیلم جواب منفی Nope : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Jordan Peele در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم جواب منفی بازیگرانی چون Brandon Perea، Daniel Kaluuya، Keke Palmer، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

جواب منفی (به انگلیسی: Nope) یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌ کنندگی مشترک جوردن پیل است که توسط مانکی‌پا پروداکشنز ساخته شده‌است.این فیلم ترسناک توانست پس از اکران مخاطبان زیادی به خود جذب کند.

خلاصه فیلم جواب منفی

در خلاصه داستان فیلم سینمایی جواب منفی ۲۰۲۲ آمده است که ساکنان یک دره دورافتاده در داخل کالیفرنیا شاهد یک کشف عجیب و وحشتناک هستند. داستان فیلم Nope 2022 درباره خواهر و برادری است که صاحب یک مزرعه پرورش اسب هستند و پدرشان را بخاطر سقوط یک شئ مرموز از آسمان از دست داده اند. آن‌ها رفته رفته درمی‌یابند که آسمان آن قسمت شوم و مرموز است. حالا او جی و امرالد باید با کمک یک فروشنده و متخصص تکنولوژی به نام آنجل تورس و مستندسازی به نام آنتلزر هولست این حوادث و اتفاقات مرموز را ضبط کنند تا جلوی صاحب پارک سرگرمی مجاور را که از مسئله سود می‌برد بگیرند‌.بدون شک فیلم جواب منفی می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک دوبله فارسی باشد

نقد و برسی فیلم جواب منفی

جواب منفی در خط داستانی خود از الگوی فیلم های علمی تخیلی با موضوع هجوم بیگانگان بهره می‌گیرد. با فیلم سینمایی جواب منفی 2022 جردن پیل ثابت کرد که می داند چگونه یک فیلم تابستانی سرگرم کننده باورنکردنی از موجودات فضایی بسازد که بتواند مخاطبان را به خود جذب کند او در عین حال به مردم در مورد ماهیت طبیعت و خطرات هشدار می‌دهد.او با این شاهکار سینمایی بار دیگر توانست قابلیت های خود را به رخ بکشد. جردن پیل به همراه آری استر و رابرت اگرز، شروع‌ کننده فصل تازه‌ای برای فیلم‌های ترسناک بود؛ یک فیلمساز آینده‌دار که در همان ابتدای ورود به اهالی سینما یادآوری کرد که ژانر وحشت هم به اندازه‌ی خود از جنبه‌ی زیبایی شناسی حرف‌هایی برای گفتن دارد، ژانر مهجوری که در گذر زمان آن را فراموش کرده بودیم که می‌تواند گران‌مایه، جامعه‌شناسی و فلسفی باشد. اما در حال حاضر باید جردن پیل را فراتر از یک کارگردان دانست، زیرا او با فیلم Nope آمده است تا شکوه سینمایی خود را به رخ بکشد.

 تنش های درونی جذابی در فیلم وجود دارد. این تنش‌ ها با تعلیقی بی نقص و مدیریت شده همراه هستند. شوخی های بی‌پروا و فضای فریبنده و آزاردهنده فیلم در دل مکانی کاملا عجیب و غریب از موارد عالی فیلم جواب منفی هستند.این فیلم در تمامی صحنه های خود ترس و هیجان جای داده است و بیننده در حین تماشای فیلم کسل نمی شود فیلم همیشه در اوج است و مثل همیشه در فیلم‌های جردن پیل، سرنخ‌ها و انعکاس‌ها آنقدر دقیق و با دقت چیده شده‌اند که تشخیص همه چیز در بار اول دشوار است واتفاقات آن غیر قابل پیش بینی است. باید توجه داشت فیلم Nope در درجه اول یک فیلم علمی‌ تخیلی ترسناک است، اما همچنین یک روایت کلاسیک در مورد ساکنان یک مزرعه است که باید با تهدیدی از بیرون مواجه شوند. حوادث فیلم کاملاً آهسته شروع می‌شود، زندگی در یک مزرعه منزوی ریتم خاصی دارد. با این حال، زمانی صحبت از رویارویی با یک بیگانه به میان می‌آید، شگفتی بیشتر می‌شود. در حقیقت با قصه این فیلم شکلی از موجود بیگانه در مجاورت یک دره ظاهر می‌شود که ظاهراً علاقه‌ای به همزیستی مسالمت‌آمیز با ساکنان دره ندارد. این بیگانه ناشناس، مانند کوسه قاتل آرواره‌ها در فیلم اسپیلبرگ، از چشمان انسان پنهان می‌شود و با حضور نامرئی، اما به شدت احساس شده خود وحشت ایجاد می‌کند. این فیلم به شدت بر این موضوع تمرکز کرده است که چگونه جامعه امروزی از نگاه کردن مستقیم به همه چیز می‌ترسد، به خصوص زمانی چیزهایی که باید ببینیم موجب ناراحتی ما می‌شوند. گاهی اوقات پذیرش واقعیت آسان نیست، به خصوص زمانی که واقعیتی است که می‌توانید آن را تغییر دهید.و در نهایت فیلم جواب منفی یا Nope با در نظر گرفتن زیرلایه‌های فیلمنامه اثر قابل توجهی به شمار می‌رود که حداقل توانسته کنایه‌های اجتماعی خود را در قالب یک اثر تخیلی به مخاطب ارائه کند.

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده‌است. در این‌گونه فیلم‌ها از صحنه‌های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود،موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌است.

اولین فیلم‌های این ژانر از سال ۱۸۹۰ تولید شدند. در اولین فیلم‌های ترسناک، معمولاً موجودی فراطبیعی و ناشناخته یا حیوانی خطرناک شخصیت منفی (شرور) داستان بود. شروع ساخت فیلم‌هایی که ترس مستقیم انسان از انسان را نشان می‌دهند، به دهه ۶۰ میلادی و فیلم روانی ساخته آلفرد هیچکاک، که از نظر خیلی‌ها بزرگترین کارگردان این سبک است، برمی‌گردد. بعدها، فیلم درخشش هم توسط استنلی کوبریک ساخته شد؛ که آن نیز از بزرگ‌ ترین فیلم‌های ترسناک به حساب می‌آید. فیلم‌های ترسناک، زیرشاخه‌های گوناگونی دارند؛ که فیلم اسلشر و فیلم روان‌شناختی از محبوب‌ ترین آن‌ها هستند. در فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی (به انگلیسی: psychological horror film)، به ندرت از خشونت یا خون استفاده می‌شود؛ در فیلم‌های روانی و حلقه نیز از همین سبک استفاده شده‌است. فیلم‌های اسلشر (به انگلیسی: Slasher Movie)، از خشونت بسیار زیاد و معمولاً از دست دادن اعضای بدن، تکه‌ تکه شدن  استفاده می‌کنند.

بازیگران فیلم جواب منفی

در فیلم جواب منفی بازیگران مطرح امریکایی نقش افرینی کرده اند که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت شما نیز با  دانلود فیلم جواب منفی و تماشای آن با ما همراه باشید

دنیل کالویا در نقش او جی هیوود

دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) نویسنده و بازیگر بریتانیایی متولد 24 فوریه 1989 (۵ اسفند ۱۳۶۷) است. او پیش از این در فیلم Get out ساخته جردن پیل نقش آفرینی داشته و بسیار خوش درخشیده. دنیل کالویا چندین جایزه مختلف آکادمی، بفتا، گیلد و امی برنده شده است. او در سال 2021 جز 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت.

نقش آفرینی زیبای او در فیلم یهودا و مسیح سیاه یکی از تاثیرگذارترین نقش آفرینی‌‌های او بود. حال او را به عنوان نقش اصلی فیلم جواب منفی ۲۰۲۲ می بینیم

ککه پالمر در نقش امرالد هیوود

ککه پالمر (Keke Palmer) خواننده و بازیگر آمریکایی متولد 26 آگوست 1993 (۴ شهریور ۱۳۷۲) است.‌ او به طور کلی برای نقش‌های کمدی‌اش در سریال‌ها شناخته می‌شود. او تاکنون چندین جایزه امی و گیلد برنده شده است. در سال ۲۰۱۹، مجله تایم ککه پالمر را به عنوان تاثیرگذارترین فرد جهان انتخاب کرده است.

حال نقش آفرینی او را در فیلم سینمایی جواب منفی 2022 خواهیم دید. او در این فیلم نقش امرالد خواهر او جی و یکی از صاحبان مزرعه پرورش اسب را دارد. انتخاب یک بازیگر طنز و خواننده برای فیلمی ترسناک حقیقتا ریسک بزرگی می‌طلبید که ککه پالمر از پس آن خوب برآمد.

برندون پرهآ در نقش آنجل تورس

برندون پرهآ (Brandon Perea) بازیگر جوان و با استعداد اهل آمریکا متولد 25 مه 1995 (۴ خرداد ۱۳۷۴) است‌. او بازیگری را از سال 2012 شروع کرد اما در سال 2016  با سریال او ای دیده شد‌. برندون اصالتی فیلیپینی – پرتوریکویی دارد. کارنامه بازیگری برندون پرهآ مجموعا شامل 6 فیلم، 2 سریال می‌شود. اما این بازیگر توانست با نقش انجل تورس در فیلم جواب منفی ۲۰۲۲ خوش بدرخشد به طوری که این قش از نقش های ماندگار او محسوب شود.

مایکل وینکات در نقش آنتلرز هولست

مایکل وینکات (Michael Wincott) بازیگر کانادایی که بیشتر برای صدای جذاب، عمیق و خش دار خود شناخته می‌شود، متولد 21 ژانویه 1955 (۱ بهمن ۱۳۳۶) است. او بازیگری را از 1976 شروع کرد. او از کودکی به تئاتر و سینما علاقمند بود و اولین فیلم خود را با عنوان Earthbound در سال 1976 بازی کرد و 43 فیلم در کارنامه خود ثبت کرده است. حال این بازیگر کانادایی پس از 5 سال دوباره در فیلم سینمایی جواب منفی 2022 جردن پیل به ایفای نقش پرداخت.

استیون ین در نقش ریکی (جوپ) پارک

یئون سانگ یئوپ که با نام حرفه‌ای استیون ین (Steven Yeun) معروف است، در 21 دسامبر 1983 (۳۰ آذر ۱۳۶۲) متولد شد. او یکی از بازیگران خوب کره و سینمای جهان محسوب می‌شود. او تاکنون برنده و نامزد چندین جایزه شده و فیلم‌های خوبی در کارنامه خود دارد.اگرچه استیون ین نقش اول نخواهد بود اما به عنوان بازیگری مکمل عملکرد خوبی دارد. او در فیلم جواب منفی ۲۰۲۲ در نقش ریکی پارک خوش درخشید.در ادامه با دانلود فیلم جواب منفی با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید

دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از رن اشمیت (Wrenn Schmidt) در نقش امبر پارک،کیث دیوید (Keith David) در نقش اتیس هیوود،دون گرای (Devon Graye) به عنوان رایدر مویبریج،تری نوترای (Terry Notary) به عنوان گوردی،باربی فریرا (Barbie Ferreira) در نقش نسی

کلام اخر 

چنانچه به دنبال سرگرمی خالص هستید، جواب منفی یک اثر تجاری مهیج با شیوه های فیلم ترسناک است که می‌تواند آخرهفته‌ هیجان‌انگیزی را برای مخاطب رقم بزند اما اگر علاقه‌ دارید در بطن رویدادها حضور داشته باشید و به معنای عمیق‌تری برسید،بدون شک فیلم جواب منفی می تواند یکی از بهترین گزینه ای شما برای دانلود فیلم ترسناک باشد

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    افشین 2 سال پیش

    مزخرف

    7
    0
    مصطفی 2 سال پیش

    مزخرف اندر مزخرف

    3
    0
    @farrokhi_mr 2 سال پیش

    طراحی جانور آسمانی مسخره بود یه سفره ماهی که باز میشه شبیه بادبان کشتی میشه بعدشم حالت های مسخره داره که هرکی نگاهش کنه میخورتش داستان مسخره ای داره.

    3
    0
    Babak 1 سال پیش

    از تریلرش ک هیچ چیزی برای گفتن نداره و دریغ از یک صحنه ی اکشن یا مهیج بجز تصاویر تخمی تخیلی ،، معلوم بود ک فیلمش ب اندازه گوزهم نمیارزه.نویسنده و کارگردان جفتشون عضو بیماران دیوونه خونه بودند ،شک نکن.

    4
    0
    سانسوری گا 1 سال پیش

    از اول تا اخرشم سانسورای مزخرف. من نمیدونم چه فکری پیش خودشون میکنن با این سانسورا. بیت رهبری ببینه فیلمو بهتره مال مردم نیس این سانسورا

    4
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *