بستن
انیمیشن سریالی مرد اره ای Chainsaw Man 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
انیمیشن سریالی مرد اره ای Chainsaw Man 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
انیمیشن سریالی مرد اره ای Chainsaw Man 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

80% رضایت

انیمیشن سریالی مرد اره ای Chainsaw Man 2022 دوبله فارسی

اکشن , انیمیشن | ژاپن | | 2022 | 80 % رضایت | 10/ 8.8
کارگردان :

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه سریال مرد اره ای Chainsaw Man : خلاصه داستان : انیمه مرد اره ای 2022 داستان در مورد مرد جوانی که رها شده بود تا بمیرد، با شیطان خانگی خود هم پیمان می شود و دوباره به عنوان یک موجود نیمه انسان نیمه شیطان متولد می شود. او پس از آن به سازمانی می پیوندد که شیاطین را شکار می کنند و ...
درباره سریال مرد اره ای Chainsaw Man : محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریالانیمیشن مرد اره ای بازیگرانی چون Kikunosuke Toya، Ryan Colt Levy، Tomori Kusunoki، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود نسخه زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال مرد اره ای Chainsaw Man : خلاصه داستان : انیمه مرد اره ای 2022 داستان در مورد مرد جوانی که رها شده بود تا بمیرد، با شیطان خانگی خود هم پیمان می شود و دوباره به عنوان یک موجود نیمه انسان نیمه شیطان متولد می شود. او پس از آن به سازمانی می پیوندد که شیاطین را شکار می کنند و ...
درباره سریال مرد اره ای Chainsaw Man : محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن ، انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریالانیمیشن مرد اره ای بازیگرانی چون Kikunosuke Toya، Ryan Colt Levy، Tomori Kusunoki، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

Chainsaw Man  مرد اره ای است که توسط تاکسوکی فوجیموتو نوشته و تصویر گری شده است.این انیمه در ژانرمانگا کمدی ترسناک است که پس از اکران توانست مجبوبیت زیادی در بسیاری از کشور ها به دست بیاورد. این مجموعه از دسامبر ۲۰۱۸ تا دسامبر ۲۰۲۰ در هفته‌ نامه شونن جامپ شوئیشا به صورت سریالی ارائه شده‌است. تا اکتبر ۲۰۲۲ فصل‌های آن در دوازده جلد تانکوبون جمع‌ آوری شده‌است. انتشار قسمت دوم مانگا در مجله آنلاین شونن جامپ+ انتشارات شوئیشا از ژوئیه ۲۰۲۲ آغاز شد.در ادامه با دانلود انیمه مرد اره ای با ما همراه باشید.

خلاصه انیمه مرد اره ای 

داستان در دنیایی شبیه سال ۱۹۹۷ رخ می‌دهد که شیاطین (آکوما) از ترس‌های انسان‌ها متولد می‌شوند. شیاطینی خطرناک و بد سرشت که قدرت آن‌ها براساس ترسی است که برمی‌انگیزند و بین جهنم و زمین سرگردان هستند. از طرفی انسان‌ها هم می‌توانند با این شیاطین قرارداد ببندند و با آن ها همدست می شوند تا از قدرت آن‌ها استفاده کنند. مثلا در قسمت اول با یک شیطان زامبی روبه‌ رو می‌شویم که می‌تواند اعضای یاکوزا را مثل زامبی‌هایی تحت فرمان خود درآورد.و توانست از قدرت های او استفاده کند.

در سمت مقابل هم افرادی شیطان ‌کش متخصص برای شکار و نابودی این موجودات شیطانی فعالیت می‌کنند.آن ها تلاش می کنند تا این موجودات را از بین ببرند و انسان ها را از ازار و اذیت این موجودات خلاص کنند. البته شیاطین در شرایطی خاص می‌توانند در بدن انسان‌های مرده ساکن شوند و خاطرات و شخصیت آن‌ها را به ‌دست آورند. به‌ علاوه شیاطینی که شمایل طبیعی انسان‌ها را دارند با انسان‌ها خوب هستند.این شیاطین با گونه دیگر خود بسیار فرق دارند

دنجی، قهرمان داستان، پسری جوان و افسرده است که بسیار فقیر است او با فروش چند عضو بدنش و کار به‌ عنوان یک شیطان‌ کش قصد دارد بدهی پدر مرحومش را به یاکوزا بپردازد.او سر انجام موفق می شود به عنوان یک شیطان کش ماموریت خود را آغاز کند دنجی به کمک سگش پوچیتا که مسلح به یک اهریمن اره‌ برقی است از طرف یاکوزا مامور کشتن موجودات شیطانی می‌شود، درحالی‌که تقریبا تمام پولی را که کسب می‌کند باید به رئیس یاکوزا بدهد. در دنیایی که اهریمن برای دوام، نیاز به ازبین ‌بردن افراد شیطان‌کش دارد، زندگی دنجی همیشه در خطر است.جان او مدام از طرف شیاطین در خطر است.در ادامه با دانلود انیمه اره برقی با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

درحالی ‌که رویای دنجی داشتن یک زندگی معمولی مثل سایر جوانان است، اما انگار قرار نیست این اتفاق هیچگاه به ‌وقوع بپیوندد، چرا که تاریخ مصرف او برای یاکوزا به شکل دلخراشی به ‌پایان می‌رسد. مرگ برای دنجی به‌ خاطر قراردادی که به پوچیتا اجازه می‌دهد با او ادغام شود به تعویق می‌افتد و دنجی به ترکیبی از انسان و شیطان تبدیل می‌شود که توانایی اره‌ برقی پوچیتا را…با دانلود انیمه حمه به تایتان به تماشای این انیمه زیبا بنشنید.

معرفی شخصیت های مرد اره ای 

دِنجی 

پسر جوانی (که خود را ۱۶ ساله اعلام می‌کند) با موهای بور شلخته. او چشمانی قهوه ای مایل به زرد دارد. وی در کودکی پس از مرگ پدرش، هیچ ارثی جزء بدهی پدر مرحومش به یاکوزا نمی‌گیرد. او پس از ملاقات با اهریمن اره برقی، پوچیتا، در تلاش برای تسویه بدهی خود به یک شکارچی شیطان برای یاکوزا تبدیل می‌شود. بعد از اینکه یاکوزاها، که تحت کنترل اهریمن زامبی بودند، به او خیانت کردند او می‌میرد، و پوچیتا قلب خود را به او می‌دهد، و با دِنجی قراردادی را منعقد می‌کند که با تبدیل شدن به قلب او، پوچبتا رویاهای یک زندگی عادی را برای دِنجی به ارمغان می‌آورد. پس از این، او می‌تواند با کشیدن طناب بر روی سینه خود به یک اهریمن مخوف معروف به مرد ارّه‌ای تبدیل شود. وی پس از ملاقات با ماکیما، به یک شکارچی اهریمن در سازمان امنیت ملّی تبدیل می‌شود تا بتواند مانند یک انسان ساده زندگی کند. انگیزه اصلی او برای زندگی علاقه به ماکیما است.

ماکیما

زنی مرموز که به نظر می‌رسد حوالی بیست سالگی اش است. او یک شکارچی اهریمن امنیت ملی است، که دنجی را به عنوان حیوان خانگی انسانی خود گرفت. ماکیما حیله‌گر، باهوش و زیبا، با سوء استفاده از جذابیت خود به دنجی وعده‌های رابطه عاشقانه و جنسی می‌دهد، در همین حال او را تهدید به نابودی می‌کند در صورت عدم تمکین از او، او را کنترل می‌کند. حتی اگر دنجی واقعاً او را دوست دارد، اما ماکیما فقط در قلب دِنجی توسط مرد ارّه برقی مجذوب می‌شود. بیشتر داستان، اهداف او ناشناخته است و وفاداری او به انسانیت تا حدودی مبهم است. بعداً مشخص شد که او اهریمن کنترل است که ترس از کنترل را در بر می‌گیرد و به دنبال استفاده از قدرت مرّد اره برقی برای ایجاد جهانی بدون رنج است. همچنین مشخص شده‌است که ماکیما دلیل اصلی بدبختی‌هایی است که برای دنجی اتفاق افتاده‌است. پس از کشته شدن توسط دنجی، وی در کودکی دوباره متولد شد و تحت مراقبت دنجی قرار گرفت تا وی بتواند او را بهتر از آنچه در زندگی گذشته بود تربیت کند.

آکی هایاکاوا

یک شکارچی اهریمن امنیت ملی که زیر نظر گروه ویژه ماکیما لشکر ۴ کار می‌کند. او با اهریمن نفرین و اهریمن آینده قرارداد بسته‌است و به او این امکان را می‌دهد که در ازای عمر خود از یک سنبله قدرتمند استفاده کند و چند ثانیه آینده را ببیند. او پیش از این با اهریمن روباه قرارداد داشت و به او اجازه می‌داد سر آن را احضار کند. آکی معمولاً فردی کاملاً رواقی است، وقتی در کنار شکارچیان اهریمن است، بالغ و قابل اعتماد عمل می‌کند، اما هر وقت تنها باشد بسیار افسرده‌است و در خودش فرومی‌رود. علی‌رغم درگیری با آنها، او در واقع به دنجی و پاور اهمیت می‌دهد که هر دو را به عنوان دوستان بسیار عزیز خود ببیند و حاضر است خود را فدای آنها کند. او در حالی که از ماکیما محافظت می‌کرد و در اختیار اهریمن تفنگ قرار گرفت، کنترل خود را از دست داد و تحت کنترل او درآمد، بنابراین دِنجی مجبور به کشتن او شد. بعداً مشخص شد که ماکیما قصد داشت او را به عنوان بخشی از نقشه شکست دنجی، کشته باشد.

پاوِر 

یک اهریمن خون و یک شکارچی اهریمن امنیت ملی که بخشی از تیم ویژه ماکیما است. پاور مانند یک زن جوان با موهای صورتی رنگ به نظر می‌رسد که تا وسط کمرش می‌رسد. او به عنوان یک اهریمن شاخهای قرمز روشن از بالای سرش بیرون زده‌است. پاور، خشونت را دوست دارد، رفتار کودکانه دارد و حریص است. اصلاً به کسی اهمیت نمی‌دهد و مایل است برای رضایت خود به دیگران آسیب برساند. پاور به شدت به گربه‌اش، میویی اهمیت می‌دهد. مایل است جان خود را فدا کند تا دنجی را از شر اهریمن خفاش نجات دهد. او به شدت به دنجی و آکی، اولین دوستان واقعی اش اهمیت می‌دهد. بعداً توسط ماکیما در مقابل دنجی کشته می‌شود، به عنوان بخشی از برنامه او برای شکست دنجی با دادن خوشبختی به او و سپس از بین بردنش. پاور به عنوان اهریمن خون با خون دنجی احیا می‌شود، اما دوباره توسط ماکیما زخمی می‌شود. قبل از مرگ، پاور با دنجی قرارداد می‌بندد در ازای دریافت خون او، از دنجی می‌خواهد که اهریمن خون متولد شده را پیدا کند و دوباره او را به پاور تبدیل کند تا دوباره با هم دوست شوند.در ادامه با دانلود انیمه مرد اره ای بدون سانسور با ما همراه باشید.

نقد و بررسی مرد اره ای

مرد اره برقی در درنیایی اتفاق می افتد که شیاطین از ترس انسان ها سرچشمه می گیرند.شیاطین که معمولا بسیار خطرناک در نظر گرفته می شوند از جهنم سرچشمه می گیرند و مردم می توانند برای به دست آوردن قدرت خود قرار دادهایی را از آنها بپذیرند.شکارچیان شیطان برای استخدام یا اعدام شیاطین نیر وجود دارند.با این حال شیطان قوی تر در جهنم زندگی می کنند.که همگی هرگز نمرده اند و توسط شیطان جهنمی قوی تر نظارت می شوند. مشخص نیست دنجی در چه دنیایی زندگی میکنه، اما تو این دنیا شیاطین در کنار انسان ها زندگی میکنن و شیاطین برای همه قابل مشاهده هستن. همین امر موجب مرموزی داستان انیمه مرد اره ای شده است.مرد اره ای تقریبا سیاه و سفید هستش در نتیجه رنگ های فوق العاده و گرافیک سمش رو مدیون استودیو ماپا هستیم. Mappa نشون داده است که بهترین گزینه برای ساخت داستان زیبا و پر جزئیات فوجیموتو هست. انیمه مرد اره ای یکی از پرطرفدارترین ژانرها در این سبک، ژانر ماجراجویی و خصوصاً هیولاکشی است. چِینسامن، ساخته‌ استودیو MAPPA است. روی سطح داستان، می‌توان خشونت و زد و خورد را به وفور مشاهده کرد که خود از عناصر جذابیت آن است؛ اما اگر از سطح بگذریم و عمیق‌تر در داستان فرو رویم، به خانواده، پیوند‌های ناگسستنی و قدرتمندی خواهیم رسید که شخصیت‌های اصلی داستان را در سختی و مشکلات کنار هم نگاه می‌دارد. شخصیت ساده و قانع دنجی در برابر پیچیدگی‌هایی که با آن روبرو می‌شود، گاهی همراه با خشونت و گاهی همراه با طنز است که به این دو عنصر توازن خوبی در انیمه بخشیده و بیننده هیچ‌گاه از تماشایش دلزده نخواهد شد.انیمه داستان بسیار جذابی را دنبال می کند. مانگای Chainsaw man با داستان مهیج و مرموز، طنز تلخ و طنز وحشتناک و از همه مهمتر خشونت افراطیش شهرت داره که موفق شده جوایز مطرحی رو کسب کند.این انیمه زیبا یکی از شاهکار های انیمه است که تاکنون ساخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت زیاد انیمه اره برقی تم غمگین آن است که اغلب به عنوان نسخه ترسناک به تصویر کشیده شده است.سبک هنری فوجیموتو تاتسوکی همیشه محل گفتگو در دنیای مانگا بوده است.او تصمیم می گیرد که طرحی را به طور کامل تقویت نکند و به آن احساس تلخ و خشن بدهد.درست مثل اکثر شخصیت هایش از نظم خارج می شود و به آن حس واقعی رئالیسم می دهد.به نظر می رسد شخصیت ها احساسات واقعی انسانی را تجربه می کنند. هر شخصیت در دنیای شبیه به یک شخصیت واقعی است.آنها جاه طلبی های خاص خود را دارند و دلایل خاص خود را برای ادامه راه دارند و تنها مهره ای برای توسعه شخصیت اصلی نیستند.مرد اره برقی ممکن است بهترین مجموعه ای از شخصیت های جانبی را داشته باشد.هیچ یک از آنها احساس بار سنگینی نمی کنند و به شیوه منحصر به فرد خود به داستان کمک می کنند.

انیمه

اَنیمه  یک سبک از طراحی با دست و پویانمایی رایانه‌ای (انیمیشن) است که خاستگاه آن ژاپن بوده‌است و معمولاً بر مبنای مانگا، لایت ناول، یا بازی‌های ویدئویی ساخته می‌شود. در خارج از ژاپن و در زبان انگلیسی، انیمه منحصراً به پویانمایی تولید شده در ژاپن اشاره دارد. با این حال، در ژاپن و زبان ژاپنی، انیمه (اصطلاحی که در واقع از کوتاه شدن واژهٔ انگلیسی انیمیشن گرفته شده‌است) تمامی آثار پویانمایی را بدون در نظر گرفتن سبک یا منشأ آن توصیف می‌کند. انیمه‌ها دارای خصوصیاتی از قبیل نقاشی‌های رنگارنگ، شخصیت‌های پرجنب و جوش، داستانی همراه با پیکار و نبرد و اغلب با موضوعاتی خیالی همراه است که در آینده رخ می‌دهند. انیمه‌ها به ژانرهای متعددی طبقه‌بندی می‌شوند که مخاطبان گوناگون و گسترده را مورد هدف قرار دهد.

نمایش انیمه‌ها از طریق پخش در شبکه‌های تلویزیونی، مستقیماً در رسانه‌های خانگی و همچنین اینترنت صورت می‌پذیرد. صنعت انیمه متشکل از بیش از ۴۳۰ شرکت تولیدکننده از جمله استودیوهای بزرگی مانند: استودیو جیبوری، کیوتو انیمیشن، سانرایز، بونز، یوفوتیبل، ماپا، ویت استودیو، کومیکس ویو فیلمز، و توئی انیمیشن است. انیمه یک سبک منحصر به فرد است. در مورد ریشهٔ واژهٔ انیمه مناقشه‌هایی وجود دارد. اصطلاح انگلیسی «انیمیشن» در کاتاکانای ژاپنی آن است. بعضی منابع ادعا می‌کنند که انیمه از اصطلاح فرانسوی انیمیشن، یعنی dessin animé، گرفته شده‌است اما دیگران باور دارند که این قضیه یک افسانه است. در زبان فرانسوی anime به عنوان صفت به معنی جاندار و متحرک است. در انگلیسی، انیمه (زمانی که به عنوان یک اسم مصطلح استفاده شود) معمولاً حالت اسم جمع دارد. پیش از استفاده فراگیر واژه انیمه، اصطلاح ژاپنیمیشن در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ رایج بود. در اواسط دهه ۱۹۸۰ واژه انیمه کم ‌کم جایگزین ژاپنیمیشن شد. به‌ طور کلی، در حال حاضر واژه اخیر تنها برای تشخیص و اشاره به انیمیشن‌های ژاپنی بکار می‌رود.

واژه انیمه گاهی مورد نقد نیز قرار گرفته‌ است؛ مثلاً در سال ۱۹۸۷ هایائو میازاکی بیان کرد که از این اصطلاح متنفر است زیرا به نحوی به ویرانی صنعت انیمیشن ژاپن اشاره می‌کند. او این ویرانی را با انیماتورهای بدون انگیزه ولی پرکار برابر دانست که با تکیه بر یک پیکرنگاری ثابت از ویژگی‌های چهره و اغراق در حواس حرکتی طراحی می‌کنند اما عمق، کمال، احساس یا فکر در کار آنان دیده نمی‌شود.

کلام آخر

اگر به دنبال یک انیمه جذاب هستید پیشنهاد می کنم حتما انیمه مرد اره ای را تماشا کنید.این انیمه با صحنه های اکشن و هیجانی می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.از دیگر پیشنهاد های ما برای شما دانلود انیمه بلیچ است با تماشای این انیمه فوق العاده اوقات خوشی را سپری کنید؛ فیلم اوپنهایمر در مورد ماجرای آزمایش یک پروژه می باشد که این پروژه توانست دنیا را تکان دهد، این فیلم سینمایی نیز جدا از بحث انیمه ها می تواند گزینه بزرگی برای تماشا و وقت گذرانی باشد.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ha3an 1 سال پیش

    شما فیلمها یا انیمه هایی که تو سایت قرار میدین سانسور میکنید یا نسخه اصلی قرار میدین
    من چنتا انیمه دیدم تو سایت میخاستم قبل دانلود جواب سوالم رو بگیرم

    1
    1
      pfarhangian 1 سال پیش

      انیمه ها بصورت سانسور شدس قربان

      4
      7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *