بستن
دانلود انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022
دانلود انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022
دانلود انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022

50% رضایت

دانلود انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022 دوبله فارسی

انیمیشن , خانوادگی | آمریکا | 1 ساعت و 57 دقیقه | 2022 | 50 % رضایت | 10/ 7.9
بازیگران : David Bradley، Ewan McGregor، Gregory Mann،

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio : انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022 در سال 1930 میلادی در ایتالیا روایت شده و در مورد یک عروسک چوبی به نام پینوکیو است که زنده می‌شود و رویای تبدیل شدن به یک پسر واقعی را در سر می‌پروراند اما…
درباره فیلم انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Guillermo del Toro در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن انیمیشن پینوکیو بازیگرانی چون David Bradley، Ewan McGregor، Gregory Mann، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

637.2MB

کیفیت : 1080p

2.1GB

خلاصه فیلم انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio : انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio 2022 در سال 1930 میلادی در ایتالیا روایت شده و در مورد یک عروسک چوبی به نام پینوکیو است که زنده می‌شود و رویای تبدیل شدن به یک پسر واقعی را در سر می‌پروراند اما…
درباره فیلم انیمیشن پینوکیو Guillermo del Toro’s Pinocchio : محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Guillermo del Toro در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن انیمیشن پینوکیو بازیگرانی چون David Bradley، Ewan McGregor، Gregory Mann، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

Guillermo del Toro’s Pinocchio

پینوکیو انیمیشن فانتزی موزیکال استاپ‌ موشن محصول سال ۲۰۲۲ است.انیمیشن پینوکیو از محبوبیت بالایی بین طرفداران این انیمیشن برخوردار است. این انیمیشن  به کارگردانی گیرمو دل تورو و مارک گوستافسون (در نخستین تجربهٔ کارگردانی بلند) است که بر اساس فیلمنامه‌ای از دل تورو و پاتریک مک‌هیل ساخته شده‌است. این انیمیشن زیبا و پر طرفدار بر اساس طرح گریس گریملی از نسخهٔ ۲۰۰۲ رمان ایتالیایی ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی در سال ۱۸۸۳ ساخته شده‌است. پینوکیو در سال ۲۰۰۸ به ‌وسیلهٔ دل تورو اعلام شد و در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ منتشر شود، اما این پروژه به طرح توسعه رفت. در ژانویه ۲۰۱۷، مک‌ هیل برای نوشتن فیلم‌نامه اعلام شد، اما تولید در نوامبر ۲۰۱۷ به حالت تعلیق درآمد زیرا هیچ استودیویی حاضر به تأمین بودجهٔ مالی آن نبود. این پروژه سال بعد پس از خرید به‌ وسیلهٔ نتفلیکس دوباره احیا شد. در ادامه با دانلود پینوکیو با دوبله فارسی با ما همراه باشید. اولین نمایش جهانی پینوکیو گیرمو دل تورو در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲ در جشنواره فیلم لندن بود. این فیلم در ۹ نوامبر ۲۰۲۲ در سینماهای منتخب اکران شد و در ۹ دسامبر از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و کارگردانی دل تورو و گوستافسون، انیمیشن، موسیقی متن و صداپیشگی آن را تحسین کردند.پینوکیو با داستان خوبش و همچنین کیفت ساخت عالی توانست مشهور شود 

خلاصه داستان پینوکیو

این فیلم بازگویی داستان معروف ایتالیایی کارلو کلودی در مورد عروسکی چوبی است که بعد از اتمام ساختش در کارگاه کوچک عروسک ساز پیر زنده می‌شود و رؤیای تبدیل شدن به یک پسر واقعی را در سر می‌پروراند.پینوکیو میخواهد  تبدیل به یک پسر واقعی شود تا در کنار عروسک ساز که آن را پدر خود می داند زندگی خوبی داشته باشد. داستان آن در ایتالیای فاشیست دهه ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد. اما، وقتی پینوکیو زنده می‌شود، معلوم می‌شود که پسر خوبی نیست، بلکه برعکس است و باعث شیطنت و حقه‌ بازی می‌شود. اما در هسته خود، پینوکیو «داستانی از عشق و نافرمانی است همان‌طور که پینوکیو تلاش می‌کند تا انتظارات پدرش را برآورده کند و معنای واقعی زندگی را بیاموزد.»

نقد و برسی انیمیشن پینوکیو

نسخه جدید پینوکیو تفاوت زیادی با نسخه قدیمی آن دارد اقتباس جدید دل تورو، قطعه‌ای حماسی است که از بخش‌هایی از داستان اصلی تشکیل شده (البته با پیچ و تاب‌هایی تازه‌) که صداپیشگان فوق‌العاده‌ای هم دارد (دیوید بردلی، ایوان مک گرگور، کریستوف والتز، تیلدا سوینتون، کیت بلانشت، ران پرلمن، فین ولفهارد، جان تورتورو، تیم بلیک نلسون و گرگوری مان جوان در نقش پینوکیو و پسر مرده‌ی ژپتو.). انیمیشنی با جلوه‌های بصری چشم‌نواز، موسیقی شاهکار از الکساندر دسپلات نامدار و از همه مهمتر کارگردانی مثل دل تورو که هم اشراف کامل بر داستان دارد و هم تخیل کافی برای تغییرش . این پینوکیوی تازه از آنچه بینندگان انتظار دارند تاریک‌ تر است که البته این به هیچ وجه نکته‌ای منفی یا هشداری برای والدین نیست. درست است که این انیمیشن به موضوعاتی نظیر مرگ، غم، جنگ و استثمار می‌پردازد اما این کار را با شیوه‌ای صادقانه، ظریف و کنجکاوی‌برانگیز انجام می‌دهد که کاملا مناسب کودکان است به این دلیل که اگر آنها را فقط با فیلم‌های مثبت و شاد بزرگ کنیم، طول می‌کشد تا با واقعیت‌های زندگی آشنا شوند.پس می توان گفت که این انیمیشن برای کودکان بسیار اموزنده است زیرا برای آن ها تجربه جدید برای شناخت دنیای واقعی است. در مفهوم تاریخی، دل تورو تا حدودی به متن اصلی (و حتی به فیلم دیزنی) وفادار است، داستان را بزک نمی‌کند و بسیاری از عناصر روایی اصلی را گلچین و حفظ می‌کند و در نهایت اثری منسجم‌تر و از لحاظ سیاسی معنادارتر خلق می‌کند. ژپتو پسرش را در جریان بمباران کلیسا توسط هواپیماهای نظامی از دست می‌دهد. بعدا در حالت نیمه‌هوشیاری، پسرکی چوبی می‌سازد و سپس بی‌هوش می‌شود و وقتی از خواب بیدار می‌شود متوجه می‌شود مخلوقش زنده شده. داستان زندگی پینوکیو از این نقطه شروع می شود.

بخش بزرگی از اسطوره‌ی پینوکیو مربوط به شرطی کردن رفتار کودکان است. متن اصلی کلودی تا حدی طنز و تلخ است؛ برای سال‌ها از داستان پینوکیو برای تشویق کودکان به پذیرش سه چیز مهم استفاده می‌شد: کار، یادگیری و اطاعت. این تعریفی از «خوبی» است که در بیشتر اقتباس‌ها ارائه می‌شود. پینوکیو هر زمان که از این دستورات منحرف می‌شود (خواه نافرمانی از پدرش باشد یا مدرسه نرفتن و خودخواهی) به دردسر میفتد و رنج می‌کشد. دقیقا به همین دلیل، پینوکیو در نسخه‌های مختلفی در طول جنگ جهانی دوم منتشر شد. هم با هدف تبلیغاتی برای کودکان بی‌نوای ایتالیایی و آلمانی و هم نسخه‌ اخلاقی دیزنی برای کودکان آمریکایی. پینوکیو در یک طرف جهان به هوادار نازی‌ها تبدیل شده بود و در سوی دیگر جهان به وسیله‌ای برای فراخواندن کودکان ایالات متحده به رفتار صحیح.همانطور که گفتم پینوکیو ساخته شد تا یک روش برای آگاه سازی کودکان باشد.در ادامه با دانلود انیمیشن پینوکیو با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید. پدر پینوکیو از او می‌خواهد کتاب‌هایش را بخواند و مانند بقیه‌ پسرها به مدرسه برود و تبدیل به چیزی شود که نیست. همه او را از هر طرف به سمتی می‌کشند. همه فقط می‌خواهند او یک عروسک دیگر باشد، بدون توجه به اینکه او هم یک انسان است و مانند همه‌ی انسان‌ها، زندگی منحصربه‌فردی دارد. داستان پینوکیو به طور کلی همیشه درباره‌ی اخلاق و چگونگی تبدیل شدن به یک «پسر واقعی» (یا یک فرد بالغ) از راه «خوب بودن» بوده است که در این راه مشکلات متعددی سر راهش قرار می گیرد اما پینوکیو مسمم برای رسیدن به هدفش تلاش می کند.یکی از پیشنهاد های جذاب ما برای شما که می تواند اوقات خوشی برایتان فراهم کند  دانلود انیمیشن است.در ادامه اقتباس دل تورو اخلاقیات سنتی داستان پینوکیو را تجزیه می‌کند و از دل آن معنایی پیچیده‌تر و زیباتر بیرون می‌کشد. هر کسی که می‌گوید این انیمیشن برای کودکان مناسب نیست، کودکان را به عنوان انسان جدی نمی‌گیرد. پینوکیوی دل تورو انیمیشنی غنی، زیبا و تامل‌برانگیز برای تمامی سنین است و می‌تواند برای همه «انسان واقعی»، اخلاق‌مدار، شایسته و دوست‌داشتنی را معنی کند. 

کلام اخر 

انیمیشن پینوکیو یکی از بهتر اثار انیمیشن است در این انیمیشن ما شاهد یک داستان زیبا و اموزنده هستیم که می تواند اثرات مثبتی در تربیت فرزندانتان باشد این انیمیشن علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز مناسب است زیرا از داستان جذابی برخوردار است .بدون شک انیمیشن پینوکیو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود انیمیشن دوبله فارسی  باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *